❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 november 2014 21:35

Friday special!: Fabulouzing anime/manga characters #3
Min nya hobby är då fabulousa om karaktärer, det måste finnas ett jobb till detta känner jag om det inte finns och jag fixa ett~
NI MÅSTE PROVA PÅ DET, REKOMMENDERAR OTROLIGT STARKT C:
Och vet ni vad! ;w;
Jag har fått min iPad tillbaka och är totalt överlycklig och det bästa är att dom inte raderat något ;W;
Och jag har 9.1 GB nu ;3;
Så yes, 10000% happiness~
Now let's go to the Fancy characters~
1. Uta no prince-sama 2000%- Cecil
Before:

ODNBCHSDGCJDSBJKSDCBKJ
BDHISBDHCKBSDHKCBKDSH
I LOVE YA.
OMG, LET ME LOVE YOU~
*fangirl mode on*
Detta var väldigt svårt btw, men det blev ju som det blev~
I mean man måste ju prova på cecil någon gång ;w;
Now:

Rize, we need to fix that face and attitude ~
Don't be worry, I'm a expert! ^^ (let's say~)
Men jag menar ju du har ett underbart leende och håret sitter fint fint men jag vet hur vi gör det ännu finare och trevligare ^-^
Now:

NU KOMMER INGEN KÄNNA IGEN DIG I PROMISE YA~
YOU DON'T NEED TO BE EMBRACED DARLING, JUST ACT NORMAL~
:D
3: Free!- Rei
Before:

Det finns något hos dig som inte passar =|
Du är ju fab och sådant men jag tror jag vet hur du kan få mer fangirls OwO
Now:

OMG, REI Y-Y-YY-YOU HAVE W-W-WW-WHITE HAIR >//////<
I-I-II- I JUST IT R-REALLY SUITS Y-YOU!!!
I PROMISE YOU, GO TO NAGISA AND ASK HIM <3<3<3<3
4: Gekkan shoujo Nozaki-kun- Nozaki

Okej, du måste :) mera för det första.
Jag är allvarlig.
Man måste se kawaii ut med kaninöron.
Now:

THAT'S BETTER NOZAKI :D
Keep THAT smile~
5. Amnesia: Ukyo

Dessa feels.
Det gör ont.
Ukyo jag...j-jag...måste nog kolla om på Amnesia för jag måste se honom igen ;___;
Kommer ju g-g-gråta livet ur mig om jag ser den But vi pratar om O-O-okyo ;^;
Now:

DU ÄR FAB
OCH DET HAR DU ALLTID VARIT OCH KOMMER ALLTID ATT VARA.
MEN JAG MÅSTE ÄNDÅ FRÅGA, VART HAR DU FÅTT TAG PÅ MÖSSAN?
o.o
Den är ju så cool OwO
OKEJ, DAGS ATT JOBBA MED LIVET NU~
SEE YAA PANDAS~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 november 2014 19:14

    

Friday special!: Random News! #2 

Tänkte nämna några saker vad som har hänt och händer ju know~

Så låt oss börja xD 

BLOGG

• Header

Tänkte att det skulle vara roligt med en jul header~ 

Får se om jag fixar det men jag byte ju min header för inte så länge sedan owo

• Frågestund 

Wow, nu går det verklige sakta >^<

Men hey, jag hade ju en massa prov~ Och under helgen ska jag jobba med den sista delen :3 

• Omröstning

Jag har bytit omröstning!

Om jag skulle ha en frågestund på bloggen passade inte så bra längre så jag byte~ xD 

Här kommer resultatet iallafall :3

   

De som röstade de två sista så ber jag om ursäkt, det var ju mer som röstade att jag skulle ha det xD

Nu har jag bytit till om jag ska blogga varje dag :3

Detta kommer bli så trevilig så ^^ 

Som vanlig vill jag tacka alla som var med och röstade ;3;

SKOLA:

Jag har ju No-provet på tisdag~

Och så får jag nog jobba lite "math" hemma ;-;

Inte så trevligt~

  

ANIME & MANGA NEWS:

• Animen K ska få en säsong 2 under 2015~

• Free! Ska fixa en dubbning på engelskan på båda säsongerna~

• Nu har Tokyo ghoul-animen fått något som kallas "Tokyo ghoul uncensored" eller något och det finns inga censor åt döda kroppar och sådant~

• Mangan Dengeki Daisy är snart slut och det återstår bara 7 kapitel kvar~

• Kamisama kiss säsong 2 kommer bli en 13-episode lång anime som kommer ut i januari~

TRIALER :D 

LIVET: 

MIN PANDA MÖSSA HAR KOMMIT.

IDAG.

ALLTSÅ, FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV SÅ HAR BÅDA MINA PACKET KOMMIT :,D

  

Det händer aldrig, om någon av er minns så beställde jag en panda tröja för läääänge sedan men den kom aldrig, och när jag beställde mina figurer så försvan som under vägen till Sverige~

Dom kanske hade rammlat av båten till havet, who know men dom kom aldrig ;^;

Paketen kommer bara när man beställer från bokia ;3;

Men nu kom min mössa och jag typ gråter av glädje.

seriöst, ni kanske tänker att det ända jag gör är att skryta om att jag bara köper konstiga mössor men jag är överlycklig ;W;

Tror att ingen kan bli mer lyckligare att få en mössa än jag, och jag använder dom kan jag lova :3

Samtidigt som några går runt och skryter om sina kläder men har aldrig på sig dom så har jag mina mössor hela tiden xD

NEJMEN JAG ÄR SÅ GLAD. 

NU KAN JAG GE ER RIKTIGA PANDA KRAMAR.

FREE PANDA HUGS!

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 november 2014 17:53

YEY, JAG ÄR KLAR MED FRÅGESTUNDEN 2 :D

Wiee~

Nästa vecka kommer jag att ha en massa prov men jao, ska hitta tid med att fortsätta de sista frågorna~

Btw, rekommenderar att läsa frågestund del 1 innan ni läser detta, det kommer vara lättare att förstå tror jag xD

Eller vad vet jag, gör som ni vill men jag orkar inte kopiera länken till den för det finns 89% att allt raderas, och då raderas jag också.

Nejmen, man blir ju sur och jag har träning idag och vill precis inte skadda någon eller skjuta en boll i huvud på någon som är mycket möjligt att det kan hända xD

Låt oss fortsätta där vi slutade :D

Linnea: Vilken anime/manga värld skulle du tänka dig kunna leva i 3 månader? (6/8)

Svar:

Låt oss säga att det är jag som cosplayar xD

 

Linnea: Skulle du vilja ha en fluffig pandagosedjur med ett blommigt mönster på de svarta fläckarna och vitt där det ska vara vitt? MED STORA SÖTA ÖGON? Det vill jag iaf •^.^•

Glömmde jag nämna en rosa rosett vid det ena örat? (7/8)

Svar:

Det skulle vara bland dem mest kawaii gosedjuret jag hade sätt ;w;

 

Linnea:En sak jag gärna skulle vilja prova ha i skolan i en vecka skulle vara en skoluniforms vecka med japanska eller klassiska engelska uniformer. Men ännu häftigare- att mak skulle disiga sin egna uniform!

Hur skulle din se ut?

Svar:

Omg skulle verkligen vilja det, man behöver inte leta i garderoben 15 min efter kläder som passar man bara tar det gammal vanliga -3-

Är inspirerad av anime uniformerna och ni kanske känne igen vilka jag använde och mixade ihop xD

 

Oliver: Favoritlåt som inte har med manga/anime att göra? (1/4)

Svar:

Detta var väldigt svårt btw.

Oliver: Säg något som du stör dig på (2/4)

Svar:

Haters son hatar på andra och är anonyma och skriver skit.

Den här bilden är en fingerpaint, jag målade den på en app med fingrarna xD



   

Sara: Vilken hemsida brukar du titta på animes? (4/7)

Svar

   

Sara: Brukar du läsa du läsa manga online eller som bok? (5/7)

Svar:

   

Nellie: Favoritmat? (2/5)

Svar:

Bland dom roligaste teckningarna jag har målat xD

   

Nellie: Gillar du violetta? (3/5)

Svar:

Du vet redan mitt svar Nellie~

   

Smile: Gillar du påsk eller jul mest? (1/3)

Svar:

Är typ 97% säker att denna gif kommer inte att funka >^<

FORGIVE ME D:

Klicka på knappen om du vill se min gif~

Christmas!

DET VAR ALLT!

Tog en timma att skriva detta xD

Dags att packa till träningen~

HOPPAS NI GILLADE DENNA DELEN ;W;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 oktober 2014 20:13

  

Friday special!: Fabulouse zombie~

WAIT ÄR DET HALLOWEEN IDAG?

JAG TRODDE ATT DET VAR IMORGN!

Så lät det här Hos mig för några timmar sedan när två killar kom och ringde på dörren med sin bus eller godis.

Som då skrämde livet ur mig för jag hade ingen aning att det var idag.

xD

Så direkt när dom gick med våra kanelbullar så var man ju tvungen att klä ut sig med owo

Japp, ni hörde rätt OwO

Det var ju ingen cosplay precis men, försökte måla mig till en docka eller en zombie, det blev en zombie x,D

#pinkhair

#awesome.

Sen så måste jag säga Detta också, att när jag blev klar så kom det 3 barn och ringde på, och när jag öppnade så skrämde jag nog livet ur dom ;-;

Skulle gissa på 2,5, 4 år gamla och deras föräldrar tittade på mig och sa "HERREJÖSSES" och skrattade x,D

Så man kan säga att när dom så skämmde jag dom istället.

men dom fick en massa godis och bullar som förlåtelse :3

SEDAN SÅ GJORDE JAG GIF!

SO HERE WE GO! :D

OCH MOBBA INE MIG PLS D:

Hello~

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dogtb.gif" alt="" />

peace out! :D

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/doh0n.gif" alt="" />

#tired

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/doh38.gif" alt="" />

Snart börjar skolan igen, Yey....

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohaq.gif" alt="" />

attack on titan anime:

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohdg.gif" alt="" />

Gintama anime:

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohfq.gif" alt="" />

*trying look creepy*

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohgu.gif" alt="" />

EVERYONE ARE FABULOUSE!

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohvh.gif" alt="" />

What's up?

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohx6.gif" alt="" />

HA EN BRA HALLOWEEN! >:D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 oktober 2014 18:41

Hela mitt inlägg raderades.
Så nu har jag inte lust att blogga.
Alltså, bloggplatsen är en hater.
Bara jag som har märkt det? :o
WELL, JAG HAR LÄSIT KLART TONARI NO KAIBUTSU-KUN.
OCH JAG ÄLSKA DEN.
HELT UNDERBAR.
OCH ÄNTLIGEN ETT BRA SLUT.
Det behövde jag xD
Förts, så gick det väldigt trögt att läsa mangan för dem gick så snabbt!
Om man jämför animen med mangan, så gick det hemskt snabbt o.o
Men, sedan så kom man in i den och förälskade sig ;3;
Mangan är en fortsättningen från animen och omg.
Mangan är så otroligt mycket bättre än animen, om man tycker att Tonari No kaibutsu-kun är en sådär anime så ska ni verkligen läsa mangan! :D
Tycker att det är rätt synd, animen var helt ok och det finns nu en massa som kollar på animen innan läser mangan, och så kanske man inte vill läsa mangan för man tyckte att den var så dålig, men mangan äger.
OCH HARU ÄR SÅ FREAKING KAWAII SÅ JAG FANGILRADE JU HELA TIDEN!
KAWAIINESS OVERLOUD! >3<

Waaaah, han var min favo karaktär i mangan~
Suzuki gillade jag med, så jäkla mycket bättre en hel del andra shoujo manga karaktärer -.-
Alla är typ "omg, varför går mitt hjärta doki doki?" "I''m so shy But EVERYONE love ME~
STÖR MIG SÅ MYCKET PÅ SÅDANT~
Men, Suzuki var ärlig med sig själv ;w;
Och det händer inte ofta i sådana manga xD
OCH OMG.
HARU OCH SUZUKI.
HARU x SUZUKI FOREVER.
I MEAN JUST LOOK AT THESE~
Btw,
SPOLIERS SPOLIERS SPOLIERS SPOLIERS~

THEY ADORABLE!
;w;
Det var så många moments med dom två i mangan så detta blev bara för bra >3<
Asako x Sasahara gillade jag med -3-
SPOLIERS~

FOR THE WIN~
Haru storebror, yuzana eller något sådant, mitt minne med namn xD
Well, han var underbar med, så kawaii med sina sötsaker Cx
OCH SUZUKIS LILLEBROR ÄR SÅ COOL.

OCH NI SOM HAR KOLLAT PÅ ANIMEN
GISSA VEM DETTA ÄR?

OCH NU SÅ KOMMER MER SPOLIERS.
WIEEEEE!
ALLTSÅ, JAG VARNAR ER SPOLIERS!

GISSA VILKA SOM GIFTER SIG? :,D
OM NI VILL VERA DET, LÄS MANGAN.
REKKOMENDERAR DEN! <3
Ja, det var allt, ni får en kawaii bild på haru igen xD

STAPH IT HARU.
U SO KAWAII.
Ja just det, borde kanske skriva vad den handlar om.
Vi kör det en annan gång.
:D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 oktober 2014 16:52

När jag kom till skolan fick jag veta en underbar sak~
Att Amanda började titta på en anime igår :,D
Dog den där stunden, hon berättade att hon hittade den helt random på youtube och gillade den xD
Animen heter "azumanga daioh" så på rasten så vissade hon första avsnittet för mig och den var så gullig :,3
Och rolig xD
Sedan kollad evi på först avsnittet av "say i love you" eftersom jag visste att hon skulle gilla den :3
Även så försökte vi titta på första avsnittet av "Sora No method " som jag tittar epå igår~
DEN ÄR SÅ KAWAII SÅ JAG FANGIRLADE HELA TIDEN~
Mest Noel, henne älskar jag xD
Men ja, vi ska fortsätta titta på azumanga~
Ska bara övertala henne att börja läsa manga, och sådant xD
Är på rätt väg~ ^^
Kanske kan jag gå med Amanda på olika konventet? ;w;
tänk om hon blir en otaku och börjar cosplaya med mig! ;w;
Nää, en sak i taget xD
Hoppas hon fortsätter med det~

OCH PÅ SYSLÖJDEN, TVÅ KILLAR IRRITERADE MIG SÅ MYCKET SÅ ?!*#%?!?
Ugh, Johan och Martin -.-'
Där ska jag sy min fina tavla och ja, tar dom min iPad och låser den hela tiden ._.
Oh, ja just det jag har skytte och so prov!
Nu har min skytte börjat igen, skrev om det länge sedan om mina tävlingar men för er som inte vet det,
Jag skyttet luftgevär i cirka 3 år nu eller 4 :3
Och ja, det där med so prov har vi på fredagen och det är om demoktari och regeringen~
FAST JAG GILLAR POLITIK.
Sitter där i klassrummet och pratar med Ida, räcker upp handen hela tiden och har disskutioner med vår lärare Torbjörn famför klassen xD
JA JUST DET JAG HAR HITTAT EN MÖSSA!
Google-sama, ibland älska jag dig x'3
Så här ser den ut~

Om ni vill ochså ha en sådan, så kan ni säga till så skickar ja länken till er :3
ALDRIGT, see You around bro~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 oktober 2014 17:17

Heyyy, bro~
Bro, today I have finish my horrible homework, now only 4 left and 3 "prov"~
Waiting for the new anime, and listening random music~
Let Me share My happiness with some good pic xD
NO, WAIT BRO DON'T GO AWAY, I DON'T DO THIS BECUSE I HATE YOU!
I PROMISE, I JUST ENJOY SAVE RANDOM PIC FROM GOOGLE AND I HAVED SO MANY SO I WANTED TO SHARE IT WITH YOU BROS! D:
I HEART U BROS AND YOU FREAKING KNOW IT! :D

KAWAIINESS OVERLOUD!
GANDALF, DON'T LEAVE ME ALONE!

Det där har hänt så många gånger x,D

THAT'S RIGHT!

Light, någon kommer en gång få den pennan i ögat...^^'

När jag hör ordet Facebook, blir jag alltid orolig hur någon menar...x'3

Okej, den där la jag upp för min senpai ska man ju erkänna xD

Sailor-domo-sugoi...x,D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 oktober 2014 19:50

I need help ;^;
Det finns en tjej i klassen, som har en sådan "mössa med tassar" som jag totalt älskar xD
Jag får låna den hela tiden från henne och herregud, älskar den ;w;
Jag planerar i framtiden också köpa en sådan mössa och ja, jag har frågat Vilma om jag får det xD
Så att hon inte tänker att jag härmar henne, i mean i just love it o.o
Hon köpte sin från en marknad någonstans, och nu förökar jag hitta någon som jag gillar på kawaii.se ;_;
Sorlig nog, finns det ingen som jag älskade vid första ögonblicket D:
Så om ni har någon bra sida, när jag kan hitta sådana mössor och kommenterar den, så kommer jag bli evigt tacksam för er ;w;
Gör vad som helts, målar en teckning och sådant om ni vill det x'3
So yes, så här ser dom ut~

Förstår ni? Sådana mössor älskar jag och avgudar xD
Sen så har ja inte gjort så mycket idag, kollat på gintama och ska titta på SAO~
:D
Ja, jag kan också meddela att jag har 18 kr än så länge för pant :3
Jag älskar att panta xD
Jao, sedan håller jag på med ett stort projekt till Amanda, för snart så kommer hennes "1 år med Arvid" och det där kan man ju inte missa xD
Stor händelse~
Okej, dags att dra och hoppas att ni får ha det så bra OwO
FREE HUGS LIKE ALWAYS.
<3



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards