❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 31 januari 2014

Friday special!: Good fantasy anime

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 januari 2014 19:53


  


                                    Friday special!: Good fantasy anime!  

Deta är bra animer med kanske inte dom bästa~   

Dom är olika varandra men, väldigt bra animer! 

    


                                                    1. Fruits basket

 Glädje, tårar och skratt. 

Fruits basket. 

Gjorde en helt knock out på mitt hjärta. Det finns inget att jämföra med denna animen och dom andra Animer som jag har sätt. Man kan kan inte hitta någon liknade anime som denna.   

Fruits basket, något som alla måste se! 

Det är en sån där fantasy som man bara kan hitta i fruits basket!  

... 

Är det värkligen fantasy o.o Nja...Skulle nog säga supernatural 0.0 Ehm...fantasy och supernatural är väll typ samma sak xD   

Om du ser animen är det ett måste att läsa mangan eftersom mangan är bättre <3 

Måste värkligen skriva så snart som möjligt om Fruits basket  o.o 

  

                                           2. Kamisama hajimemashita 

Gud, så snabbt när jag tänket på animen så kan jag bara inte sluta lee. Så goda minnen från animen! 

Fantasy, romance, comendy, drama, supernatural,foxspirit, slice of life. 

Kan det bli bättre >3<  

Jag-älskar- alla-animer - med- foxspirit-! 

Inu x boku, inuyasha, kamisamma hajimemashita...jag älskar alla! 

Jag vet att det finns andra animer som har foxspirit men, då finns inte alla mina favo greanr med Dx 

Om ni vet någon bra anime med foxspirit, k o m m e n t e r a! >w< 

För er som inte vet vad foxspirit är så är det karaktärer som har öron på huvued. Eller...der har ju alla xD Så som hundar och rävar...ni ser på kamisama bilden xD Tomoe, han med vita håret har ju öron och sånt xD 

o.o 

Har ju bytit helt temat! 

Kamisama hajimemashita är en väldigt bra fantasy anime som jag helt älskar! Mangan är fortfarande gående så ja, ni kommer få höra mer om den >w<

                

                                                              3. Inuyasha


Fantsy till max eller? Nja..men allt i ett såklart!

Alla grenar finns typ med här...kanske överdrev litte där med det mesta är med!

Inuyasha fick mig till en annan värld...den var så bra :3

Även dom många avsnitten i animen så, blev det faktis inte så himmla långtråkigt :o Ibland kunnde det bli det men, tyckte att även om det var så många episode så var det ett fantastiskt jobb att den blev så litte som möjligt låntråkig 


Tre olika animer som får dig att lee mitt i det sämsta! För er som känner på att dom vill se något  annourlunda, då är dessa animer någor för er!

  

                                                            End

 
 
Ingen bild

Julia

31 januari 2014 20:21

Har du läst Inu x boku SS?? Den är så himla bra! Animen äger men mangan är bara.....så ÄGIG! Fast man gråter oftare pga AH! Det tänker jag inte säga. Men, helt seriöst, om du inte läst mangan SÅ LÄS DEN!! Jag håller på just nu :) Kamisama hajimemashita är också bra, och Fruit Basket.
( Mangan är bra då man oftast får se mer kyss-scener =3 )

『 ᗪ丨ᗪ丨』

31 januari 2014 21:28

OMG!!!!
ÄR MANGAN BÄTTRE ÄN ANIMEN?
* Mega crazy fangirl jumping around*
Anime var helt underbar och blev snart en av minna favoriter och nu, är Inu x Boku ss mangan bättre...är det möjligt?
* glädje tårar :,D*
Såklart ska jag läsa den! Hur kunde jag ha missat det?!?
Trodde först att mangan inte skulle vara så himmla speciel så, jag bestämmde mig att läsa den senare men nu, kunde man ha mer fel xD
Dags att börja öka tempot på mina mangor som jag läser nu >w<

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

31 januari 2014 22:43

inuyasha~
läste den i trean och dog~
var liksom lite fast...men gillar man författaren MÅSTE man läsa Ranma ½ även om handlingen går lite segt ofta, (vilket den också kan göra i vissa delar av inuyasha xD ) ((mangan är inte lika seg xD men alla fillers....)
sen fruits basket, (varför "fruits"? xD) äger. simply, äger.
och ja, kamisama hajimemashita, LÄS MANGAN. xD
jaa~
mangan har ju liksom kommit lite längre~ så ja~
xD

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

2 februari 2014 13:39

Det finns så många bra minnen från inuyasha >w<
Det är typ för alla åldrar och passar nästan alla :3
Jag läste första delen av Ranma men, det var nog inte min still xD Läste ju inte så mycket av den men, jag vet inte precis vad jag tycker om den~ Får nog faktis börja undersöka den litte nogranare o.o
Fruits basket....varför finns det inte en till säsong? Mangan är ju fortsättningen på allt så why, den förtjänar att bli en till säsong av den Dx
Kamisama hajimemashita, det är så kristaltklart att jag ska läsa mangan eftersom den är typ "fortsätningen" på animen x,3 Så mycket att läsa, så litte tid Dx

 
Ingen bild

Julia

1 februari 2014 12:36

Alltså, i början är den precis som animen, sen händer det saker som får en att praktiskt tappa ögonen...Men ja, den är fortfarande skitbra! <3

『 ᗪ丨ᗪ丨』

2 februari 2014 13:51

O.O
Det låter så...vill läsa den nu Dx
Det låter att det är en sån stor skillnad på animen och mangan >w<
Är så säker på att Inu x Boku SS mangan kommer snabbt komma in i min lista av bästa mangor :,3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards