❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 29 december 2014

Tråkiga inlägg, sorry sorry ;^;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 december 2014 18:13

En dag under jullovet:
Vaknar klockan halv 11
Jobbar med *beep*
Internet
Harry potter
igen *beep*
Harry potter eller manga
That's My day.
xD
FAST IDAG HAR JAG TITTAT KLART PÅ SORA NO METHOD ;u;
Det var en jätte fin anime och slutet var bara feels overloud ;-;
Men, början i allt gick otroligt långsamt och det var lång tråkigt~ Men senaste avsnitten var bra och fina :3
Ja just det, igår var jag med Wilma ute i snön och det är så fint nu ute, jätte fin vinter och mysig men iskall~
JAG FRYSER OCH MÅSTE HA PÅ MIG MASSOR MED KLÄDER INNE D':
Men jag klarar mig och planerar att inte bli sjuk ^^
...
NEJMEN GUD VAD SKA JAG SKRIVA OM ;^;
Jo! Min träning började igår...Och den andre januari ska vi ha cup...Wow, så taggad ._.
Sen så målade jag en teckning till senpai som jag kan visa er~

De är Bolt och Himawari x'D
Har inte kollat på Naruto men dom är ju för kawaii~~~~
Kanske borde jag måla något? :3
Well, jag har nu massor av idéer så jag kan väl skissa upp något och vi får se hur det blir C:
See yah soon~

 
 
Ingen bild

Linnea

30 december 2014 09:54

Sjuukt fin teckning! <3 ^^

『 ᗪ丨ᗪ丨』

30 december 2014 20:46

Naaaaw, är så glad att du gillar den ;u;
Tusen tack ^^

 
Ingen bild

nellieloveoliverwood

30 december 2014 11:24

Sandra, what have happend to your phone? :(( why arent you answering on my sms :(( OLIVER WOOD POWER BTW

『 ᗪ丨ᗪ丨』

30 december 2014 20:49

Forgive me Nellie, Mah phone kind of hate me and never have battery but I will go and answering you sms right now ;-;
OLIVER WOOD POWER FOREVER

 
Ingen bild

Linnea

31 december 2014 15:56

Någon som tycker om Sean Biggerstaff...? xD

『 ᗪ丨ᗪ丨』

31 december 2014 23:26

OMG YES FOREVER AND EVER SEAN BIGGERSTAFF ;w;
Fast mest Nellie, she's a real Oliver Wood fangirl, eller mer som en stalker :3
Men han är nu bara för awesome xD

 
Ingen bild

nellieloveoliverwood

1 januari 2015 01:45

Vem gillar INTE sean biggerstaff liksom?! xD

『 ᗪ丨ᗪ丨』

1 januari 2015 18:24

Ja du, det måste vi undersöka o.o

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards