❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

My tummy hurts Dx

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 januari 2014 15:47

Puhh... 

Trodde seriöst att jag inte skulle klara mig :c

Let's take it from the start~ 

 

Den " anonyma" som jag skrev i förra inlägget kommer jag bara nämna några små ord.

Vi sa inte hej på morgonen eller så, förra gången hon gjorde något elak så var hon nästa morgon helt whatever och som om hon glömmde av det ._. Så, jag skulle bara se hur hon regerade idag. Vi pratade inget eller sånt på morgonen. Sen så kom en av mina bästisar till mig och drog mig till "anonym" för hon ville att vi skulle be om förlåtelse, jag orkade bara inte med det, vill inte göra något större sak av det så jag sa förlåt då, även om jag tyckte det var hennes fel. Men hon sa inte förlåt. Fast, man såg det på henne att hon inte ville göra en större sak av det så ja...sen så pratade hon med mig. Såklart var jag litte sur men, jag vill värkligen inte hamna i trubbel nu när min födelsedag är snart :o



Sen typ den andra lektionen så hade jag så ont i magen. Jag hade så himmla ont ;-; Och i skolan var det ungfärskt fisk....såklart åt jag men jag var nog inte hungrig. Sen så under lektionerna så kände det som om jag skulle spy o.o Fast,det grojde jag inte~ Några sa att jag skulle gå hem men, jag vägrade! Jag är nästan ALDRIG sjuk och jag har typ alldrig missat skolan. Bara om det gällde röda hunden och sånt. Jag har nog inte missat skolan på 3-4~ år. Vrf?

JAG HATAR FULSTÄNDLIGT ATT VARA HEMMA NÄR DET ÄR SKOLA.

Man missar så himmla mycket! Och sen måste man jobba ikap så man är med alla. Nej, jag hatar vara det, missar så mycket då o.o


                                      

Sen så åkte vi skriskor på idrotten o.O SKRISKOR! Ojojoj....jag är usel på det xD Well, jag rammlade inte en ända gång ;3 Fast hade ont i bennen...och så hade jag ont i magen ;_; Så, jag tog det litte lungt~

Och så rammlade Amanda på isen och hon hade mobilen I fickan o.o Den gick sönder...fick sprickor I mobilen så man kunde klicka på något...hon hade redan gjort södenr hennes första mobil så det blev andra gången xc Men en kille i min klass har typ gjort sönder mobilen 10 gånger o.o Spilt cola, spilt vatten, kastad den, tappat det och en massa sånt 0.0 Så, han är nu vann med det antar jag xD Tyckte synd om Mandy ändå D,x


Om jag ska vara ärlig så är jag ALDIRG med mobilen O.O Alla har typ instagram, kik, snap chat, ask och allt sånt och jag har bara skype för att holla kontakt med minna slätningar xD Nejmen tänk när man var litte och inte hade mobilen, tänk vad roligt det var då! Man har så många goda minnen från barndomen cx Eller jag iallafall~ Och vad har vi för minnen nu? Alla är med mobilerna, blir mobbade och blir ledsna. Mina väner har blivit utsattsa för hott och sånt av min fiende...ska inte gå in på det nu då xD


Aja, sista lektionen var jag nära på att dö. Jag mådde så illa, så illa....Nu när jag har kommit hem så har jag fortfarande ont D: Och så har jag träning idag o.o Får se om jag klarar mig eller nej, jag ska gå! Jag klarar mig! Äkliga medeciner och villan nu! 

                                  

                       Kommer nog komma ett till inlägg senare under dagen

 
 
Ingen bild

niniz

29 januari 2014 11:41

Är det du som målar bilderna? I så fall målar du verkligen jättebra! :D

niniz.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

29 januari 2014 12:46

Några bilder målar jag och några laddar jag ner från google bild :)
Fast, det mesta har jag laddat ner~
Är glad att du gillar bilderna :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards