❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 16 december 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 december 2014 18:15

Kollade på dom sista avsnitten av Akame ga kill och försökte ju inte att gråta men ni vet ju hur det blir då~

Jag vet verkligen inte vad jag tyckte om den, den började verkligen helt underbart men sedan så blev det sämre och sämre men nu så blev det lite bättre~
Slutet, vet inte om jag grät för det var bra eller hemskt ;-;
Man kan sägs att den var tillräckligt bra~
Men ändå
Feels overloud.
PÅ TAL OM FEELS SÅ HADE VI MATTE PROV IDAG D:<
FATTAR NI HUR NÄRA JAG VAR ATT KLÄCKA DEN DÄR A FRÅGAN NÖTTEN.
>^<
Jag fattade precis vad man gjorde på A uppgiften MEN SÅKLART så ska det komma ett problem i vägen och förstöra allt~
För lite tid, för mycket koncentration, för mycket matte
Ugh.
Några var enkla och några var svåra, det mesta var svåra~
Men jag borde få godkänt...
Fast man vet aldrig i matte...
._.
Sedan så var vi ännu en gång tvungna att städa klassrummet och en del av korridoren~
Fönstren, dörrarna, bänkarna och sådant som städ tanten ska göra men nope~
Det räkte att hon bara "tvättar golvet" så har hon gjort sitt arbete, även om hon bara ta dom stora ytorna så är hon helt whatever i don't care about you till dom mindre ytorna~
Som vi elever är då tvungna att städa :3
Helt otroligt eller hur? >:3
Tur att vi har snart jullov, det behövs ;W;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards