❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 22 september 2014

Kunskaper i att åka buss xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 september 2014 16:58

Fuuw, herrejösses vad jag är trött....

Har haft fult upp sedan, 06.00- 16.15....;__;

Idag så skulle jag ha elevrådsutbildning hela dagen, vi skulle vara i busshållplatsen klockan 07.07, så jag vaknade den hemska tiden 06.00 och fixade mig iordning -.-'

VET NI HUR MYCKET DET REGNADE PÅ MORGONEN? 

HUR MYCKET SOM HELTS! >^<

Så man var ju tvungen att gå till skolan, och vänta på bussen som skulle oss ta till stan ;^;

Fast sedan, omg detta måste jag berätta om x

Vi satt på bussen och skulle åka till stadshuset i stan.

Okej.

Odensberg.

..

Sörby.

...

kinnarp.

....

Åsarp.

.....

Ålleberg.

......

Ehm, okej vart skulle vi hoppa av då någonstans?

Ingen vet i bussen, vart vi skulle hoppa av någonstans x,D

Det var våra kunskaper med att åka buss x,,,D

Till sist hoppade vi av vid Ålleberg gymnasiet, och vi var tvungna att gå till Stadshuset or whatever....

Som nästan ingen hade någon aning vart det var.........

Så där gick vi i stan, såklart hade vi ingen vuxen med oss :o

Jag skrev väl att det regnade?

FÖR VI VAR JU TVUGNA ATT GÅ NÄR DET REGNADE SÅ SJUKT MYCKET OCH VAR ISKALT!

Jätte roligt, vi går där i 30 min och försöker hitta stadshuset~

Till sist hittade vi ju det, och kom precis i tid C:

Man var typ bara död, efter att ha gåt i hemska vädret~

  

Annars var det helt okej, förutom när man skulle åka hem så tog det så himla lång tid, och sen när man var i skolan var man tvungen att hämta sina engelska böcker i skåpet, så där fick man gå en bit och sedan hem igen, oooo så mötte jag på mina grannar och pratade 15 min, sedan var man hemma och klockan är 16.15 D:

Men men men, sedan har vi vår sista match idag med världen svåraste lag klockan 17.30 ;^;

Jag ska inre nämna vår engelska läxa till onsdag heller >^<

 

 
 
Alba o Amanda

Alba o Amanda

22 september 2014 17:52

Just nu så har vi en veckans blogg tävling på vår blogg som avslutas nästa måndag. Så om du vill ha chansen att bli länkad på vår blogg så är det bara att gå in och kommentera "Jag är med". Du får kommentera hur många gånger som du vill! ♥

http://nattstad.se/albaoamanda

『 ᗪ丨ᗪ丨』

23 september 2014 17:31

Weiii, det låter roligt C:
Ska försöka vara med xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards