❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 24 mars 2014

Aquarion Evol: End

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 mars 2014 07:38

Och så har man sätt klart ännu en anime...feels relly sad.

Aquarion evol.

Jag hade ingen aning att animen skulle vara så bra o.o

Romance...visst det var med men hela animen var typ om kärlek är störst och så o.o'

Även om det var en " shounen" anime så tycker jag verkligen att den borde ochså vara en " shojo" anime o.O 

Och musiken....DENNA ANIMEN HAR DEN BÄSTA SOUNDTRACKTEN EVER!

Om inte musiken var med så skulle den helt ärligt vara kass! Tio poäng för musiken!

och ja....

ÄNTLIGEN LITE MECHA!!!!

Det var evigheter sedan jag såg en mecha anime! I miss it so much ;^; 

Underbara karaktärer som nu bara dör fast, några överlevde ju...

Men jag måste erkänna, den animen rätt fåning x,D På ett rolig sätt x,,D 

När det hände något alvarligt så var jag bara där och skrattade xD Och så fick jag en himmla många omg paniker i alla romance scener och allt x) 

Slutet var väll....tillräckligt bra faktis. Finns ju några obesvarade frågor men, den var okej ^^ Och så fick man ju se kyssen med Amata och Mikomo äntligen owo 

Ignorera det där~ 

Aja, jag vet inte hur man ska säga hadlingen så ni får länken till myanimelist istlället:http://myanimelist.net/anime/10447/Aquarion_Evol

  

Men, nu kommer frågan~ Vilken anime ska jag se nu på Dx? 

Shogu chara står det i min lista fast, en fråga...ska man läsa mangan först o.o?

Och så DN angel, anime eller mangan först o.O?

Jag har så sjukt många manga serier som jag ska läsa så, det blir problem x( Men, jag tror att det blir shogu chara faktis..om man mu inte ska läsa mangan först~ Det är jätte lång som tur men, alla åldrar kan väll titta på den eller? O.O Im kind of worryed here~ Eller hur man nu skriver det ~

Nejmen, nu måste jag dra till skolan -.-' Döden väntar mig där -.-' Det kommer ett senare inlägg sen~ 

I don't wanna go to school Dx'

 
 
Ingen bild

Julia

25 mars 2014 06:31

Jag har både läst och tittat på Shugo chara, och jag gillar faktiskt animen mer! Jag tycker att förvandlings-anime (alltså när personerna förvandlas till typ superhjältar) är lite roligare i anime, då är det roligt med färgerna och effekterna.
*tittar samtidigt på mangafox efter nya kapitel.....OMG! KOLLA SENASTE LAST GAME HAR KOMMIT UT OCH......AHHHHHH! GAKUEN ALICE! OHERREGUD DET ÄR SISTA KAPITLET! *hjärnblödning

『 ᗪ丨ᗪ丨』

25 mars 2014 07:54

Det kan jag förstå x3 Färgerna i shugo chara är jätte fina tycker jag *.* Det är en stor andledning varför jag vill titta på den xD
...Omg....menar du det?...
* tittar in på mangafox*
DEN HAR KOMMIT UT! LAST GAME HAR KOMMIT UT :,D ÄNTLIGEN, EFTER EVIGHETER SÅ HAR ETT NYTT KAPITLET KOMMIT UT x,3 * crazy fangirl * * dying of hapiness*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards