❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 25 december 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 december 2014 21:28

Ughh~
Jag har blivit besatt av jack frost~
Efter filmen The Rise of the guardians~
Så jag har fått ännu en gång inspiration för en manga jag skulle kunna teckna i framtiden.
Jag får lägga av nu
Planerar inte hela mitt liv sitta instäng i mitt rum och måla.
Typ...
MEN ALLTSÅ 7 OLIKA MANGAS MED ANIMER OCH HELT ANNORLUNDA STORY ÄR RÄTT IMPASSIBLE FOR ME.
DET TAR JU ETT HELT SOMMARLOV FÖR MIG ATT MÅLA 5 SIDOR SÅ HUR SKA JAG HINNA MED MILJONTALS SIDOR MED MITT LIV????
D:
Behöver jag ens rabbla upp alla? ;^;
Jag vet ju bara namnet på en av dom >^<
Alla kommer då att ha olika story men jag säger den största genren i varje xD
1.School life (<--- Har redan bestämt manuset och den ska ha en massa komedi xD)
2. Drama (<---- kommer vara super sorlig ;;__;;)
3. Supernatural (<--- Foxspirit och historia~)
4. Pirater(<---- DENNA KOMMER BLI AWESOME)
5. Robotar (<--- får börja läsa om teknik och sjukdomar >^<)
6. Horror (<--- Denna kommer bli brutal, 15+)
7. Jack frost (<--- Mah new Idea)
Jag har extremt lätt att komma på nya historier efter några filmer, spel (mest RPG), anime och manga, teckningar...kan komma på en hel annan story men fortfarande inspirerad~
OCH JAG DELAR GÄRNA MED MIG TILL ER AV DENNA KUNSKAP~~~
För det är inte så kul som det låter om det gör det, man blandar ihop allt och glömmer hälften *-*
Fast om det gäller att skriva ner idéen och allt är jag betydligt uslare på det xD
Så tro inte att när vi skriver en berättelse i skolan så är den klar efter 1 timma för det går inte xD
Det är bara så svårt att sätta alla ord i meningar och alla stunder och allt i en flow~~~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards