❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 november 2014 21:35

Friday special!: Fabulouzing anime/manga characters #3
Min nya hobby är då fabulousa om karaktärer, det måste finnas ett jobb till detta känner jag om det inte finns och jag fixa ett~
NI MÅSTE PROVA PÅ DET, REKOMMENDERAR OTROLIGT STARKT C:
Och vet ni vad! ;w;
Jag har fått min iPad tillbaka och är totalt överlycklig och det bästa är att dom inte raderat något ;W;
Och jag har 9.1 GB nu ;3;
Så yes, 10000% happiness~
Now let's go to the Fancy characters~
1. Uta no prince-sama 2000%- Cecil
Before:

ODNBCHSDGCJDSBJKSDCBKJ
BDHISBDHCKBSDHKCBKDSH
I LOVE YA.
OMG, LET ME LOVE YOU~
*fangirl mode on*
Detta var väldigt svårt btw, men det blev ju som det blev~
I mean man måste ju prova på cecil någon gång ;w;
Now:

Rize, we need to fix that face and attitude ~
Don't be worry, I'm a expert! ^^ (let's say~)
Men jag menar ju du har ett underbart leende och håret sitter fint fint men jag vet hur vi gör det ännu finare och trevligare ^-^
Now:

NU KOMMER INGEN KÄNNA IGEN DIG I PROMISE YA~
YOU DON'T NEED TO BE EMBRACED DARLING, JUST ACT NORMAL~
:D
3: Free!- Rei
Before:

Det finns något hos dig som inte passar =|
Du är ju fab och sådant men jag tror jag vet hur du kan få mer fangirls OwO
Now:

OMG, REI Y-Y-YY-YOU HAVE W-W-WW-WHITE HAIR >//////<
I-I-II- I JUST IT R-REALLY SUITS Y-YOU!!!
I PROMISE YOU, GO TO NAGISA AND ASK HIM <3<3<3<3
4: Gekkan shoujo Nozaki-kun- Nozaki

Okej, du måste :) mera för det första.
Jag är allvarlig.
Man måste se kawaii ut med kaninöron.
Now:

THAT'S BETTER NOZAKI :D
Keep THAT smile~
5. Amnesia: Ukyo

Dessa feels.
Det gör ont.
Ukyo jag...j-jag...måste nog kolla om på Amnesia för jag måste se honom igen ;___;
Kommer ju g-g-gråta livet ur mig om jag ser den But vi pratar om O-O-okyo ;^;
Now:

DU ÄR FAB
OCH DET HAR DU ALLTID VARIT OCH KOMMER ALLTID ATT VARA.
MEN JAG MÅSTE ÄNDÅ FRÅGA, VART HAR DU FÅTT TAG PÅ MÖSSAN?
o.o
Den är ju så cool OwO
OKEJ, DAGS ATT JOBBA MED LIVET NU~
SEE YAA PANDAS~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 november 2014 19:14

    

Friday special!: Random News! #2 

Tänkte nämna några saker vad som har hänt och händer ju know~

Så låt oss börja xD 

BLOGG

• Header

Tänkte att det skulle vara roligt med en jul header~ 

Får se om jag fixar det men jag byte ju min header för inte så länge sedan owo

• Frågestund 

Wow, nu går det verklige sakta >^<

Men hey, jag hade ju en massa prov~ Och under helgen ska jag jobba med den sista delen :3 

• Omröstning

Jag har bytit omröstning!

Om jag skulle ha en frågestund på bloggen passade inte så bra längre så jag byte~ xD 

Här kommer resultatet iallafall :3

   

De som röstade de två sista så ber jag om ursäkt, det var ju mer som röstade att jag skulle ha det xD

Nu har jag bytit till om jag ska blogga varje dag :3

Detta kommer bli så trevilig så ^^ 

Som vanlig vill jag tacka alla som var med och röstade ;3;

SKOLA:

Jag har ju No-provet på tisdag~

Och så får jag nog jobba lite "math" hemma ;-;

Inte så trevligt~

  

ANIME & MANGA NEWS:

• Animen K ska få en säsong 2 under 2015~

• Free! Ska fixa en dubbning på engelskan på båda säsongerna~

• Nu har Tokyo ghoul-animen fått något som kallas "Tokyo ghoul uncensored" eller något och det finns inga censor åt döda kroppar och sådant~

• Mangan Dengeki Daisy är snart slut och det återstår bara 7 kapitel kvar~

• Kamisama kiss säsong 2 kommer bli en 13-episode lång anime som kommer ut i januari~

TRIALER :D 

LIVET: 

MIN PANDA MÖSSA HAR KOMMIT.

IDAG.

ALLTSÅ, FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV SÅ HAR BÅDA MINA PACKET KOMMIT :,D

  

Det händer aldrig, om någon av er minns så beställde jag en panda tröja för läääänge sedan men den kom aldrig, och när jag beställde mina figurer så försvan som under vägen till Sverige~

Dom kanske hade rammlat av båten till havet, who know men dom kom aldrig ;^;

Paketen kommer bara när man beställer från bokia ;3;

Men nu kom min mössa och jag typ gråter av glädje.

seriöst, ni kanske tänker att det ända jag gör är att skryta om att jag bara köper konstiga mössor men jag är överlycklig ;W;

Tror att ingen kan bli mer lyckligare att få en mössa än jag, och jag använder dom kan jag lova :3

Samtidigt som några går runt och skryter om sina kläder men har aldrig på sig dom så har jag mina mössor hela tiden xD

NEJMEN JAG ÄR SÅ GLAD. 

NU KAN JAG GE ER RIKTIGA PANDA KRAMAR.

FREE PANDA HUGS!

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 november 2014 19:13

Det är nu samma tecknare, har jag för mig~
Eller jo, det måste det vara men clannad och kanon :o
Fast jag gillar så mycket mer Shiori än Ryou -.-
Jag gillar inte precis Ryou för att hon är super irriterande med sin blyghet , men jag gillar väldigt mycket Shiori för hon är ju för go xD

Men hey, håret är lika varan ju? Cx
Btw, jag älskar Gugure Kokkuri-san
11/10.

De är ju för gulliga var det ända jag tänkte på xD
Dom dödar mig med sin kawaiiness ;3;

Den där ena tjejen är Aoi från shirobako btw.
Vad tänkte jag här, håret och sådant xD
Nejmen ughh de är ju inte alls lika.
^^'

DERAS PERSONLIGHET TYCKTE JAG VAR KIND OF LIKA.
ÖGONEN HAR SAMMA VÄRME KAN MAN SÄGA OKEJ?

Isanami är så himla fin och söt ;w;
Likaså med index, dom skulle ju bli bästavänner forever >3<

Wow, den där sora No method tjejen stör jag mig otroligt mycket på.
Hon springer alltid iväg D:<
Sayako or whatever är ju kind of a bit*h fast hon är ändå en bra karaktär i animen och passar in C:

NEJMEN KOM IGEN, DOM ÄR JU LITE LIKA.
ERKÄNN.
Den där rosetten och båda har liknade personligheter xD
Båda är blondiner också och har smink x,D
Nejmen, nu får det räka annars kommer detta inte sluta bra.
SAYONARA PASTAS~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 oktober 2014 20:13

  

Friday special!: Fabulouse zombie~

WAIT ÄR DET HALLOWEEN IDAG?

JAG TRODDE ATT DET VAR IMORGN!

Så lät det här Hos mig för några timmar sedan när två killar kom och ringde på dörren med sin bus eller godis.

Som då skrämde livet ur mig för jag hade ingen aning att det var idag.

xD

Så direkt när dom gick med våra kanelbullar så var man ju tvungen att klä ut sig med owo

Japp, ni hörde rätt OwO

Det var ju ingen cosplay precis men, försökte måla mig till en docka eller en zombie, det blev en zombie x,D

#pinkhair

#awesome.

Sen så måste jag säga Detta också, att när jag blev klar så kom det 3 barn och ringde på, och när jag öppnade så skrämde jag nog livet ur dom ;-;

Skulle gissa på 2,5, 4 år gamla och deras föräldrar tittade på mig och sa "HERREJÖSSES" och skrattade x,D

Så man kan säga att när dom så skämmde jag dom istället.

men dom fick en massa godis och bullar som förlåtelse :3

SEDAN SÅ GJORDE JAG GIF!

SO HERE WE GO! :D

OCH MOBBA INE MIG PLS D:

Hello~

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dogtb.gif" alt="" />

peace out! :D

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/doh0n.gif" alt="" />

#tired

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/doh38.gif" alt="" />

Snart börjar skolan igen, Yey....

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohaq.gif" alt="" />

attack on titan anime:

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohdg.gif" alt="" />

Gintama anime:

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohfq.gif" alt="" />

*trying look creepy*

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohgu.gif" alt="" />

EVERYONE ARE FABULOUSE!

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohvh.gif" alt="" />

What's up?

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohx6.gif" alt="" />

HA EN BRA HALLOWEEN! >:D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 oktober 2014 20:01

   

Friday special!: Try not laugh or smile challenge #2

DET ÄR HÖSTLOV!

UNDERBART! ;W;

En vecka frihet ;3;

Fast ja, hela höstlovet så ska jag ju hålla på med frågestunden, och där kommer min ursäkt varför jag gör en sådan simpel friday special~

Lol.

Väldigt enkelt, ni som vill kollar på dessa klipp och försöker att inte skratta eller lee~ C:

Lite anime klipp för er som intresserar er och lite pewdiepie x,D

Hope ya like it! :D

 


End~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 oktober 2014 18:28

 

Friday special!: Youtube #2

Alltså, please don't hate me D:

Jag vet att ni vill ha cosplay men, det är svårt att hitta tid D,:

Och nu när det äntligen är fredag, så vill jag verkligen slappa och inte ägna en massa timmar till friday special inlägget som jag brukar ;^;

Seriöst, jag spenderar ibland 2 timmar för ett Fridas special inlägg, ja det är sant~

Men come on, dessa klipp är bra x,D

Man kan väl titta på en iallafall~ :3

Ica, pewdiepie, musik, konstverk och halloween video~ 

HOPE YOU ENJOY~~~~^^

  

End


Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 oktober 2014 18:36

 Friday special!: Random News~

Eftersom jag har haft fullt upp så har jag inte tid att göra något stort på bloggen D:
Jag försöker men det händer ju aldrig något ;^;
Så, ska nu informera er nya saker på bloggen, livet, anime och sådant~ :D
Vi börjat med bloggen :3
BLOGG:
Har inte gjort så mycket, lagt till en Sakura kalender för några veckor sedan~
•Headern:
Planerar fortfarande mycket på att byta den och färgen på bloggen :o
Gillar ju den som vi har nu, om vi tänker hur mycket jag lagade ner tid på den så ja xD
•Frågestunden:
Tänkte något där vid höstlovet :o
För som ni förstår, så kommer det inte bli någon "vanlig" frågestund x,D
Jag har stora planer här OwO
Och behöver mycket tid, och på höstlovet är jag ju helt fri så kanske veckan innan höstlovet passar? o.o
Får kolla upp när det är, men något borde hända vid höstlovet ;3
NI KAN REDAN NU TÄNKA PÅ VILKA FRÅGOR NI VILL STÄLLA OWO
JAG VILL HA EN MASSA FRÅGOR, NI FÅR SPAMMA SÖNDER MIG MED FRÅGOR FÖR DET ÄR OK x,D

SKOLA:
Skolan är som vanligt, om slagsmålet så hammande killen i sjukhuset med enkel hjärnskakning med han sa att han var Ok~
Här kommer då mina läxor och de som jag har haft~
?Denna veckan:
Onsdag: Engelska läxa.
Torsdag: Spanska läxa.
Torsdag: Ett underbart oförberedd spanska prov.
Fredag (idag): So-prov
Fredag (idag)- Oförberedd multiplikation prov med något på 120 uppgifter på 5 min.
Fredag (idag)- No läxa
?Läxor och kommande prov:
Så snabbt som möjligt- No labb rapport om arr döda räkor.
V. 49: No-prov
Tisdagen- Matte prov.
Engelska och spanska.
Wow, THAT'S Killing Me.

ANIME & MANGA NEWS:
Från sidor och annat som jag har hittat~
?Ao haru ride kommer att få en live action film, i december~
Alltså, riktiga människor spelar~
? Tokyo ghoul säsong 2 kommer ut i Januari 2015.
? Attack on titan ska få en säsong 2, 2015.
? IDAG SÅ FYLLER NARUTO UZAMAKI ÅR~
? Sista Naruto filmen kommer ut den 6 december. The last- Naruto movie.
? Någon frågade anime fans vilken anime dom ville se som en "live-action movie" och dom frågade över 10,000fans vilken dom mest ville ha,
Gintama van med över 342 röster
Andre plats kom My teen romantik comedy SNAFU med 248 röster.
Sedan clannad med 228 röster, mer orkar Jag ej skriva upp xD
? Jag har skaffat myanimelist.
...
JA JAG ÄR ALVARLIG, JAG HAR HAFT DET I CIRKA 2 VECKOR NU TROR JAG! xD
Men, jag har inte lagt ut det en för att jag har inte skrivit in alla mina animer än ^^'
Men, jag länkar länken på vad jag heter så snabbt som möjligt på bloggen :D

LIFE:
? fundera på att gå till konventen Confusion i Göteborg på december!
Det är såklart Saga-hime-sama som sa till mig och tipsade xD
Hennes blogg är såklart länkad i menyavdelningen med andra awesome bloggar :3
? Jag har beställt min mössa!
Wei, jag beställde två mössor faktis! :D
Det kan ta 6-22 dagar tills den kommer~
;^;
Så här ser dom ut! :D

Såklart måste man ha en panda också~ x'3

Hopppas att ni gillar inlägget och detta är det som händer i mitt liv just nu,
Inte så spännande alltså då xD

End.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 oktober 2014 20:04

Friday special!: fabulouzing anime/manga characters! #2
Whois, glömmde skriva #2 på bilden, hoppas ingen märker det~
Eftersom jag har så roligt med detta har har några på lager gör vi ännu en gång detta~ xD
Kommentera vilka ni skulle vilja se fabulousa~ ^^
WE START!
1: Mario- Mushroom!
Before:

Mario svampen xD
Den ser så Simpel ut, lite mer feelings skulle inte skada :D
Och lite mer creppy~
Now:

Så ja, lite mer coolare och badass blev den ju :3
Måste ju fixa en kawaii look på den ochså!
Pyon pyon, i'm Pround and random :,3
2: Special A- Kei
Before:

Wow, han var bland mina första crush x,D
Men, han ser så allvarlig ut och rätt tråkig, sover du ofta också kei? O.o
Han ser så trött ut -.-'
Alltså Kei, jag vill måla Något väldigt random nu så du blir offret xD
Now:

EN VAMPYR! :D
Efter allt mitt kloter, så bestämde jag mig för en vampyr :3
Inte så lyckad kan man ju meddela~
Och en rätt stor fail, för vampyrer kan ju inte vars ute under dagarna när solen är uppe, och "bakgrunden' passar alltså inte så bra då....xD
3: Kaichou wa maid-sama!- Usui.
Before:

I mangan ser han bättre ut.
Jag ver att det är svårt att föreställa med jag är allvarlig.
Now:

Det går inte, Usui är redan 100% Faboulous.
Shit.
Detta gick ju bra~ x'3
4: Inu x Boku ss- Soushi.
Before:

OMG, DETTA BLIR SÅ SVÅRT.
I LOVE YOU~~~~
Seriöst, under hela animen så fangirlade jag hela tiden xD
Han är wonderful.
Men jao, en sådan wonderful person föreställer ju en lite urgullig gumma ;w;
Jag vet att min fantasi är galen men, så gosig som han är passar han väl som en mormor eller något liknande? ^^
Now:

So kawaii and fabulouse, blev så nöjd <3
Jag tror att jag har alldeles för kul med detta :D
Man jao, röda läppar och lite makeup fick han ju ;w;
5: Clannad- Fuko.
Before:

Fukt är urgullig, och när hon kommer in i sin egna värld så hänger jag med henne alltid ;w;
Så nu ska ni följa med in tills Fuko världen, Where all the true fabulouse things hide~
Now:

Omg, Fuko what has happen with you hair? D:
Man var ju tvungen att prova på det, kort hår på Fuko tycker jag ändå passar o,o
Och ögonen, u are so fab~ OwO
Tyvärr passar den där lila kniven inte in i bilden, men det blir bara så :,3
Bakgrunden blev jag förvånad med, den blev bra xD

Det var alla! Hoppas ni gillade detta och vi ses snart~
Weiii, do not forget that everyone have theirs fabulouse side!



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards