❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 14 november 2014

Friday special!: Random news #2

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 november 2014 19:14

    

Friday special!: Random News! #2 

Tänkte nämna några saker vad som har hänt och händer ju know~

Så låt oss börja xD 

BLOGG

• Header

Tänkte att det skulle vara roligt med en jul header~ 

Får se om jag fixar det men jag byte ju min header för inte så länge sedan owo

• Frågestund 

Wow, nu går det verklige sakta >^<

Men hey, jag hade ju en massa prov~ Och under helgen ska jag jobba med den sista delen :3 

• Omröstning

Jag har bytit omröstning!

Om jag skulle ha en frågestund på bloggen passade inte så bra längre så jag byte~ xD 

Här kommer resultatet iallafall :3

   

De som röstade de två sista så ber jag om ursäkt, det var ju mer som röstade att jag skulle ha det xD

Nu har jag bytit till om jag ska blogga varje dag :3

Detta kommer bli så trevilig så ^^ 

Som vanlig vill jag tacka alla som var med och röstade ;3;

SKOLA:

Jag har ju No-provet på tisdag~

Och så får jag nog jobba lite "math" hemma ;-;

Inte så trevligt~

  

ANIME & MANGA NEWS:

• Animen K ska få en säsong 2 under 2015~

• Free! Ska fixa en dubbning på engelskan på båda säsongerna~

• Nu har Tokyo ghoul-animen fått något som kallas "Tokyo ghoul uncensored" eller något och det finns inga censor åt döda kroppar och sådant~

• Mangan Dengeki Daisy är snart slut och det återstår bara 7 kapitel kvar~

• Kamisama kiss säsong 2 kommer bli en 13-episode lång anime som kommer ut i januari~

TRIALER :D 

LIVET: 

MIN PANDA MÖSSA HAR KOMMIT.

IDAG.

ALLTSÅ, FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV SÅ HAR BÅDA MINA PACKET KOMMIT :,D

  

Det händer aldrig, om någon av er minns så beställde jag en panda tröja för läääänge sedan men den kom aldrig, och när jag beställde mina figurer så försvan som under vägen till Sverige~

Dom kanske hade rammlat av båten till havet, who know men dom kom aldrig ;^;

Paketen kommer bara när man beställer från bokia ;3;

Men nu kom min mössa och jag typ gråter av glädje.

seriöst, ni kanske tänker att det ända jag gör är att skryta om att jag bara köper konstiga mössor men jag är överlycklig ;W;

Tror att ingen kan bli mer lyckligare att få en mössa än jag, och jag använder dom kan jag lova :3

Samtidigt som några går runt och skryter om sina kläder men har aldrig på sig dom så har jag mina mössor hela tiden xD

NEJMEN JAG ÄR SÅ GLAD. 

NU KAN JAG GE ER RIKTIGA PANDA KRAMAR.

FREE PANDA HUGS!

 

 
 
Julia

Julia

15 november 2014 10:06

asdfghjkl, Kamisama Hajimemashita! Jag typ fangirlar ihjäl mig just nu!^^

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

16 november 2014 18:04

JAG ÄR TOTALT ÖVERLYCKLIG DEN SKA FÅ EN SÄSONG 2 :,D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards