❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 3 december 2014

Nutella overloud :D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 december 2014 20:08

NEJMEN ALLTSÅ VET NI VART JAG SKA?
JAG SKA TILL CONFUSION, EN KONVENT.
DEN 13 DECEMBER ÄR JAG I GÖTEBORG ÄNNU EN GÅNG.
:,D
SAYONARA BABY, I'AM GOING TO CONFUSION 8D
Om 10 dagar~
Nedräkningen har börjat.
Biljetten är köpta
Fast det är en endagsbiljett på lördagen But better then never ;W;
Och som vanligt kommer jag vara forever alone när jag åker ditt för ingen ville hänga med~
Dom lär sig aldrig xD
SÄG TILL OM NI SKA ÅKA DITT FÖR DÅ KAN MAN JU HÄLSA OCH FÅ EN PANDA KRAM PÅ KÖPET~
HOPPAS ATT MIN NAGISA TRÖJA KOMMER INNAN DET.
...
Har jag berättat att jag har köpt en nagisa tröja från free? Owo
Den som är med på säsong 1 Endingen har jag för mig~
OM den kommer ska jag ha det med kanske rosa hår med en mössa~
I HOPE IT WILL COME :,D

Enligt min beräkning som då är väldigt osäker att jag cirka 100 kr med all pant som jag- ska panta snart~
JAG MÅSTE KOMMA PÅ NÅGOT D:
Uguu~
Men om vi ändrar temat kind of nu så hade vi teater idag~
På engelskan tränade vi in en teater som vi vissade upp idag~
TEATER, OMG TEATER~
Jag och Tilda, Sarah och Hassanuur<----(?) spelade in att vi var i en resturang och så var Sara mitt barn men hon försvan och jag var just " i don't care *insta*"
Kännde mig så fancy för jag hade min rosa peruk på mig -3-
Men även läppstift, kjol och klackskor
Det var första gången jag hade klackskor tror jag och jag hoppas att det var den sista.
Jag var ju på väg att dö med dom xD
MEN JAG ÄR JU SÅ JÄKLA KORT~~~~
Så kanske någon gång mer xD
PÅ IDROTTEN.
ALLTSÅ, DEK DÄR OLLE HATAR MIG.
VI HADE VOLLYBOLL.
Jag är ju så kass på det, du var bara tvungen Olle~
Senaste gången fick jag ju utskällning för att jag var kass på det och halva klassen hörde det, jag har inte förlåtit dig än.
Ugh.
Nu måste jag träna till so provet och spanska till imorgon~
Men först så tar jag en macka med Nutella för att fria confusion~ <3

 
 
Julia

Julia

3 december 2014 21:02

Ska du med på Närcon också? :)

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

5 december 2014 21:05

Jag vet inte, skulle bli totalt överlycklig om jag kunde :D
Är lite orolig hur det blir med närcon för den ligger så otroligt långt bort ;_;

 
Ookamiotaku

Ookamiotaku

5 december 2014 15:50

Asså, jag känner igen mig ganska mycket i detta inlägg X3
Vi hade volleyboll på gympan igår XD
Jag suger på det men det är roligt ändå :D (fast jag får inte skäll av mig lärare, JAG KÄNNER MEDKÄNSLA FÖR DIG T.T)
Nästa onsdag så ska vi ha nobelmiddag med klassen och min kompis frågade om jag hade några skor så hon sa:
"Annars så kan få låna ett par av mina klackskor."
Mitt svar:
"<.< Måste jag...? >.>"
Jag hatar klackskor T.T
Sen så:
<3 NAGISA <3
Han är lätt min favvokaraktär i Free! ^-^
Är också avundsjuk på dig som ska på konvent, men hoppas du kommer ha kul! :D

http://ookamiotaku.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 december 2014 20:10

ALLTSÅ JAG KUNDE INTE GÖRA FINGERSLAG OCH ANVÄNDE MIG AV DEN ANDRA TEKNIKEN OCH FICK UTSKÄLLNING.
Något på bud...alltså när man håller händerna som en skål typ~
Fick utskällning för att jag aldrig lyckades fixa ett sådant slag D:
Man kan dö av klackskor.
Dom är ju livsfarliga D:
NAGISA FTW :,3
Tack så mycket, detta är min andra konvent så hoppas allt blir ok xD
Hoppas att vi någon gång kan träffas på en konvent :,3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards