❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

HAPPY SMILE!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 januari 2014 19:39

 Jag ska göra ett närmare inlägg på en serie som jag jag kom på först och har gjort mest med den, Den kommer hetta:

                                                   HAPPY   SMILE!

   

Gjorde den typ i trean eller något xD 

Den kommer handla om en tjej som jag antar kommer heta Alice och hennes bästavän Amanda. Det kommer vara om skolan, kärlek och komendi. Rätt normal anime då ^^ Vi får ochså träffa på Mike och Linnus ( vet inte om han kommer hetta Linnus ). Amanda kommer vara helt galen i Linnus och så kalart kommer hon ha en fiende,Angelica. Jag ville göra denna animen eftersom jag vill vissa hur skolan kan vara och att man ska leva livet! Inte ge upp och vissa att livet är något underbart som alla måste ta vara på! Nejmen, ska i te prata så mycket om handlingen xD Så här ser den första serien ut med Happy smile!

     

Serie ruta nr.1

  

Amanda- God morgon Alice hur mår du ^^?

f

Alice- ehh...hej? den frågan borde jag ställa till dig..Amanda o.O 

   

Amanda- Bara bra! Solen skinner och snön droppar från taket,så mysigt ^.^ * Toppen humör*

Alice- **** sol och blända mig i ögonen! Och så är det ***** snöslasket överallt! ._. * uselt humör*

  

Mike- god morgon Alice och Amanda! * glitter*                                 ^ fangirl^

  

Amanda- God morgon Mike! visst är det fint väder? >3<

Alice- Tänker: Nej, inte Mike nu ochså... - Hej Mike...

  

Mike- Ser ut som om du är på dålig humör..? 

Alice- Du är för nära...

  

Amanda- Hur länge har ni varit ihop nu??? 030

   

Mike- ehh... Vad pratar du om? * what?*

Alice- Amanda din...

   

Amanda- Men alvarligt ni skulle passa SÅ bra ihop <3

   

Mike- Lägg av! Jag drar till Linnus! ( det är ju pinsamt...)

Amanda- Det är inget att skämmas över! Jag tallar bara saning...

  

Alice- Tyst med dig!

Amanda- AJ!


                                Och så börjar veckan hos floby skola...

hoppades att ni gillade den ^^ Skriv gärna i komentarena vad ni tyckte/ vad som borde förbättras >3< Det var ett år sen jag gjorde den så ja...har några saker som jag ville göra bättre xD

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

21 januari 2014 22:12

heheh~
alltså, det kommer mer va? ;3 för det måste det~
typ något jätte söt eller? :D
sen var det så gulligt med "aurasen"
(deras blommor/frågetecken/random "ilska" saker osv~)
man skulle kunna göra en "perspektiv bild" i början, så man typ vet var halva universum är, typ om man ritar skolan på ett annat papper och sätter dit det innan/efter~
(det brukar bli lättare att hänga med om man vet var man är)
om man vill skulle man kunna ha lite andra vinklar, men jag tycker inte det värkar så viktigt än i alla fall, för allas ansikts uttryck är så charmiga ~<3 och så var det en balans mellan rutorna och insomningen osv osv~
btw, om du gjorde den i trean så har du talang, och det är ett faktum!

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

22 januari 2014 16:56

Jag holler på att gjöra en serie om mitt jullov men ja...den tar evigheter xD
Tack så mycket ;-; Blir så glad av din komentar x,3
Först så tänkte jag måla skolan och allt men, det var så svårt D: Jag vet att det vore enklare att göra så men jag är uselt på sånt >.< Och med alla vinklar, jag ska värkligen tänka på det o.o Man måste prova på något nytt ^^
Tack, jag ska värkligen tänka på det :,D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards