❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 24 januari 2014

It's Friday!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 januari 2014 15:21

Ännu en skola vecka avklarad! 


Idag så öpnade ju uppehålls rumet och vi hade tårtkalas i skolan! De beställde typ 8 tårtor och det vissade sig sen att det var nötter & mandel i dom...så dom som inte kunde äta det fick en chokladboll istället :3 Tårtan var väldigt god 0w0 Fast, väldigt mättsam och kanske litte för mycket marsipan xD Det  blev typ två och en halv tårta kvar o.o Så, man fick ta tårtan när man ville typ xD 

   

                                           Ser rätt lockande ut eller hur ;) 

Sen så efter skolan kom mina bästisar och var hos mig en stund cx Det var roligt ^^  

JO! Förra veckan. Så skrev jag om ni ville ha någon speciel inlägg på fredagar men det blev inget av det xc Vi får se vad jag hittar på >3< Blir nog bara litte fler inlägg idag xD

  

                                                    Look what I find :D

o.o

Jag fyller år om 9 dagar o.o 

omg...snart börjar det äkta tonårs livet....Det jobbigaste tiden för många :c You know girls what I'm talking abute~ 

Jag önskar mig manga böker, pennor...OCH ÅKA TILL NÄRCON 030 Jag ska nog dit någon gång vi maj :,3 I skövde tror jag xD Men, INGEN AV MINNA KOMPISAR ELLER NÅGON SOM JAG KÄNNER GILLAR ANIME & MANGA. 

Försökte övertala Amanda men, det gick inte något vidare D: Sen så finns det några tjejer som jag har sätt läst manga i skolan men....jag känner inte dom så bra eller känner inte dom alls.

Jag vill ha någon som jag kan prata om vilken anime är bäst och sånt i min klass D,: 

Men, nu när jag har en blogg så är der så sjukt kul att läsa era komentarer och se att ni gilar dom animer/mangaor som jag läser ;-; 

Jag önkar mig iallafall denna söta tröjan x3

                                   

JAG ÄLSKAR SÅNNA TRÖJOR

Men, jag hatar kläder. Japp, jag är seriöst. Att gå i kläddafärer...nej, not me o.o Likadant med smink...Hate it ._. Att ta bort allt och sånt >.< Men jag har inget imot det ni som har smink eller gillar kläder! Absolut inget :D Jag kan förstå att ni gilar kläder och sånt men, it's not me xD Jag älskar killkäder owo Jag hatar tajta tröjor D: Men killtröroj är perfekt cx Så lätta att ha på sig. Ja är jag är en tomboy xD Och jag gilar att vara det ^^ 

 
 
Ingen bild

Julia

24 januari 2014 19:32

Va!? Finns det Närcon i Skövde!? Vad onödigt! Jag ska på Närcon i Linköping snart men jag bor praktiskt tagit i Skövde ( en halvtimme att åka och i en annan stad, men ändå )...Toppen, kunde sparat jättemycket pengar om jag visste det :/

『 ᗪ丨ᗪ丨』

24 januari 2014 19:48

Nejmen gud D,:
Nu känner jag mig jätte dåligt, jag kunde ju skrivit det tidigare ;-; I'm so sorry! ;___;
Men, jag tycker att åka till närcon i Linköping är typ orginalet o.o Det finns massor av saker där som man kan inte göra i skövde >w< Fast, jag har alldrig varit på närcon o.o
Vet du vad? Man behöver inga biljätter i skövde tror jag! Det är den 20 maj till 2 juni~
Om du vill läsa mer --->http://konvent.se/skovde-feskmarknad-14/info/
Hoppas att jag kunde hjälpa dig litte D,:

 
Ingen bild

Julia

25 januari 2014 13:53

Kollade upp det, det kostar 100 kronor :)
http://afish.se/index.php?page=konvent/priceandlocation&submenu=conventionmenu&pageTitle=Konvent%20-%20Plats%20och%20priser
Men tack iallafall! Jag kanske går på den också, vem vet? :D <3

『 ᗪ丨ᗪ丨』

28 januari 2014 15:26

Oj, kostade det 100 kr xD Måste undersöka sidan litte nogranare sen >w<
Tack för din info, kommer värkligen att behövas :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards