❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 mars 2014 15:43


Imorgon är det skola :p Och jag är fortfarande i trubbel~

Well, be youself :D

Vad har jag gjort än så länge idag :o Målat och lyssnat på musik, läst manga xD Det gammla hedliga vanan som jag gör varje dag xD

Måste få in litte mera action i mitt liv! Hmmm...men, tycker ni inte ibland att livet är tråkigt och man vill göra något spännande :o Typ vara med i ett äventyr och sånt OwO 

...

Eller att göra läxan -.-

Kom just på det att jag har läxa...* tittar på slrivbordet*

...

Vart är min läxa?

* Letar under pappren *

Vart är min läxa tills imorgon o.o?

* Börjar bli rädd och letar ännu mera *

VART ÄR MIN LÄXA!?!?!

* Letar som en galning* 

* 30 min efter det *

Puhhh....hittade den...var där som alla mina teckningar var, vad gjorde den där o.O

     

Bilderna förklarar exakt hur jag känner~ 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 februari 2014 14:26

Okej, idag så hade vi elevensvall men inget specielt hände. Så till saken.

Jag är i en jäkla stor problem just nu.

Hatar hammna i trubbel.

Har bråkat men en nära vän till mig.

Fast, jag har minna gränser. 

Jag är typ en tjej som har svårt att säga nej men, ibland så måste jag säga till och sätta gränsen, även om det inte är likt mig så har jag mina gränser.

Alla har sinna gränser och då måste man sätta foten och säga stopp! (Man säger väll så? o.o)

Just nu så vill jag inte oroa mig eftersom det kommer årdna sig. Även om det tar tid så slutar det. 

  

Hehehe....precis så ser jag inte ut just nu xD 

Det har kommit ut ett nytt kapitel på love so life igår :D Well, måste erkänn att den var gullig även om jag gillar Nao mer än Matsunaga så, den var cute :3 Men, tvilingarna är simply det mest sötaste!

 

So cuteeeee! Och så ska jag kolla på death note, har inte haft tid att titta på den ._.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 februari 2014 18:25

En av de välden jobbigaste skoldag?

Aa, det kan det nog faktis vara....

Asså, I KNOW IT! JAG VISSTE ATT DET SKULLE BLI SKIT JOBBIGT IDAG I SKOLAN!!!

För det första:

Vi hade nationela prov i svenska, tal. Vi skulle berätta om (....) får man säga det o.o Vi skulle prata i grupper iallafall och jag blev först ut av alla~ Det gick så dåligt D: Jag var seriöst nervös! För att,sen så skulle jag ta spruta. Men, det gick väll med att prata....kunde göra bättre men aa, det är över nu :)

För det andra:

Vi fick spruta xD

Jag var litte rädd men, jag ville inte oroa mig i onödan för det kommer gå bra :3

Och det gick det!

Det gjorde litte ont att få den i sig men, sen så kändes det inget och det gick så snabbt :D Och vi fick ett jätte gott äpple efter det *_* 

För det tredje:

Vår paraellklass kom och det blev kaos. Jag gillar inte vår paraellklass men, jag försökte göra litte mera vänner så att jag kunde börja gilla dom åtminstånde litte mera, jag pratade med några och ja,ingen speciel ny vän med på rätt väg iallafall :3 Men, sen så hände det något.


Jag vill inte säga vad men, någon som jag känner väldigt väll va ledsen och ensam så kunde jag inte hjälpa det personen så mycket :/ Fast, efterdet så fick ja och några vänner o  bästisar problem och det var inte så trevligt problem....Asså, jag hatar att hamna i trubel!  ;_;


När jag kom hem så var jag deppig och allt eftersom det var så usel dag, men då:

Mamma: Har du haft det roligt idag? 

Skriker hon uppifrån. 

Bror: Aa, hade du det roligt?

När min storebror sa det så blev jag seriöst rädd. Han frågar det alldrig annars så vad hade hänt o.o

Jag går upp, på matbordet så står mitt packet.

  

Mitt ansikte täcktes med ett stort leeände och jag glömmde allt vad som hade hänt :,D Jag slet upp paketet och där fanns minna böker! 

JAAAAAAAAAAA!!!! 

Fick värsta omg paniken och hoppad runt! 

VILKEN UNDERBAR TIMING! NÄR DET ÄR SOM HEMSKT SÅ KOMMER MINNA BÖKER! VILKEN UNDEBAR PEPPNING! KUNDE DET BLI BÄTTRE DAG ÄN IDAG? JAG ÄR SÅ HIMMLA GLAD :,D

Och sen så började jag tänka possetiv och försökte inte tänka på det :,3 Aldrig hade jag trott att mitt i allt det hemska så kan allt förendrades på en sekund och man glömmde allt det hemska!

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2014 16:53

Onsdagar- En bra dag.

Antar jag xD

Rätt lung dag och inget specielt hände precis~ 

Igår så började jag på en teckning, som jag nu fortsätter på :3 Sen så måste jag träna på Spanskan 50-100 ska vi kunna räkna till och så har jag litte i bild och så kanske kunde jag göra mate läxa idag :o

Ehm...pratar med mig själv där xD 

Imorgon...

Tror inte att jag kommer överleva den dagen.  

1. Nationela prov i svenska, prata.

2. S P R U T A  

3. Vår parraelklass kommer

Kommer jag seri överleva :/

  

Och så är jag helt forever alone Dx 

Ingen gillar anime/manga i klassen D: 

Visst, Amanda tecknar det litte men, så snabbt man säget någon om anime manga så slutar det illa O_O När jag läser alla andras bloggar " idag så ska jag kolla med min kompis på anime hos mig" eller något sånt :c Får väll övertala någon i klassen~ Vem kommer bli offret är bara frågan...hmmm...  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 februari 2014 14:35

Omg...

SOLEN SKINNER UTE!

När jag skulle gå till skolan, öppnar dörren. Solen skinner och fåglarna kvittrar. Våren är på väg! Man blir alltid mer gladare och possetivare när man ser solen skinna ute efter snön och allt. Men, det blåste litte ju det var en sån " förskylning väder" Det är varmt men, det blåser och man måste ändå ha jacka. Men det var så skönt^^

     

Fast, vi hade elevens dag idag....eller rättare sakt " lärarens dag"  

VI FÅR INTE BESTÄMA ETT SKIT!  

Det ända bästa är att vi slutar 1 :D

Först så gjorde vi grupper och enna gruppen fick åka till Dalenium ( typ ett nöjesfällt som man kan undersöka saker och sånt) och enna fick stnna i skolan och dansa zumba...  

Jag fick stanna i skoaln. 

Först, vi fick spela sälskapspel...yey så roligt~ De hade bara en massa tråkiga spel -.- Och sist på dagen så hade vi zumba! Det var faktis roligt o.o

SHAKE YOU BODY ROUND AND ROUND!!!

Hehehe OwO

Jag har alltid gillat dans så ja, xD 

Det var okej med dans :3 Fast, ,det var  ändå tråkigt resten av dagen -.- Men, solen skinner fortfarande och det är varmt :,D 

Och nu till anime/manga nyheterna för er som vill~

Dags att informera om death note!

...

Måste jag?

Asså, jag hatar alla karaktärer.

Förutom en.

JAG ÄLSKAR L <3

Men, Misa och Light....dom passar så bra eftersom båda är lika stora idioter och kan bara dö, jag hatar dom! Och ja....L....idag så kommer jag grinna sönder mig. Eftersom jag är på episode 25(?) och ja, alla dör. Skriver om det senare för hur ska man säga det, kommer slänga ner min surfplatt på golvet hoppa litte på den och slänga den. Vil inte tänka på det för jag blir heeeeeeeeeelt förbanad~ Och väntar till last game kommer ut D: Den måste komma snart! Come on! Det har aldrig tagit sån lång tid til nästa kapitel! Nejmen, jag får göra litte mer anime/manga inlägg! Och, just nu på omröstningen så är cosplay och vocaloid på toppen så får göra något med det w<  Nu är det dags att göra läxor~

  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 februari 2014 16:41

Måndagar...det blir aldrig bra :,/

Vakna tidig på morgonen...

Väldens längsta matte...

Vår parrael klass kommer...

-.-

Och så blev jag  sjult förbanad på en tjej i vår klass ._. Jag spelade fllapy bird och det gick sjuk bra! Jag slog mitt rekord! Förrut vat det 7 och det blev 10!!!! Jag var överlycklig men då, när jag klarade tionde och skulle göra elfte så, då kom den tjejen och störde mig! hon klickte på mobilen och jag dog!   

Me- Nej! No way!!

Hon- HAHAH XD

Me- Hur vågade du...?

sen så började Amanda skratta eftersom jag hade en sån sjuk rolig minn -.- You know, först är man obeskrivlig glad och sen enna sekunden så förstörs allt ._. Sen gick det inte lika bra, klarade inte enns 1 -.- Fast, sen så fick jag hennes mobil att spela på och då klarade jag 11 :D 

Vad har mer hänt? Vår paraell klass kom ju och det blev tråkit och högljut men, det är inget nytt. Det kunde faktis vara sämre~ Sen så har man en massa läxor att göra >.<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 februari 2014 15:24

Alright!

You know what day it is today, right?

F- R-I-D-A-Y-!

Denna veckan var som en normal vecka :o Rätt okej om jag får säga mitt ;) 

Idag så var Amanda förkyld D,: 

Men, jag överlevde ju fast, saknar dig~

Men, det var en riktig bra dag faktis o.o Utan att Amanda var sjuk....

Vad har mer hänt i skolan då...hmmm.... nejmen,inget specielt...det var roligt iallafall eftersom det var lätta lektioner...ohh, nu kom jag på det


Vi fick reda på morgonen att vi skulle sluta halv 4 på måndagar och torsdagar. Efter somarlovet då. Skolan, den tar hela vår fritid. Hur ska vi göra med läxorna? Jag komme ju inte ha tid. Dom skulle ha det för att vi hade fem min raster efter många lektioner och att man inte får tillräckligt mycket energi. 

Nej, jag gillar inte idén :/


Vad ska man göra på rasterna? Ingen går nu ut ändå~ Jag skulle mer vilja ha många lektioner samtidigt och inte ha så många raster bara om jag fick sluta tidigare!

Och så skulle mitt paket komma idag efter 21 dagar. Såklart kom den inte. Jag har beställd två paket, enna skulle komma för förra veckan men den kom inte. Sen fick vi en mail att den blev försenad och dom vet inte när den skulle komma. Sen denna paket som skulle komma idag kom inte. Jag har en himmla otur med alla paket som jag beställer D,:


  

Jaja, sen så kommer det ju fredag special inlägg ju! Komentera vad ni vill teamt ska vara!

Och glöm inte vara med i omröstningen på webbvisionen < 3 Skriver senare idag så, ha koll ;)

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 februari 2014 15:56

Okej, på morgonen så var jag helt ok~ Possetiv och galen xD 

På NO så pratade vi om framtiden och vilka uppfiningar som bordes göra. Nästa alla tog sjukdommar. Sånna där sjukdommar som har ingen medecin. Som cancer. Det är helt hemskt. En i min familj som jag aldrig fick träffa dog av cancer. Nä, vill inte änns prata om det....det är så hemskt! 


Och så skulle vi göra ett experument! Vi ska vissa upp det för klassen så vi filmade in allt~ Vi kom ingenstans xD Annars så skrattade någon eller så blev det helt fel XD 

Men, så sänktes mitt humör. Vi hade nationelaprov i svenska. Vi skulle planera om vad vi skulle säga och temat var uselt...det blev så dåligt! 


Sen så blev det inte så mycket bättre när odensberg kom~ Asså musiken, vi skulle välja en sång och sjunga upp den och vi fick välja instrument,jätte roligt :D Men, i min grupp så var ingen seriös. Alla gapade och fick så ont i huvued. Fy...så hemskt D,x

Sen, på bilden så hade vi skyggning :3 Fast, vi skulle måla av något och skygga...well, det var väll ok~ Sen så när jag gick hem så blev jag litte deppig :/ Vart tog glädjen från morgonen vägen ;_; 



Ny anime~

Började jag se på~

Ni kommer bli besvikna att jag inte har sätt den tidigare~

Death note.

Har jag inte sätt den? Nepp. Varför? Eftersom jag typ visste hur det skulle sluta och jag måste läsa mangan till den och jag har 1000 mangor som ska läsas~ Men, nu så tittade jag på första episode och ja, gillar opening/ending låten owo

Men, jag blev helt what. Seröst. Döda mäniskor för att förbättra världen? Vet ni hur många som har blivit anklagade på något som det inte har gjort och hamnade i fängelse? Och som har en familj? Det var det första jag tänkte när jag såg death note. Men, cool var det faktis! Så ja, mobba inte mig nu bara föratt jag inte har sätt den D:

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards