❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 28 december 2014

Get to know me better tag x'D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 december 2014 17:49

Nellie frågade för ett bra tag sedan om jag kunde göra något som kallades "get to know me better tag" och du när jag googlade det så vissade det sig att man bara svarar på frågor :3

Inte så svårt, så jag hittade några frågor på en sida som jag kan använda mig av xD
? Namn:
Sandra~
?Födelsedag:
2 Februari, MITT I KYLAN D':
?Stjärntecken:
Jaa du~....*Googlar*
Vattumannen...WAIT NO JAG VILL JU VARA DEN SUPER KAWAII STENBOCKEN, WHY? ;^;
? Husdjur:
En too-kawaii-for-me hund Niko >///<

Random frågor
1. Nämn 3 bra egenskaper hos dig själv:
Positiv, Otaku och fabulouse >w<

2. Nämn 3 dåliga egenskaper hos dig själv:
Mina kunskaper i att sjunga är livsfarliga, sover bort dagarna och är oftast blyg till nya människor ^^'
3.Piercingar:
Om hål i öronen gins som piercingar så yes 8D
4. Tatueringar:

5. Senaste gången du grät:
Det var nog förgår...var det fredag då? x'D
Lyssnade på pierrot och om det finns något som kan göra mig gråta lika mycket varje gång är det den låten ;___;

6. När skrattade du senast:
What do you think man, i'am laughing now 8D
7. Vad är du rädd för:
Bi och getingar >^<
8. Har du varit utomlands, vart isåfall:
Well, jag har varit i Polen :3
9. Vad stod det i det senaste meddelandet du fick:
Det finns ju slagmän, en sökare men vad mer haha xD
(Min och Nellie fangirl prat om harry potter x'D)
10. Vad stod det i det senaste meddelandet du skickade:
Bäste-kommentaren-EVER xD
11. Vad åt du senast:
Mat Lol~
12. Vad drack du senast:
Julmust såklart x3
13. Singel:
In real life yes, not in otaku world ;u;
14. Din drömpartenr (utseende):
Det ända jag säger:

15.Har du hånglat någon gång:

 

16. Något du alltid har i väskan:
Jag har bara en skolväska där jag har hemska saker i x'D (läxor läxor läxor~)
17. Går du i någon sport:
Fotboll och luftgevärs skytte~
18. Tre saker du hatar:
Haters, tråkigheten, och reklamer ._.
19. Tre saker du är beroende av:
Internet, anime/manga och julmust ;u;
Favorit...:
- Färg:
Turkos, eller den färgen som Miku hatsune har på håret *w*
- Genre på film:
Vi säger att det står anime istället för film :3
Komedi, School life/slice of life, romance, adventure, supernatural, drama, foxspirit...
Alltså jag gillar många C:
- Band/sångare:
OMG
Neko96, Nano, Clear, Circle of friends...eller ska man bara skriva en? o.o
- Djur:
Pandor och delfiner är ju fina djur de :3

Antingen eller frågor~
~Chips/godis:
Det bror på vilken smak OwO
~Sminkad/osminkad:
Osminkad x'D
~Hamburgare/varmkorv:
Hamburgare~
~Hund/katt:
Hund >w<
~Sommar/vinter:
Nejmen gud, ställ inte så svåra frågor människa o.o'
~Vår/höst:
Hösten är ju mysig :3
~Bil/buss:
Bil för då kan man lyssna på radio på högsta volym utan att få utskällning x3
That's everything~

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards