❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 januari 2014 13:04

Igår var jag i stan :D Men, vi skulle kläder till mig ._. Well, jag hade extremt problem med kläderna på sistonde så jag var ju tvungen. Blev rätt nöjd faktis o.o Fast det var inte kul att prova alla kläder >.<

Sen så åkte vi till Maxi c: Och jag gjorde en massa kort för jag hade tråkigt xD 

   

Kanske kan köpa en sån til föreldrana eftersom jag inte pricis driker kaffe o:

   

Rätt fin faktis ~

      

Suddiga bilder tyvärr D: Älskar alldit där det finns pennor och papper och sånt >3< 

   

Ett skissblock :3 Skulle nog behövas ^_^

   

Nejmen gud vad kawaii >w< Hur sötsom helts!

   

Creppy o.o

   

Herregud! Hur många kan det vara 0.0

   

Åhh....bläää :P 

   

Vart man än går i alla affärer man mötter alltid på detta.

   

Man kan ju bada i alla clementinter 030

   

För mycket marsipan ~

   

Lyssna alla, dom kanske ser goda ut men man ska alldrig kolla på utseändet! Köpte en gång en sån och dom var INTE GODA 0-0 Gammla och hårda :,c

   

Va stora 0.0 

 

 Sushi <3 Eller...jag har alldrig provar det och alla säger att det inte är så gott :,( Mitt nyårs löfte var att prova shushi iallafal xD

             

Man behöver rätt mycket om man vill göra det ensam *_*

  

 Miss manga mascara....Även något sådant kommer inte lyckas att få mig används smink. 

Det var allt xD Sen kommer Amanda till mig idag, yey ^^ Men, måste vänta ~

Får måla på min nya serie så länge ;3

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 januari 2014 15:21

Ännu en skola vecka avklarad! 


Idag så öpnade ju uppehålls rumet och vi hade tårtkalas i skolan! De beställde typ 8 tårtor och det vissade sig sen att det var nötter & mandel i dom...så dom som inte kunde äta det fick en chokladboll istället :3 Tårtan var väldigt god 0w0 Fast, väldigt mättsam och kanske litte för mycket marsipan xD Det  blev typ två och en halv tårta kvar o.o Så, man fick ta tårtan när man ville typ xD 

   

                                           Ser rätt lockande ut eller hur ;) 

Sen så efter skolan kom mina bästisar och var hos mig en stund cx Det var roligt ^^  

JO! Förra veckan. Så skrev jag om ni ville ha någon speciel inlägg på fredagar men det blev inget av det xc Vi får se vad jag hittar på >3< Blir nog bara litte fler inlägg idag xD

  

                                                    Look what I find :D

o.o

Jag fyller år om 9 dagar o.o 

omg...snart börjar det äkta tonårs livet....Det jobbigaste tiden för många :c You know girls what I'm talking abute~ 

Jag önskar mig manga böker, pennor...OCH ÅKA TILL NÄRCON 030 Jag ska nog dit någon gång vi maj :,3 I skövde tror jag xD Men, INGEN AV MINNA KOMPISAR ELLER NÅGON SOM JAG KÄNNER GILLAR ANIME & MANGA. 

Försökte övertala Amanda men, det gick inte något vidare D: Sen så finns det några tjejer som jag har sätt läst manga i skolan men....jag känner inte dom så bra eller känner inte dom alls.

Jag vill ha någon som jag kan prata om vilken anime är bäst och sånt i min klass D,: 

Men, nu när jag har en blogg så är der så sjukt kul att läsa era komentarer och se att ni gilar dom animer/mangaor som jag läser ;-; 

Jag önkar mig iallafall denna söta tröjan x3

                                   

JAG ÄLSKAR SÅNNA TRÖJOR

Men, jag hatar kläder. Japp, jag är seriöst. Att gå i kläddafärer...nej, not me o.o Likadant med smink...Hate it ._. Att ta bort allt och sånt >.< Men jag har inget imot det ni som har smink eller gillar kläder! Absolut inget :D Jag kan förstå att ni gilar kläder och sånt men, it's not me xD Jag älskar killkäder owo Jag hatar tajta tröjor D: Men killtröroj är perfekt cx Så lätta att ha på sig. Ja är jag är en tomboy xD Och jag gilar att vara det ^^ 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 januari 2014 07:57

Började se på en ny anime igår, Letter bee.

 Så här gick det till: 

* Gogglar på letter eftersom Jag skulle måla det, 

ser denna bilden, undersöker namnet på animen och bestämmer se det direkt efter dantalian no shoka.* 

  

 Jag blev så klart helt in love *_* och efter första episoden, Opening och ending låten ;3; Jag började nästan gråta efter episode 1 ;-; JAG ÄLSKAR ALLA KARAKTÄRER! Den är så annourlunda och så fin ;-; 

Några så spoliers från de närmaste epideden xD  

   

  

Kawaii >.< Jo! Han heter Gauche glömmde jag skriva xD Men, han tänker hela tiden på jobbet och han bara säger " Det är mitt jobb" " Det är inte längre mitt jobb" Man kan ju ändå förstå honnom ;-; Hanns lillasyster och allting...;_;

   

Nooo! Don't leave him D,: * crying*

      

Och såklart så är vår huvedkaraktär hur underbar som helts. Han heter Lag eller nogot och är 12 år och han är underbar men ändå en rätt stor crybaby xD

       

                                                   Hahahha xD Lol cx

När jag har kommit längre i animen så kan jag skriva handlingen, Så länge så älskar jag den bara >w<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 januari 2014 15:51

Hello everyone, my name is UNICORN ^^


Anyway xD Det var en rätt bra dag ^^ Men, vi hade två timmars mate...D,: Vi skulle få en ny mattebok o.o 

Me- Får vi bränna upp den förra mattenboken nu >3<?

Lärare- Ha kvar boken, den är bra att öva när vi ska ha prov. 

Me- ._.  

Suck...Sen när vi hade sista lektionen som var hemkunskap så hade vi ingen lärare o.o När någon kom sen och skulle hade vi 20 min kvar. Vi skulle göra morotsmuffins. HUR SKA MAN KUNNA GÖRA MOROTMUFFINS PÅ 20 MIN!?!?! Den skulle vara i ungen 10 min. Jag hammnade vid en kille i min klass som mullade mig >.<  Men vi hade en väldigt bra teamwork faktis ^^ Vi han precis att göra smeten och la den i ungen. Det var inte kul eftersom man fick strässa hela tiden >,< Sen så var vi tvunga att ta ut den eftersom odensberg skulle inte hinna ta bussen och killen som jag var då med åkte likså buss. Vår såg rätt bra ut...men den var alldes för ljus och...ja...inuti muffisen så var den degig...ja. några hade helt degit inuti eftersom den inte han bli klar så ja...D,: Sen när jag kom hem så tröst åt jag minna mufins även om den var hur äcklig som helts och jag skulle få ont i magen sen xD Dom blev ochså helt mosiga för jag la dom i ryggsäcken xD

              


                                                        Stakars muffins D,:

                                       Sen så målade jag litte på mina fingrar^^

     

                                                         lol xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 januari 2014 19:23

 Hade fotboll cup idag då >w< Ska försöka kort fatta det xD

Första matchen blev 1-1 ._. Hon gjorde ett straff mål på mig >.< Men, när vi skulle börja matchen så såg jag henne...målvakt tjejen som för två år sedan sköt straffar på mig och sköt i mitt finger och det blev nästan stukat. Det blev lika så vi blev tvunga ju att köra med straffar. Sen den dagen så minns jag henne, ansiktet och hon hade samma tröja som då o.o I hate her ._.


sen nästa match så blev det ochså 1-1 xD

När vi skulle vänta på vår nästa match så spelade den där tjejen som sköt mitt finger och jag hoppades som en galning att dom skulle förlora och kommenterade varje gång när jag såg henne och resten av lagedt skrattade xD 


Laget- Sandra är så rolig när hon är förbannad på någon x,D


Me- * stirrar på målvakten * * väntar tills hon släpper in bollen *

Visst, det kanske låter elakt men hon sköt ju sönder mitt finger för två år sen och jag kunde typ inte måla! 

Så, nästa match så blev jag så himmla taggad och ville bara spela. Vi vann 0-3! Yey ^^ Nu så ledder vi! Sen så sista matchen så var det vinna eller förlora. Om vi skulle vinna så skulle vi komma först och om vi skulle förlora så skulle vi tappa plaseringen rätt mycket. Det blev lika. Så, nu ståg allt på nästa match. Det fanns ett till lag som var tvåa och om dom skulle vinna med 1 poäng med det andra laget så skulle vi bli tvåa. Så, det andra laget var tvunga att vinn om vi skulle koma först. Hur ska man förklara xD Det andra laget fick inte göra mål på det andra. vi spelade bara fyra matcher. Sen dom tolv min så såg vi vårt öde. Jag var så sjukt nervös. Det andra lager måste vinna! De vann.

                                                  VI VANN HELA CUPEN  

Allt var tack vare det andra laget som gjorde så att dom inte kunde skjutta ett mål :,3 Såklart så sa jag bra jobbat^^ Dom bryde sig nog inte så mycket men aja. Är så glad :,D

Nu så kommer några bilder från cupen xD

  

                                        Random bild som jag gjorde  

  

Dommarna var hur dåliga som helts, gjorde kort när några andra spelade 

   

Målen var helt ok  

  

Här sprang vi litte innan matchen 

  

Vatten flaskor pch min fin fina jacka  

   

Burkar 

  

SOS  

 

Jag älskar min kompis skor o.o Dom är så fina < Färgen och allt x,3 Det var värkligen än massa random bilder men, jag kom på att jag skulle göra kort när vi typ skulle åka xD

Det var allt om cupen ^^

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 januari 2014 19:49


Hade inte så himla mycket tid att göra detta inlägget, ville hitta bättre bilder men ni vet, det tar litte tid D: Hoppas ni gillar bilderna ^^  


                                           


Vii börjar med vår lilla Usui ^^ Såklart o.o Kolla bara på denna bilden när han ler...Misaki inte allla tjejer har en sån tur att se det där leeändet O.O   


                                           


                                                                                                                             


                                            Är han även så snygg på morgonen?


                                           


                                             Usui- Nurse me in your maid uniform.                                                                              


                                        


                                                       Usui like a chibi....


                                                                       


                                       


      


                                          Misaki, you are relly cute sometime ;-;  


                                       


                                                        Usui+ Misaki= <3 


                                       


                                           


                                          


                                        Ibland kan det bli väldigt synd om henne... 


                                         


                                             Omg...två gifar funkar o.o


                     


                                              


                                                                  Omg o.O


                                         


                                                      Usui- I  


                                           


                                           Misaki- YOU FACE IS PISSING ME OFF!


                                        


                                                                       ... 


                                           


                                                       Awww ^^ Kawaii >3<

                                    

                                     I'm just practici g for the scooh festival!

                               Misaki- Didn't I say not to do things that scare the girls?!


                                                                                                    

                                                              Lol xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 januari 2014 18:39

Det finns 1 OVA av Kaichou wa maid sama. Eller...*undersöker* NEJ DET FINNS TVÅ O.O Har jag kollat på den andra...? Det var så länge sen så jag minns inte...Nejmen jag måste ha kollat på den 0.0


                                 

Tyvärr så tror jag inte att det kommer bli en säson 2 på animen....MEN! OM DU SER ANIMEN MÅSTE DU LÄSA MANGAN!  

Visst, det finns ingen säsong 2 men mangan fortsätter allt! Jag fick reda på hur det slutade och allt blev klart och tydligt vad som hände. Mangan är så mycket bättre än animen, det finns så himla många scener som jag älskade och man blev helt kyaaa tro mig eller ej men, Usui är ännu snyggare i mangan! Animen var ju inte änns hälften av mangan >3< Ni får reda på så himla mycket om ni läser mangan ^^

 Jag lovar er, ni kommer inte att ångra er x,3

                                             

                                    

                                     

                                            

                                  

                                           

  

Jag säger ju det, Usui är hellt söt och snygg i mangan o.o Just look, LOOK AT HIM!.


Imorgon blir det en massa bilder ^^ Look forward!



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards