❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 18 januari 2014

Fotboll time!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 januari 2014 19:23

 Hade fotboll cup idag då >w< Ska försöka kort fatta det xD

Första matchen blev 1-1 ._. Hon gjorde ett straff mål på mig >.< Men, när vi skulle börja matchen så såg jag henne...målvakt tjejen som för två år sedan sköt straffar på mig och sköt i mitt finger och det blev nästan stukat. Det blev lika så vi blev tvunga ju att köra med straffar. Sen den dagen så minns jag henne, ansiktet och hon hade samma tröja som då o.o I hate her ._.


sen nästa match så blev det ochså 1-1 xD

När vi skulle vänta på vår nästa match så spelade den där tjejen som sköt mitt finger och jag hoppades som en galning att dom skulle förlora och kommenterade varje gång när jag såg henne och resten av lagedt skrattade xD 


Laget- Sandra är så rolig när hon är förbannad på någon x,D


Me- * stirrar på målvakten * * väntar tills hon släpper in bollen *

Visst, det kanske låter elakt men hon sköt ju sönder mitt finger för två år sen och jag kunde typ inte måla! 

Så, nästa match så blev jag så himmla taggad och ville bara spela. Vi vann 0-3! Yey ^^ Nu så ledder vi! Sen så sista matchen så var det vinna eller förlora. Om vi skulle vinna så skulle vi komma först och om vi skulle förlora så skulle vi tappa plaseringen rätt mycket. Det blev lika. Så, nu ståg allt på nästa match. Det fanns ett till lag som var tvåa och om dom skulle vinna med 1 poäng med det andra laget så skulle vi bli tvåa. Så, det andra laget var tvunga att vinn om vi skulle koma först. Hur ska man förklara xD Det andra laget fick inte göra mål på det andra. vi spelade bara fyra matcher. Sen dom tolv min så såg vi vårt öde. Jag var så sjukt nervös. Det andra lager måste vinna! De vann.

                                                  VI VANN HELA CUPEN  

Allt var tack vare det andra laget som gjorde så att dom inte kunde skjutta ett mål :,3 Såklart så sa jag bra jobbat^^ Dom bryde sig nog inte så mycket men aja. Är så glad :,D

Nu så kommer några bilder från cupen xD

  

                                        Random bild som jag gjorde  

  

Dommarna var hur dåliga som helts, gjorde kort när några andra spelade 

   

Målen var helt ok  

  

Här sprang vi litte innan matchen 

  

Vatten flaskor pch min fin fina jacka  

   

Burkar 

  

SOS  

 

Jag älskar min kompis skor o.o Dom är så fina < Färgen och allt x,3 Det var värkligen än massa random bilder men, jag kom på att jag skulle göra kort när vi typ skulle åka xD

Det var allt om cupen ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards