❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 augusti 2014 12:23

DENNA VECKAN KOMMER HA EN JÄTTE DÅLIG UPPTANDERING!

Antar att ni redan har märkt det att igår blev inget inlägg, för vi ja har tekniska problem och nu bloggar jag från Nellies mobil~

SÅ ATT NI VET ATT JAG INTE HAR DROPPAT BLOGGEN FÖR GUD SKULL!

Det kommer bli inte då många inlägg på bloggen denna veckan så ni vet ;-;

Just nu har vi håltimma skolan~

Första dagen i skolan och ja, så länge är det okej! >w<

Så ja, sorry ;^;

Och så ska vi ha matte prov idag....

Jag är seriös~

Panda hugs to everyone! 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 augusti 2014 19:20

Det har varit hemskt väder.

Hemskt

Det skulle vara träning idag men, den blev inställd på grund av vädret...>^<

Man kan iallafall måla~ Och titta på anime och läsa manga~

Som vanligt~ <3

Ehm, vad kan man mer skriva? xD

Snart läsit ut Angel sanctuary or whatever som jag har släppat efter mig i ett år nu -.-'

Måste fixa lite mer anime inlägg känner jag istället för alla dessa tråkiga random inlägg xD

Och så börjar skolan snart....

...

...

...

Ugh.

Men! Jag hörde en massa att det finns en kille som ska börja i vår nya klass som gillar anime och manga! OwO

Fast ja, jag har redan träffat honom förra skolåret....fast då visste jag inte att han gillade det...

Men, alla går runt och säger att vi passa så bra tillsamans >////<

Come on! Så snabbt när man har samma intresse med en kille så ska alla gå runt och säga att vi passar >.<

Jag känner ju knappast honom!

Ugh, nej nu räker det med detta innan jag skriver något dumt xD

Ni får veta mer när skolan börjar~

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 juli 2014 17:11

YOkej, jag har en lång stund funderat på detta....

Varför är vår vikarie överallt?
HE'S IS SO CREEPY!
Mina kompisar var och badade och då såg dom vår vikarie som brukar vara på vår skola, och när jag skulle åka och bada så såg jag honom där 0.0
Snälla, han får inte se mig~
Jag gillar inte den vikarien~
Jo! Jag har väl skrivit om honom eller?!?
Den där himla skrytaren och tror att han är hulken!
fraga-inte-vrf-jag-gjorde-deta-inlagget-xd
Jag minns det så väl -.-
Och ja, det var han jag såg i badet ._.
Det var den första gången jag märkte honom under sommarlovet~
När jag var i stan en dag så gick jag till en av mina favo affär som har en massa pyssel och pennor, affären hetter skapa kultur~
När jag kollar runt, så tror jag att inte trodde mina ögon c:
Ja ni tänker rätt, jag såg honom där ochså.
Och när jag skulle köpa glass så ser jag en bil åka framför mig, gissa vem jag såg satt i den då? :o
Japp, där var han och satt i bilen och åkte i den.
ÄR HAN VÄRSTA STALKERN ELLER!?!?
Ska kolla honom stalker från idag -.-'

 

Annars så ska jag titta på gintama snart och springa~

Är på episode 45 (?) av gintama och när jag kommer till episode 50 så planerar jag ta en liten paus från  gintama, och börja kolla på en anime med 12 episode~

Och så har jag inte tittat på den nyaste episoden av ao haru ride, det måste man ju göra < 3

Wieeee~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 juni 2014 18:21

Man kan beskriva dagen med tre ord:

• Glädje

• Tårar 

• Längtan. 

Eller kort och gott sagt:

SOMMARLOV! 

JAG KAN JU BARA INTE FATTA DET, DET ÄR SOMMARLOV NU! 

Det känns verkligen inte som det! xD  

Okej, dagen började att jag gjorde iordning mig och åkte till kyrkan. Vädret: Det blåste iskallt~ 

Aldrig på en skolavslutning så har det varit varmt, det regnar eller blåser alltid! Dx 

Sen så skulle ju alla sjunga...Och vi skulle göra det sist.

Vår klass sjöng låten " Visa vid vindens ängar" 

Sök på youtube om ni inte har hört den, eftersom den är jätte fin~

Min klass byte gjorde om lite låten, byte meningar som handlade om våra lärare och så~

Men, när vi sjöng så klarade vi inte det. 

Vi klarade inte att hålla imot tårana. 

Våra två lärare, Marie och Niklas satt framför oss och dom började gråta ;-;

Och så började några i klassen gråta ;^; 

Och så kunde jag inte hålla imot, och jag började gråta ;_;

Så, låten rassade nästan ihop, bara några sjöng med och klarade att inte gråta och fortsatte att sjunga klart, även om vi var helt borta i låten ;-;

Sen så var vår rektor så nära att börja gråta, och alla andra som lyssnade och tittade på ochså ;_; 

Så ja, det slutade med att halva klassen började gråta. 

Om ni undrar varför vi grät, så var det att vi inte skulle ha våra lärare längre och att vi skulle splitra våran underbara klass.

Senare, när allt var klart så gjorde alla föreldrar kort, och jag kramade om alla mina klasskamrater som inte skulle gå i samma klass som jag, även så fick jag en rosa ros av Amanda ;-;

  

Wahh, jag grät så mycket så det blev pinsamt~

Men nu, så är det sommarlov! 

Vad ska jag skriva nu på bloggen istället för mina skoldagar? xD

Antar, att det blir fler anime/manga inlägg! Cosplay, youtube och lite allt möjligt! 

Även så borde jag fixa en " 30 days with anime/manga"~

I sommar så börjar jag titta på en ny anime o ny manga!

Jag läser alltid på sommarlovet den längsta mangan jag har och animen! 

Förra åter så tittade jag på hela animen InuYasha.

Och jag tror att jag läste mangan kaichou wa maid-sama!

Och i år~~~

Anime: Gintama.

Manga: Skip beat.

Även så har skip beat en anime som jag ska titta på!

Så, dessa två blir mina sommar anime och manga!

Och nu så säger jag det....

HA EN UNDERBAR SOMMARLOV ALLA SOM HAR DET NU ELLER SKA FÅ DET! :D

 

Tyvärr, så tror jag att jag inte kan fixa en friday special inlägg idag, sorry~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 juni 2014 15:48

Sista dagen i skolan innan sommarlov, sista dagen med vår klass, sista dagen med våra lärare...

IMORGON ÄR DET SOMMARLOV!

Wahh~ Idag hände det rätt mycket~ >w<

Hmm, okej först åkte vi till kyrkan och tränade på våra låtar som inte var så himla specielt~

Senare så fick vi våra nya skåp!  :D 

Och ja, omg...

JAG FICK ÖVERSKÅP! :,D

* glädje~*

Sen så städade vi bildsalen, och vi fick reda på vår slutbetyg detta året~

Och jag är glad för jag har blivit bättre ^^

Sen så hade vi en lite skattjakt på språk, vi skulle hitta en rosa bil, göra kort med en främling med hundar~ Och mer xD

Så trevligt~~~

Det var en trevlig dag och rolig dag, sista dagen med klassen ;^;

Hinner inte skriva så mycket mera än det faktis, imorgon blir det en hel del tror jag! ^^

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 juni 2014 21:29

Idag så cyklade vår klass till odensberg!

Och ja, eftersom jag antar att ni inte har en aning vart det är eller orkar inte använda google maps så säger jag kort bara så här:
Det är långt

Det tar ca 1 timme. 

Eller mera. 

Det var väldigt långt räker att man säger.

Och vi cyklade hellllla vägen~ 

Vädret var helt ok, det skulle regna och åska men, det gjorde det inte, det var rätt varm och på hemvägen började det komma några droppar~ 
Alltså, killarna -.-' Vi körde i ett led eftersom vi var på stortrafik men, killarna körde förbi en hela tiden! ._.
En tjej i min klass rammlade på en grusväg bara för att em kille körde före henne >.<
Så ja, vi cyklade och cyklade och till sist så kom vi ju fram! 
Vi fick glass och körde brändboll! Det var dom nya klasserna, A & B.
Och jag går i B xD
Det blev en väldigt jämn match, så jämn att det blev lika -.-'
91-91 poäng x,D 
Sen så åt vi där ochså, dom hade en sådan liten matsal Dx 
Typ, en fjärdedel av vår D: 
Look, jag kan matte ^^ 
Anyway, såklart var det soppa~ Sen så cyklade vi hela vägen hem igen -.-' 
Men, tro mig eller inte, jag rammlade inte! :D Eller nja, jag bromsade och Amanda körde på min cykel fast, jag rammlade fortfarande inte! :,D
När vi kom tillbaka till vår skola, så fick vi bada.
Hallelujah~ <3
Sen efter badet så fick vi igen glass av våra lärare ;^; Dom är så underbara~

  

Senare under dagen så åkte jag pch fixade mitt anskite -.-'

Inte att jag precis ville det -.-

Sen så åkte vi och köpte kläder som jag heller inte precis ville det -.-

Min mamma har en ny " bästis" som jobbar med att fixa ansiktet och allt~ You know skönhet eller vad det nu kallas~ Inte precis att det var skönt, mer smärtsamt Dx

Alltså, till skolavslutningen gjorde vi det~ 

Hon plockade mina ögonbryn, fixade ansiktet och lite anat, la en mask på mig som vägde rätt mycket D:

Hoppas att detta hjälper nu -.-

Om jag ska vara ärlig, jag är inte ett alls intresserat av allt skönhet och allt -.-'

Det kanske ni har märkt xD

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 juni 2014 15:50

Ugh, I'm so tired~

Dagen började med att 1-9 skulle sammlas vid flaggstågen och sjunga nationalsången för en kvinna som kom och hälsade på ifrån Kenya~

Jag gick till henne och sa " Hello! Nice to meet you, I hope you gonna have a great day here! ^^"

Och så kramade jag henne ^^

Något vid den stilen xD

Sen så hade vi lektion och allt~ 

Sen så badade vi på idrotten! :D

Gud, vad jag älskar att bada :,3 Första badet, helt underbart~ Solen lysste idag ochså och det var jätte varmt så det var skönt att svalka ner sig x3 

Sen så fick vi veta våra betyg i alla ämnen, det gick bra för mig faktis! >w<

Fast, det var några som verkligen inte blev nöjda och de blev sura och allt möjligt, så det var lite tråkigt då :/ 

  

Nu till lite anime/manga!  

Hmm, vad har hänt här då...

Jag har fortfarande inte tittat klart på Shingeki no kyojin OVA (?)~ 

Men, idag så gör jag inget så jag kommer bli klart med allt nu, förhoppningsvis x,D

Just nu så läser jag faktis inte så himla mycket manga o.o

Alltså, Kamisama kiss, OHSHC, vampire knight, Ao haru ride behöver jag köpa mer böker in...

Bestämde mig att först läsa klart hela Ouran highschool host club~ 

Sen så har ingen manga upptanderas än, förutom love so life som upptanderas nya kapitel hela tiden!  

I maj så kom hela 4 nya kapitel ut! :,D

Men, även så läser jag ju death note men, jag kommer ingenstans D: 

I sommmar så ska jag börja läsa en ny super lång manga ( som ni får veta senare vilken ;))

Så, jag måste ju komma lite längre i death note D:

Aja, Nu så ska jag alltså läsa death notem lyssna på musik och så sola ^^

Eftersom jag är vit på en sida och helt brun på en annan sida -.-'

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 juni 2014 15:38

Sista måndagen med vår klass då Dx

Oh, heregud vilken dag~

DET ÄR SÅ VARMT!

Visst, jätte skönt men, 30+ grader....Och springa i detta vädret? Puhh...

Morgonen började alltså med att vi skulle springa kenya loppet c:

Eftersom vår skola är " best friends" med en kenya skola så skickar vi pengar till dom och några jobbar och några springer för deras skull~

Fråga mig inte varför vi springer eftersom jag ensam inte vet c:

Fast, " springa o springa", jag och några andra tog det bara som en vanlig promendad och sprang inte x)

Det var det faktis många som gjorde det~

Sen så städade vi -.-'

På träslöjden, så fick vi städa " målarumet" där som allt torkar och ja...

DET VAR JU FREAKING DAMM ÖVERALLT!

Hade så sjukt ont i huvued där inne ;^;

Och på hemkunskapen så fick vi städa där med~ 

Men, det är varmt~ Och jag som ska spela match i detta vädret Dx 

Med svarta långbyxor och en långarmad grå tröja ;^;

Nejmen, måste sluta klaga nu, det är skönt med sol så länge man inte har huvudvärk som jag har ._.

 

Well, love so life~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards