❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 5 juni 2014

Knivar och nya klasser!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 juni 2014 20:40

Jaha, förrut så var det brandförsök på skolan.

Och nu så tar somalier med sig knivar till skolan.

Hahaha...Vilken underbar skola.

Vad sen ska komma? Brandförsök och knivar har vi redan...

Tur att vi har sommarlov snart så alla kan vila sig.

Tyvärr vet jag inte vad som hände men, en kompis kom till mig och sa att en kille la ut på insta en bild och skrev " Nu har dom jäv*la somalerna kniv med sig till skolan"

Något vid den stilen~ 

Jag vet inte vad som hände men, jag vet inte om somalien med kniven om den skärde någon men jag tror det fast, det var ingen alvarlig skaddad...

Alltså, jag vet ingenting om detta men, det hände det och det är sant o.o

  

Idag så hände det faktis ännu en större händelse.

Vi fick reda på våra nya klasser.

Omg.

När vi fick mailet med klasserna, stirrar på alla namn.

Tittar bara på klasserna i 20 min och vilka jag hamnade med och vilka jag inte hamnade med.

Jag blev faktis nöjd med klasserna :3

Det kunde deffinitivt bli sämre ^^ Men, även så kunde det bli bättre.

Tror att jag kommer kunna överleva med denna klassen.

Hoppas jag. 

Första veckorna kommer bli helt hemska. Men, senare med tiden så blir man ju van med allt~ 

...

Nu så byter vi tema igen.

Fick jag reda på mitt betyg i bild idag! :D

Och ja, omg~  

Proud of myself~~~~

It's like the first time :3

Och nu så ska jag titta på anime owo 

Sayonara >w< 

 

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

5 juni 2014 21:04

alltså ojj....
du borde komma till vår skola på andra sidan jorden där allt är en vacker illusion av en verklighet utan farliga saker som eld och knivar~
det enda som finns är dumma killar som inte fattar någonting typ...
men alltså, högstadiet är inte så hemskt som det låter~
så don't U worry child~ (in my world everyone are children! ;D)
och alltså mios ansiktsuttrck <3

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 juni 2014 14:28

Önskar att jag kunde gå på den skolan, it sound like a dream school ;^;
Och ni är inte ensama med att ha dumma killar som fattar ingenting -.-' Vart du än går på min skola då mötter du alltid på dom xD
Thank u so much~ Ska inte vara orolig i onödan :D

 
Julia

Julia

5 juni 2014 21:33

Läskigt. Fast finns det något riktigt bevis på att det är sant? Lixom, jag vet hur rykten kan förvrängas och misstolkas ibland:/
Angående nya klasser...Jag börjar ju gymnasiet nu, och ingen jag känner ska gå på den linjen jag valt sååååå, helt nya människor! (Fast jag tog reda på att två av dem gillar anime! Genom att det var ett sånt där möte på skolan)

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 juni 2014 15:44

Jag har ingen aning, eftersom på instagram så kan allt hända och jag har inte det så har jag verkligen ingen aning om det är sant :/ En tjej kom och berättade om det så, jag förstår inte så himla mycket men, jag hoppas bara att det var ett rykte D:
Ja, du ska ju börja på gymnasiet nu!
Jag är säker att du kommer snabbt nya vänner! :D
Ganbatte neko! :)

 
Julia

Julia

6 juni 2014 16:56

Tack:)

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 juni 2014 18:12

< 3

 
Ingen bild

Linnea

6 juni 2014 17:31

Jag säger som Saga- du borde komma till vår skola, bara över Östersjön... :) Jag känner mig alltid glad och nöjd och är inte rädd att bli knivhuggen eller utsatt för pyromaner!

Fast här i Finland börjar vi i högstadiet när vi går i sjuan. Och jag börjar sjuan i höst och guuud vad jag längtar! Har en helt ny avesome klass (förutom dömde dåklo pojka från ytteressi. Ti had ja bra kuna leva uta). Så slutet på mitt nuvarande sommarlov kommer inte bli så sorligt. Hoppas du bor i Sverige nu för annars blir detta bara pinsamt, haha. För visst gör du det? Eller hur är det...?

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 juni 2014 18:25

Jag kan gärna komma till er skola! :D
Frågan är bara hur jag ska få in pengar eftersom jag är helt pank xD

Exakt likadant är det här hos mig! :D
I Sverige, när man går i sjunan så byter man klasser och man börjar högstadiet!
Och jag börjar sjuan ochså på hösten! :)
Vårt sommarlov i vår skola kommer börja nästa fredag, fredagen den 13...
Oturs dagen xD
Japp, jag bor i Sverige! Fast, jag är inte född i Sverige utan i Polen och hela min släkt bor där ^-^

 
Ingen bild

Linnea

7 juni 2014 15:11

Läste på några andra svenska bloggar att de också får sommarlov den 13. Stackare!

『 ᗪ丨ᗪ丨』

7 juni 2014 18:10

Det är hemskt att vänta så länge ;_;
När börjar eran sommarlov? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards