❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 20 januari 2014

Morotmos!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 januari 2014 15:51

Hello everyone, my name is UNICORN ^^


Anyway xD Det var en rätt bra dag ^^ Men, vi hade två timmars mate...D,: Vi skulle få en ny mattebok o.o 

Me- Får vi bränna upp den förra mattenboken nu >3<?

Lärare- Ha kvar boken, den är bra att öva när vi ska ha prov. 

Me- ._.  

Suck...Sen när vi hade sista lektionen som var hemkunskap så hade vi ingen lärare o.o När någon kom sen och skulle hade vi 20 min kvar. Vi skulle göra morotsmuffins. HUR SKA MAN KUNNA GÖRA MOROTMUFFINS PÅ 20 MIN!?!?! Den skulle vara i ungen 10 min. Jag hammnade vid en kille i min klass som mullade mig >.<  Men vi hade en väldigt bra teamwork faktis ^^ Vi han precis att göra smeten och la den i ungen. Det var inte kul eftersom man fick strässa hela tiden >,< Sen så var vi tvunga att ta ut den eftersom odensberg skulle inte hinna ta bussen och killen som jag var då med åkte likså buss. Vår såg rätt bra ut...men den var alldes för ljus och...ja...inuti muffisen så var den degig...ja. några hade helt degit inuti eftersom den inte han bli klar så ja...D,: Sen när jag kom hem så tröst åt jag minna mufins även om den var hur äcklig som helts och jag skulle få ont i magen sen xD Dom blev ochså helt mosiga för jag la dom i ryggsäcken xD

              


                                                        Stakars muffins D,:

                                       Sen så målade jag litte på mina fingrar^^

     

                                                         lol xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards