❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 juni 2014 20:40

Jaha, förrut så var det brandförsök på skolan.

Och nu så tar somalier med sig knivar till skolan.

Hahaha...Vilken underbar skola.

Vad sen ska komma? Brandförsök och knivar har vi redan...

Tur att vi har sommarlov snart så alla kan vila sig.

Tyvärr vet jag inte vad som hände men, en kompis kom till mig och sa att en kille la ut på insta en bild och skrev " Nu har dom jäv*la somalerna kniv med sig till skolan"

Något vid den stilen~ 

Jag vet inte vad som hände men, jag vet inte om somalien med kniven om den skärde någon men jag tror det fast, det var ingen alvarlig skaddad...

Alltså, jag vet ingenting om detta men, det hände det och det är sant o.o

  

Idag så hände det faktis ännu en större händelse.

Vi fick reda på våra nya klasser.

Omg.

När vi fick mailet med klasserna, stirrar på alla namn.

Tittar bara på klasserna i 20 min och vilka jag hamnade med och vilka jag inte hamnade med.

Jag blev faktis nöjd med klasserna :3

Det kunde deffinitivt bli sämre ^^ Men, även så kunde det bli bättre.

Tror att jag kommer kunna överleva med denna klassen.

Hoppas jag. 

Första veckorna kommer bli helt hemska. Men, senare med tiden så blir man ju van med allt~ 

...

Nu så byter vi tema igen.

Fick jag reda på mitt betyg i bild idag! :D

Och ja, omg~  

Proud of myself~~~~

It's like the first time :3

Och nu så ska jag titta på anime owo 

Sayonara >w< 

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 juni 2014 16:12

Onsdag är den längsta och tråkigaste dagen ever i skolan ._. 

Alltid på första lektionen som är så sjukt lång så är alla trötta och klagar varför man inte har en sovstund på dagarna så som man hade på dagiset xD

Alla är så trötta på onsdagar =.=

Igår på idrotten så badade vi men, idag så skulle vi vara ute och ha idrott. Som såklart hela vår klass var imot. Så, alla tog på sig sina badkläder under idrottskläderna och när vår lärare kom så skrek alla att vi ville bada och sånt x,D 

Tyvärr, så har vi värtsa diktur läraren så det gick inte.  

Ehm, vad hände mera~ Fick skrattanfall på No idag och jag vet inte varför jag fick det x,D

It was really awkward~

  

Well, som sagt så är onsdagar super tråkiga så inget mera hände :/

Har inte tittat på anime eller läst manga heller ;_;

Idag måste jag måla klart något av mitt skolarbete och när det blir klart så ska jag försöka titta på anime och se klart attack on titan D:

Jo! Igår så kom den nya Neo ut! :D

 

Excited to read it now OwO

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 juni 2014 17:31

Alltså, det finns inget ord att beskriva hur idiotiskt det egentligen är.  

Man tror att då så skippar man skolan men nej då, då skickar dom ut er till en annan skola som ligger hur lång bort som helts~ 

Asså, jag tar detta från början. 

Idag så hade vi gräsfest i skolan!  

Vi har det varje år~ Och vad gör man då? 

Jo, lärana delar upp lag och sen så tävlar man mot varandra i olika grenar, t.ex säckhoppning och basket är

två av dom fem grenarna~ 

Och det var jätte roligt faktis xD  

Innan, läraren tog mikrofonen och sa att det hade hänt en hemskt olycka. 

Han berättade att igår cirka klockan 1 så hade någon försökte göra ett brandförsök i förskolan. 

Förskola klassen har ett litet träd i sitt klassrum, och där hade någon försökt tända eld på golvet väldigt nära det trädet och bredvid så fanns det några böker. 

Antar att alla här är stora nog och kan fatta vad som kan hände och hur snabbt elden kunde sprida sig.

Ett barn försökte tända en tändsticka och la det på golvet och sedan gick den ifrån klassrumet. 

Som tur... 

OCH DÅ MENAR JAG ATT VI HADE EN JÄV**** STOR TUR ATT EN FRÖKEN MÄRKTE DET!

  

En lärare var i klassrumet bredvid och märkte att det luktade rök, sen när hon märkte det så tog hon sin jacka och la den på elden och kvävde den så det släcktes. Även vår syslöjd lärare var i närheten och hjälpte till. 

Och brandvarnarna gick inte på eftersom det var i klassrumet, vi har bara brandvarnare i korrridoren och inte i klassrumet och elden nådde aldrig dörren till korridoren.

Och ja, vår klass hade ju lektion i lågstadiet. Vi har våran trädslöjd och syslöjd lektioner där.   

Jag hade träslöjd då och kännde inte av röken men, dom som hade syslöjd kännde lukten. 

Så, idag gick vi till en jätte stor lokal som vi kallar " Aulan" och där så var det brandmän och pratade om hur snabbt elden kan sprida sig och vissade bilder på klassrumet. 

Det var en stor svart hål i golvet och precis bredvid så fanns det lilla trädet.  

Och det tar för elden 3 min att sprida sig över hela rumet. 

Så, ni förstår nog hur stor tur vi hade, att en lärare märkte det och slätkte elden.

Jag fick ju reda på det idag och blev jätte chockad o.o

Vår skola är ju bra, bra rektor och lärare, maten är helt okej och sånt men, det finns alltid negativa saker med alla skolor runt om i sverige, T.ex mobbning och fattig skola o dålig mat~ Och detta att någon har försökt tända eld på vår skola har hänt rätt många gånger nu!

Det är bara så himla hemskt ._.

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 juni 2014 15:58

Hellu :3

Alrigt, vaknar på morgonen och är värsta zombie, som vanlig när jag vaknar alltså.

Tittar mig i speglen och ja, håret är ju helt hemskt~

Eftersom jag plattade det och duschade igår så kom alla mina lockar fram och herregud o.o

Vad jag än försökte göra med mitt duma hår så gick det ints att få en bra frisyr så ja, blev så arg så jag bara tog en tofs och gjorde en simply häst tofs som vanligt -.-'

Kul att veta eller? xD

Men, skolan är väl som vanligt antar jag, super högljut på matten och var nära att sommna -w-

Fast, det är vår näst sista vecka O.O

Alltså, jag kan bara inte fatta att nästa vecka är den sista veckan o.O 

 

Sen så har jag typ bara 4 episode kvar av shingeki no kyojin! ;^;

Fast, sen så finns det en massa special episode ochså (?) men, frågan är bara hur man ska titta på dom och vilken ordning xD well, vi har ju myanimelist och google~

Och så har jag bestämmt att beställa mer böker >w< Ska fortsätta på ouran highschool host club eftersom den är så rolig och en av mina favorit manga serier~

Undra bara vart jag ska få pengar ifrån :o 

Hmmm...Det går ju på radio att om man gissar rätt på en fråga så kan man få 4 tusen~ Låter lockande owo 

Eller så kör vi med den gammla hedliga sättet, panta flaskor! 

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 maj 2014 15:21

ONSDAGAR ÄR SÅ LÅNGA! 

LÄNGSTA DAGEN OCH TRÅKIGAST EVER!
Ugh, onsdagsr är så långa och tråkiga ._.
Men, hela dagen så har jag bara tänkt på en sak...
Afish.
IMORGON SMÄLLER DET!
IMORGON ÄR DET AFISH!

Om ni undrar varför jag är så galen i det så är det att jag har väntat på det hur långe som helts.
För ca 1 år sedan så fick jag veta vad anime konveter är och vad närcon är.
Som ni hör är jag ju helt efterbliven och hänger inte med i anime-världen xD
Afish hade redan varit då, så jag bestämmde mig att vara med nästa år och nu så är det imorgon! :D
That's my story ^^ 
Har rätt mycket som jag måste fixa innan det~ 
Ni som ska ditt, hoppas att vi ses där! <3
Så här kommer jag att se ut på afish:

  

( ignorera bakrunden, fick gå till min storebros rum eftersom man såg inget i mitt rum xD)

Så här kommer jag nog att se ut! Kanske byter jag något men, något sådant iallafall xD

• USA skor.

• Svarta shorts. ( enligt svt väder så ska det vara 16+ imorgon så ja x3)

• super mario tröja, står: " extend your life" " 1 up!"

• Svart hat (?) tänkte kanske ha på mig den, då så blit det nog lättare att känna igen mig xD)

Även så ska jag platta håret tror jag om nu jag hinner! 

Så, om ni ser mig på afish och vill prata med mig, gör det gärna då!

JAG SKULLE BLI SÅ SJUKT GLAD! :,D

Alltås, ni behöver absolut inte vara blyga om ni är det xD 

Kommer bli så himla sjukt glad om ni vill prata med mig! :,D

Jag kommer vara helt ensam där. Ingen ville följa med av vännerna -.- 

Skulle bli jätte glad med lite sälskap ^^ 

Och jag ska inte cosplaya någon kan jag ju ochså säga~

Hopas att ni som ska ditt, att vi ses där! :3

Såklart, så kommer jag skriva hur det var där och göra en massa foton som senare kommer upp på bloggen! 

Dags att göra sig iordning så att jag inte behöver stressa! 

* crazy fangirl*

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 maj 2014 15:59

Dagen, den var väl så som den var. Hände det något specielt?

Nja, blir bara så himla förbanad.

Alltså, vad tänker mäniskor? Eller rättare sagt, tjejer.

Blir bara sur på så många tjejer...Ja även på mig själv.

Det finns en massa anledningar varför men, det som jag just nu stör mig på är att man pratar skit om andra, eller om sina kompisar.

Har ni varit med om detta, först så pratar man skit om en persone och sedan efter ett tag så är man med den personen som man har pratat skit om?

Well, Det har jag en massa gånger och jag blir så arg!

Jag menar, hur kan man ändra sig så snabbt? Är man imot en person så är man det! 

Sen så kanske det går över men, även om man är kompis med den personen så snackar man ändå skit om den ._.

Jag tror att folk gör det bara för att när man inte har någon att vara med så är man med vem som helts, bara om man inte är ensam. Men, då utnyttjar man ju folk!  

Jag är nästan helt säker att alla har pratar illa om en person. Det har säker hänt att jag har gjort det. 

Och så är det bara, man kan inte ändra det!  

Fast, att sen hänga med den personen och med den personen pratar man skit om en annan? Och så fortsätter det så?

JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD PÅ DET!

   

Det är därför jag vill ha mer vänner som inte går på min skola :/ För, då kan man höra deras åsikter utan att dom sviker en och går till en annan, eller hur man nu ska säga~ Tycker ju jag då xD

Det är ochså en anledning varför jag vill åka til afish, för att träffa nya vänner och ha kul! :D

Även min blogg såklart, ni kan alltid skriva en kommentar och skriva vad ni tycker eller om ni vill höra mina åsikter ^^

Detta var bara en anledning varför jag inte gillar tjejer så värst mycket, och mina känslor för mig själv och mitt skolliv. Ibland så skriver jag lite " seriösta inlägg" xD 

Men, gilla inlägget om ni vill att jag ska prata mera om det! ^^

Ska få in mera anime/Manga till inläggen ochså, det måste man ju :D

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 maj 2014 21:22

Alltså, måndagar...

Dom har seriöst något imot mig o.o 
Well, jag har något imot måndagar och dom har något imot mig så ja...~
Random is my life~
Idag hände det väll inte så himla mycket...Eller på morgonen -.-'
Jag sökte på spotyfi mitt namn " Sandra" och ville kolla om det fanns några låtar som hette sandra x3
Och just nu önskar jag att jag aldrig skulle ha gjort det. 
Det fanns en låt som heter:
Sandra måste dö. 
Av: En svensk tiger.

Lyssnar på den...Var nära att kast mobilen i väggen. Fu*k you.
Och jag ångrar ännu mera att jag vissade den för mina vänner som just nu sjunger hela tiden på den...
Och har nu bestämt att göra en musikvideo till den.
Och jag ska ju vara med och vara liket. 
Lyssna på denna låten så kanske ni kan fatta vad jag pratar om:
 

Sandra måste dö, vi måste skära av hennes huvud....Ikväll. 

Att dom var tvugna att påpeka ikväll -.-'

Men seriöst! Wt*?!?! 

Det är ju en hot låt Dx 

Men tror att hans Ex hette förmodligen Sandra. 

Det skulle förklara en hel del.

Fast, det är ju bara lite creepy O.O 

Så, alla sjöng på den och nu så ska vi göra en musik video och jag ska vara liket~  

Alltså, om jag orkar och det kommer jag nog inte göra så ska jag att skicka en mail till skrivaren och fråga varför han mordhotar alla Sandror i världen -.-  

I don't feel safe anymore. 

Av alla namn i världen valde han Sandra, han måste verkligen hata dom.

Om det dör en tjej som heter sandra så vet vi vem mördade henne då~

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 maj 2014 17:27

Skrev ett jätte långt inlägg nyss men allt raderades.

...
Keep calm.
Okeeeeeeeeej, orkar inte skriva allt för det raderades så får kortfatta alllllllt~~~
Idag i skolan så var det den sista fredagen! 
FATTAR NI, SISTA FREDAGEN INNAN SOMMARLOV OCH MED MIN KLASS! 
* Snyft snyft * Jag som älskar fredagar ;^;
Dom fredagar som är kvar i skolan så är vi lediga osv...
Kan bara inte förtså det Dx Det känns så overkligt!
Skolan var som vanlig idag, fredagar är alltid lugna ^^
Men, jag skrev förrut något som hade hänt i skolan och det var jätte långt fast, nu så har det raderts ._.
Kanske lika bra det, måste nog fråga andra om jag får skriva det på bloggen....
Aja, solen skinner idag igen och igen har jag dålig samvete att jag är inne i mitt rum även om ute skinner solen och det är varmt xD

  


Hmm...Vad mer kan man skriva? 

Ohh, juste det! Började på en ny anime igår!

Och snälla, mobba eller döda mig inte mig att jag inte har sätt denna tidigare.

Shingeki no kyojin/ Attack on titan

Asså de första min på epispde 1....

Det är en sådan anime som man bara vill slå sig själv och skämmas över att man inte har sätt den

tidigare.

Jag visste att den animen blev 2013 bästa och så men, ändå så tittade jag inte på den förren nu...

Alltså, alla har väll sätt den typ? Om du inte har det, kolla på den så snabbt som möjligt. 

Eftersom det är ett äkta mästervärk.

Har bara tittat på första avsnittet men, musiken...Animationen...Storyn...

* Skämms och tänker hur jag ska straffa mig *

DEN ÄR JU HELT FREAKING AWESOME! 

And you know it owo

Vill verkligen tacka denna tjejen som kommenterade att jag borde se på den!

saga-rin-chan

Skulle ha tittad på den senare men, eftersom du skrev om den så bestämmde jag mig se den så snabbt som möjligt och det är jag verkligent tacksam över

Som sagt, har inte titta på den så mycket men jag älskar den kan man verkligen säga!

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards