❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 10 juni 2014

Första doppet!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 juni 2014 15:50

Ugh, I'm so tired~

Dagen började med att 1-9 skulle sammlas vid flaggstågen och sjunga nationalsången för en kvinna som kom och hälsade på ifrån Kenya~

Jag gick till henne och sa " Hello! Nice to meet you, I hope you gonna have a great day here! ^^"

Och så kramade jag henne ^^

Något vid den stilen xD

Sen så hade vi lektion och allt~ 

Sen så badade vi på idrotten! :D

Gud, vad jag älskar att bada :,3 Första badet, helt underbart~ Solen lysste idag ochså och det var jätte varmt så det var skönt att svalka ner sig x3 

Sen så fick vi veta våra betyg i alla ämnen, det gick bra för mig faktis! >w<

Fast, det var några som verkligen inte blev nöjda och de blev sura och allt möjligt, så det var lite tråkigt då :/ 

  

Nu till lite anime/manga!  

Hmm, vad har hänt här då...

Jag har fortfarande inte tittat klart på Shingeki no kyojin OVA (?)~ 

Men, idag så gör jag inget så jag kommer bli klart med allt nu, förhoppningsvis x,D

Just nu så läser jag faktis inte så himla mycket manga o.o

Alltså, Kamisama kiss, OHSHC, vampire knight, Ao haru ride behöver jag köpa mer böker in...

Bestämde mig att först läsa klart hela Ouran highschool host club~ 

Sen så har ingen manga upptanderas än, förutom love so life som upptanderas nya kapitel hela tiden!  

I maj så kom hela 4 nya kapitel ut! :,D

Men, även så läser jag ju death note men, jag kommer ingenstans D: 

I sommmar så ska jag börja läsa en ny super lång manga ( som ni får veta senare vilken ;))

Så, jag måste ju komma lite längre i death note D:

Aja, Nu så ska jag alltså läsa death notem lyssna på musik och så sola ^^

Eftersom jag är vit på en sida och helt brun på en annan sida -.-'

 
 
Ingen bild

Frida

10 juni 2014 19:01

Hur långt har du kommit i Death Note? Tyckte också att den var lite trög i början (och även vissa stycken mitt i historien), men den är ju SÅ bra! (:

『 ᗪ丨ᗪ丨』

11 juni 2014 22:03

Är just nu på bok 4, kapitel 31 :)
Alltså, det blir väldigt mycket text och det blir ju lite långtråkig ibland D:
Fast, det kan inte hindra mig av att inte gilla den! :D
Death note är verkligen ett mästerverk~
Har du sätt animen? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards