❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 8 mars 2014

Special A: End

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 mars 2014 19:40

Har läst klart special A mangan.

17 böker, 99 kapitel.

...

Mangan är så mycket bättre än animen. Punkt slut.

I mangan händer det mycket mera! Mera romance scener på Kei och Hikari, roliga scener och karaktärer som man inte fick träffa i animen!

Fast sluet   * shock* 

Detta är spoliers från special A så ni som ska läsa den borde inte läsa detta!  

DE SKULLE JU GIFTA SIG! VARFÖR? 

Slutet, vad var det? Det räckte med ett till kapitel med dom så jag kunde veta en aning mera Dx Det var så poff! Hur ska man säga, varför var de så lata? Man förväntade sig mera och om det skulle vara ett till kapitel som kunde förklara litte mera vad som kommer hända med dom två >_< Jag som ville se Hikari och Kei i bröllopet och sen veta vad doms jobb skulle bli! Och om dom skulle få barn så skulle det varit best ending ever :/

Men, special a är en väldig rolig manga och bra  Jag ska försöka skriva om handlingen och allt men, ville bara säga att jag har avslutat mangan!

 

Antar att nu så kommer jag läsa vampire knight ;____; Har bok 1-5 hemma och har inte vågat läsit dom änn men antar att det är dags nu D: Den kommer döda mig så som animen, fast hundra gånger värre c:

Och så får jag träffa karaktären jag hatar igen...

ZERO, JAG ÄLSKAR DIG OCH DET KOMMER JAG ALLTID ATT GÖRA VAD SOM NU HÄNDER! YUKI, HOPPAS ATT DU DIN IDIOT MÄRKER VAD DU HÅLLER PÅ MED! OCH KANAME DU, DU KAN DRA ÅT HELVE*E!!!!

Måste nog avsluta detta inlägget om jag inte vill göra sönder något...

 
 
Soraya-Chan

Soraya-Chan

10 mars 2014 00:03

Gaaawwd, jag har tänkt läsa SA någon gång, men animen var så tråkig så jag orkar bara inte sätta igång D:
About Vampire Knight, fortsätt läsa så lär du bli nöjd :L
Det blev inte jag :L
All hail Kaname-sama :L

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

10 mars 2014 11:49

Jag hade tänkt läsa den för länge sedan men, jag tappade lusten av att läsa den Dx Men, nu när jag äntligen började läsa den och avslutad den så, aa mangan var bättre än animen :3 Fast, mangan kan vara långtråkig ibland och så är den väldigt likt animen på ett sätt :/ Slutet var väldigt likt slutet i animen och det gjorde mig väldigt sur >_<
Vampire knight, den ända animen som jag ångrar att jag har tittat på ;^;

 
Ingen bild

Julia

14 mars 2014 07:38

SA är en bra manga, men helt ärligt tycker jag de lyckades bra med animen också (fast för kort, såklart).
Om Vampire Knight.....JA LÄS DEN!!! Det är många som tycker att VK är så himla överdriven, dålig etc. men jag kan inte hålla med mindre. Den kommer alltid vara i min top manga-lista :)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

14 mars 2014 15:40

Special A animen var väldigt rolig tyckte jag xD Men i mangan så fans det mer romance scener < 3
Vampire knight, är på bok tre nu och ja, så sjukt snyggt målat!
VK är enligt mig väldigt hjärtkrossande och några störande karaktärer men, dålig är den defenitvit inte tycker jag o.o
Visst, den krossar mitt hjärta i stycke och ibland ångrar jag värkligen att jag ihade tittat på den men, vad som en händer i mangan kommer jag gilla den mera än animen *.*

 
Ingen bild

Julia

15 mars 2014 14:58

Håller med om att VK är sjukt snyggt ritat, typ alla karaktärer är så sjukt vackra!
Speciellt Zero (Mmm...vithåriga-animerade killar...:)
Man undrar egentligen hur vissa personer kan rita så himla bra, själv är det snyggaste jag kan måla en streckgubbe....:/

『 ᗪ丨ᗪ丨』

15 mars 2014 15:19

Vampire knight är en av minna favorit målade manga, defenitivt :3 Ibland kan jag observera varje streck på en serieruta o.o Och tänka " hur kan man måla så bra O.O"
Vithåriga killar i anime/manga...* crazy fangirl*
Alla vithåriga killar i manga och anime, det slutar alltid med att jag älskar karaktären xD
När jag tittar på bilder på google eller något sånt och ser en teckning som är bara helt oslagbar så är det första jag tänker " Hur kan man måla sånt? Det är ju helt omöjligt!" Och sen laddar jag ner bilden x)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards