❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 8 juni 2014

Dark souls.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 juni 2014 19:41

Imorgon börjar den sista veckan i skolan 0.0

Sen så är det sommarlov o.O
Jag som fortfarande behöver en tröja till skolavslutningen Dx 
Well, det är bara att fixa det~
Idag så har jag alltså sett klart på Shingeki no kyojin/ Attack on titan ;-;
Som tur så finns det fortfarande några special avsnitt kvar~ <3
Sen, så har jag gjort något som jag inte vet om jag ska göra om eller inte. Jag har spelat spelet...
Dark souls.
You don't know the game? Ha! 
Then, if you don't know the game you haven't played it.
And that's good for you.
Sorry.
Dark souls är ett spel som är känd för det svåraste spelet och är såklart gjort i Japan. 
Det är så känt eftersom man dör hela tiden.
Let me show you

Jag förstår dig, pewdiepie c:

Exakt likadant var det för mig c:

Dör hela tiden c:

How lovely c:

Ja, dark souls är alltså ett spel som man dör hela tiden på, så som mario c:

That's all for today~

 

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

8 juni 2014 20:43

när man sett ut attack on titan kommer man att läsa mangan~
sedan kommer man att i despair vänta på nästa chapter~
och när det kommer ut kommer man att gråta av glädje~
och när man läst mangan inser man hur underbara alla karaktärer är,
och sen kan man om man fangirlar över Levi läsa "shingeki no kyojin gaiden" <3
thoose feels~
tror att de är med i några special avsnitt~
och efter alla feels så kommer man spela spelet~
"attack on titan tribute game" eller nåt~
nån som heter "Feng" har gjort det och ag tycker att du ska spela det~
och sen kan vi spela tillsammans! ;3
och det är typ också i den Mario kategorin~
man dör hela tiden... <3

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

8 juni 2014 21:42

Hahaha x,D
All those feelings~ x,3
Och så ska ju shingeki no kyojin season 2 komma ut :,3
* crazy fangirl*
Läste att den ska komma ut 2015 eller tidigare x,)
Attack on titan tribute game, sound like a funny and good game owo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards