❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

Dream and hope!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 januari 2014 15:56

Tre svenska lektioner igen då ._.


Och väldens längsta matte lektion igen då ._. 


Jag är trött igen då ._. 

Hahah xD Är litte trött bara cx Sen så har jag fotbolls träning, undra om jag orkar allt TT.TT 

Förra året så skulle vi lära oss att göra serier och om ni förstår blev jag sjukt glad 030 Sen så ville jag ha tillbaks min serie men hon glömmde alltid att ta med den xD Men idag så fick vi dom tillbaks ^^ Och så ville alla se min serie c: Blev väldigt glad och allas sa att jag borde sattsa i att göra serier c,: Ni kanske tycker att det låter litte skrytsamt nu, det tycker jag med o.o Men, jag ville göra en serien som gör alla glada! Även om några kan uppfatta det fel, jag vill göra alla glade med min serie bara. Jag har alltid villat skriva en bok som gör alla andra glada. Men sen jag började se anime och läsa manga så ville jag göra en manga istället som skulle bli så hoppas bra att den skulle bli en anime =,3 Efter varje episode i varje anime så fick jag mer och mer idér. Mitt nyårslöfte var alltid varje år art lära mig täkna bra. Jag har skrivit ner alla minna idér och alla mannus i ett häfte. Tre anime har jag kommit på med en massa scener. Det är min dröm, göra en manga/anime som göra alla glada! Så, jag provar mig fram och vissar för andra vad och vill veta vad dom tycker om den, vad som borde förbättras :,3 I'm not gonna give up no matter what happpend! I will fight for my dreams! 

                                            

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

21 januari 2014 17:28

waa~
nu vill jag också läsa din serie juu~ ;3
o-ne-ga-i?~
och det är en fett bra framtids plan! ;D (jag ogillar att kalla det "drömmar" för då känns det så långt borta :x)
och btw så kommer jag att läsa dem, om jag får namnet på dem~ (alltså, när de "är redo" att läsas~)

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

21 januari 2014 20:49

Du annar inte hur glad jag blev när jag läste din kommentar ;-;
Det värmmer hjärtat .<
Du annar inte hur glad jag blev när jag läste din kommentar ;-;
Du har rätt o.o Om jag ska vara ärlig så när jag hör " drömmar" så tänker jag " i drömmansa land" Och jag tror att det är efter livet...0.0
... Ignorera det där med drömmarna xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards