❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 mars 2014 07:38

Och så har man sätt klart ännu en anime...feels relly sad.

Aquarion evol.

Jag hade ingen aning att animen skulle vara så bra o.o

Romance...visst det var med men hela animen var typ om kärlek är störst och så o.o'

Även om det var en " shounen" anime så tycker jag verkligen att den borde ochså vara en " shojo" anime o.O 

Och musiken....DENNA ANIMEN HAR DEN BÄSTA SOUNDTRACKTEN EVER!

Om inte musiken var med så skulle den helt ärligt vara kass! Tio poäng för musiken!

och ja....

ÄNTLIGEN LITE MECHA!!!!

Det var evigheter sedan jag såg en mecha anime! I miss it so much ;^; 

Underbara karaktärer som nu bara dör fast, några överlevde ju...

Men jag måste erkänna, den animen rätt fåning x,D På ett rolig sätt x,,D 

När det hände något alvarligt så var jag bara där och skrattade xD Och så fick jag en himmla många omg paniker i alla romance scener och allt x) 

Slutet var väll....tillräckligt bra faktis. Finns ju några obesvarade frågor men, den var okej ^^ Och så fick man ju se kyssen med Amata och Mikomo äntligen owo 

Ignorera det där~ 

Aja, jag vet inte hur man ska säga hadlingen så ni får länken till myanimelist istlället:http://myanimelist.net/anime/10447/Aquarion_Evol

  

Men, nu kommer frågan~ Vilken anime ska jag se nu på Dx? 

Shogu chara står det i min lista fast, en fråga...ska man läsa mangan först o.o?

Och så DN angel, anime eller mangan först o.O?

Jag har så sjukt många manga serier som jag ska läsa så, det blir problem x( Men, jag tror att det blir shogu chara faktis..om man mu inte ska läsa mangan först~ Det är jätte lång som tur men, alla åldrar kan väll titta på den eller? O.O Im kind of worryed here~ Eller hur man nu skriver det ~

Nejmen, nu måste jag dra till skolan -.-' Döden väntar mig där -.-' Det kommer ett senare inlägg sen~ 

I don't wanna go to school Dx'

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 mars 2014 17:00


  

Friday special!: Questions to my followers!

Japp, nu är det dags! Det var många som gillade inlägget om att jag skulle ha detta inlägget så det blev det ^^ 

Så här kommer det se ut:

Jag ställer frågor till er och ni svarar genom att komentera! 

Tex:

Qusetion 1: Hur mår du?

Då skriver ni siffran på frågan. 

Tex:

1: Jag mår bra.

Om ni inte vill svara på en fråga så skriver ni " inga komentarer"

Förstår ni D,x Ni behöver inte göra så om ni inte vill eller förstår inte ;3

Men! Det absolut viktigaste är att ni komenterar! Annars så har inlägget ingen mening ju xD Så, va inte blygga eller något sådant nu bara, jag bits inte :D 

Hoppas ni kommer gilla inlägget och frågorna! 


Question 1: Vad är ditt Hobby? :3


Questino 2: Gillar du anime/manga? :o


Question 3: Glass eller Godis? >w<


Question 4: Favorit djur? ^_^


Question 5: Är du ofta med din mobil? ( random fråga xD )


Question 6: Gillar du att måla? 


Question 7: Vilken är din favorit anime/ manga?

Om du inte gillar eller tittar på anime/manga så svarar du på denna frågan istället!!:

Question 7: Tycker du om mode?


Question 8: Vad gillar du för musik?


Question 9: Är du miljövänlig? ( ännu en helt random fråga x,D)


Question 10: Vad tycker du om bloggen? x)


Tio frågor till er läsare, hopppas att ni gillade dom! Nästa fredag så får vi se vad det blir men, gilla inlägget om jag borde göra flera sådana inlägg! 

 

End.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 mars 2014 21:35

En massa random bilder som jag hade lust att lägga upp :3 Gilla inlägget om du vill att jag ska ha mera liknade inlägg som denna >w<

                                                 

                    

      

                                 

                        

         

                               

                                  

Glöm inte att komentera till inlägget " vad tycker ni?" Om ni har någon idé till hur inlägget ska se ut! Läs mera och komentera här---http://mobil.sandrai.bloggplatsen.se/2014/03/11/10595367-vad-tycker-ni/

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 mars 2014 19:40

Har läst klart special A mangan.

17 böker, 99 kapitel.

...

Mangan är så mycket bättre än animen. Punkt slut.

I mangan händer det mycket mera! Mera romance scener på Kei och Hikari, roliga scener och karaktärer som man inte fick träffa i animen!

Fast sluet   * shock* 

Detta är spoliers från special A så ni som ska läsa den borde inte läsa detta!  

DE SKULLE JU GIFTA SIG! VARFÖR? 

Slutet, vad var det? Det räckte med ett till kapitel med dom så jag kunde veta en aning mera Dx Det var så poff! Hur ska man säga, varför var de så lata? Man förväntade sig mera och om det skulle vara ett till kapitel som kunde förklara litte mera vad som kommer hända med dom två >_< Jag som ville se Hikari och Kei i bröllopet och sen veta vad doms jobb skulle bli! Och om dom skulle få barn så skulle det varit best ending ever :/

Men, special a är en väldig rolig manga och bra  Jag ska försöka skriva om handlingen och allt men, ville bara säga att jag har avslutat mangan!

 

Antar att nu så kommer jag läsa vampire knight ;____; Har bok 1-5 hemma och har inte vågat läsit dom änn men antar att det är dags nu D: Den kommer döda mig så som animen, fast hundra gånger värre c:

Och så får jag träffa karaktären jag hatar igen...

ZERO, JAG ÄLSKAR DIG OCH DET KOMMER JAG ALLTID ATT GÖRA VAD SOM NU HÄNDER! YUKI, HOPPAS ATT DU DIN IDIOT MÄRKER VAD DU HÅLLER PÅ MED! OCH KANAME DU, DU KAN DRA ÅT HELVE*E!!!!

Måste nog avsluta detta inlägget om jag inte vill göra sönder något...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 mars 2014 20:47

Finns mycket viktigare saker som jag måste skriva men, jag var bara tvungen att göra det nust nu xD

" Min och Nellie samtalsämne på skype" 

Stakaren, spamande henne all the time Dx Fick äntligen reda på hur man lägger till " Emoji smilysar" och jag var helt förälskad i dom *.* I love smily! >3<

Det var så här, hon kollar på ett program som går umder namnet " äkta mäniskor" och då så sa hon att det fanns en skådespelare där som var lik vår fröken Marie på personligheten! Och ja, då började detektiven sandra misstänka något.....

 

Väldens bäst stavning alltså -.-' Vill inte veta hur många fel jag hade ._. Som ni förstår så är jag Sandra och Nelly är då Nellie xD Vet att det var ett jätte onödigt inlägg men jag ville det bara >w< Hoppas ni tyckte lite om den iallafall! Anyway, no mater what you say, I'm a genius ^_^

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 februari 2014 15:53

Hey there, beautiful. 

Go look in the mirror. Relly look at yourself. Pass the insecurities, past everything you think is wrong.
You are beautiful.
Remember that.


So keep your head high, keep your chin up, and most importantly, keep smiling, because life's a beautiful thing and there's so much to smile about!

If you give me hundred reason why I should be sad, then I give you thousand reason why you shold be happy!

                                          

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 februari 2014 17:00

Okej, denna videon har Nellie sagt att jag skulle ladda upp xD Aja, har väll inget bättre att vissa~ Det är en humorprogram! Fast, jag varnar er på början! Ehm..alltså...titta så fattar ni det xD

Hahahahahahahah x,D 

Asså, hur mycket fick han betalt av att göra det där XD Hoppas ni gillade den iallafall <3

Och att ni fick ett littet leeände på läpparna :D Ni som tyckte att den var konstig eller helt knäpp, jag kommer ladda upp mera roliga video som jag hoppas att ni kommer gilla dom istället ^^

Nejmen, tack Nellie för att di vissade videon xD Den var faktis rolig x,3

Gilla inlägget om ni vill att jag ska ha mera humör inlägg som kommer göra er att lee :) Eller om du bara vill ha roliga inlägg xD 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 februari 2014 16:00

Tisdagen- ÖVER!

Puhh, tisdagar är så jobbiga -.- TRE SVENSKA LEKTIONER! 

OCH MATTE! 

;___;

Pratade om skala i matte...ni vet när man förminska något eller förstorar något, så himmla svårt.

Ute så snöar det till max.

Och solen som sken igår, var jar den tagit vägen D:

Och så hoppade Amanda i en vattenpöl och jag och Nellie som gick brevid henne blev så blöta..-.- Fast, det var roligt xD

Och sen på idrotten....SKA VI STÅ PÅ HÄNDER?????? NO WAY!

Vad har man till nytta av att stå på händer? Nothing. Hatar sånt. Är inte alls vig xD Och när jag skulle stå på händer så glömmde jag sätta tröjan i byxorna O.O Det var så pinsamt, alla såg min mage Dx Men inte hela som tur O.O 

 

Sen så kommer jag om jag nu hinner lägga ut en video på ett klipp på, ja humör video xD Som Nellie

vissade mig på skype och är just nu populär i klassen~

Nejmen nu till anime för er som vill läsa det! 

Avslutade earl and fairy...

Den var ju så bra! Men, slutet...-.- 

Det slutade så eftersom det skulle vara en season 2 men, det blev aldrig någon för att statiken gick ner och det blev ingen andra säsong...JAG VILL HA EN TILL SÄSONG! 

Så, jag tänkte läsa mangan, har någon av er läsit den? Är den bättre? Fortsätter den animen? För jag tänkte läsa den men vill veta om mangan fortsätter animen~ Och så började jag kolla på en ny anime...heheh...eller anime kan man ju kanske inte säga...en film. Andra plats av bästa anime filmen! Men, ni kommer bli besvikna att jag kollade på den nu. Jag säger det nu, 

Wolf children.

Jag har inte sätt klart den än, så länge så är den oslagbar och kan förstå varför den nästan blev i toppen av bästa filmer.

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards