❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 12 december 2014

Friday special!: Alike characters

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 december 2014 20:49

IMORGON ÄR DET CONFUSION
ALLTSÅ, MAH FEELS ;W;
Göteborg...
Jag kommer tillbaka till dig ännu en gång.
I just can't leave you ;3;
Ska ha på mig min Nagisa tröja, panda mössa o scarfen, rosa peruk, svara byxor, och skor med rosa skosnören och en massa detaljer till det xD
Ska inte förvänta mig för mycket för man vet ju hur det kan sluta med jag kan bara inte hjälpa tänka på det all the time *w*
But yes, dagens friday special blir lika Karaktärer men inte så många anime karaktärer för jag hade hjärnsläpp xD
MEN OMG, ATT MAN ALDIRG LA MÄRKE PÅ DETTA FÖRUT.
VI BÖRJAR MED NÅGOT SOM KROSSADE MIG.

Du måste bara erkänna detta.
Min hjärna var lite offline några minuter när jag såg detta men nu när jag tänker efter efter...
Wow.

Fruits basket liknar så otroligt mycket ouran high School host club på så många sätt xD

Det kunde nog inte bli mer likt eller kawaii ;w;
Hur är detta möjligt änns, det är ju bara för mycket C,:

DUMBLEDORE VS GANDALF
Tyckte bara att detta inte kunde vara så lika, googlade på Google-sensei och det var samma skådespelare xD
HUR KAN MAN VARA SÅ BADASS ALLTSÅ o.o

KAWAIINESS OVERLOUD

NELLIE OCH GINNY LIKNAR BARA FÖR MYCKET VARANDRA O.O
Nellie är min vän i skolan om ni inte visste det redan och en harry potter fangirl~
Och jag blir bara så avis på dig att du liknar den urgulliga Ginny Weasley ;w;
Och den där bilden som jag tog på dig, helt fabulouse~

Den där näsan.
So fab

Nejmen Gud, sluta med det därto.o
Jag blir ju helt förvirrad D:

...
Nailed it totaly

CONFUSION ;w;

 
 
Ingen bild

Linnea

13 december 2014 11:48

Faktiskt är det inte samma skådespelare, trodde först det jag också men nej. Gandalfs roll är gjord av Ian mc Kellen. I de två första HP filmerna är det en skådespelare (måste faktiskt googla hans namn) Richard Harris och jag TROR att han dog. Sedan i resten av filmerna är det Michel Gambon :)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

15 december 2014 17:12

GOOGLE DU DIN~~~~
Detta måste höra ihop på något sätt, dom kanske var kusin kusiner eller något...Man kan ju inte bara inte vara så lika varandra xD
Det måste bara höra ihop på något sätt...
*detective mode on*
xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards