❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 26 december 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 december 2014 20:30

 

Friday special!: AMV

JA JUST DET! DET ÄR FREDAG IDAG JU~

Jag har ingen koll nu på veckodagarna så sorry sorry xD

Idag har jag hela dagen jobbat med *beep* och det känns som om jag inte kommer bli klar med den tills *beep* D:

*Beep* är något som jag fixar bara till er, så dem senaste dagarna så har och kommer jag bara jobba med det för er skull...

Får fixa detta till en snabb friday special~

...

Hey, är inte detta sista fredagen för året, sista friday special?

...

Jo det är det.

omg, feels.

Nu fick jag dåligt samvete, kunde ha offrat mera tid åt bilden eller göra något mer specielt ju ;-;

När jag började blogga så skrev jag alltid 2 inlägg på fredagar, en vanlig och en friday special x,D

oh My oh my, jag har bara en gång inte orkat skriva en friday special~ 

D:<

om vi nu ska återkomma till nutiden så har jag lyckats ladda upp en AMV som jag själv har gjort för ett bra tag sedan xD

men nu så har jag lyckats ladda upp den och är proud~

Är inte nöjd hur den blev men är glad att jag ändå kan vissa er den cx

~~~~~~~~~~~~

Ja, hoppas att ni gillade och gillar fortfarande mina "Friday special" inlägg :3

dela gärna med er vilken friday special ni tycker mest om som questiom to My followers, Fabulouzing characters, dikter, 10 saker ni inte visste om mig och allt xD

 

Coming back soon...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards