❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 14 september 2014

Autumn anime fall 2014.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 september 2014 19:34

Waaaah! Det är söndag idag!

Vart har den trevliga lördagen tagit vägen? ;^;

Pyon~

Idag har jag undersökt alla nya animer som kommer ut i oktober :3

Hösta anime time~

Bestämde mig att jag bara skulle titta på 9 nya animer som kommer ut, för jag vill ju hinna titta på andra animer ochså som gintama D:

Så det var extremt svårt att välja, läste handlingen 3 gånger på alla och tittade på trailer och dessa animer har fångat mitt intresse och som jag planerar följa C:

Wolf Girl & Black Prince.

  

JAG SER IFRAM IMOT DEN SÅ MYCKET! 

Läste klart mangan, eller jag är ikapp nu för den är on-going och jag gillar denna serien xD

Hopps att de inte förstör den nu bara -.-'

5 oktober! C:

Shigatsu wa kimi No uso.

  

Den ser väl trevlig ut x'3

Animationen och allt, fångade direkt mitt randomliga intresse :3

Seriöst, den ser helt wonderful ut :,3

10 oktober :D

Gungure! Konkurs-san.

  

Är inte detta kristaltklart?

En kille med vitt hår, och öron.

Är det inte bara något självklart att jag tittar på den och fangirlar mig till döds?

Detta är bara något självklart.

5 oktober~

Akatsuki no yona 

 

Ser faktiskt verkligen ifram imot denna animen, såg trailern och animationen o Storyn verkar riktig bra ^-^

Weii, jag längtar~<3

7 oktober >w<

Donten ni warau

 

Looks so awesome.

DEN SER SÅ BADASS UT OCH OMG AWESOME! Tror veriligen att många nya favorit karaktärer kommer upp här x'3

10 oktober *-*

Sora No method

 

JAG DOG NÄR JAG TITTADE PÅ TRALERN, SO FREAKING KAWAII!!! >////<

Musiken, animationen, den ser så underbar ut ;3;

Längtat xD

5 oktober :3

Shirobako

 

Den ser mysig och bra ut ;3

Ett vanligt liv, med komedi och sådant :o

Tycker att den ser glad ut~ Alltså, att det kommer göra en glad xD

9 oktober ^^

Orenchi No furor jijo

 

Fråga mig inte xD

Den såg omtyckt ut och, I'am like i give it a try C:

Wei, detta kommer bli spännande vad jag kommer tycka om den xD

6 oktober~

Madan No ō to vanadis

 

Är det bara jag som kommer följa denna animen i höst? xD

Var väldigt osäker men, jag var bara tvungen att undersöka den >w<

Det står inte så mycket om denna, iallafall inte de som jag har hittat o.o

Well, det bästa är framför mig~ 

4 oktober!


Vilka ska ni följa i höst? :3 

pyon pyon~

 

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

15 september 2014 15:21

ALLA VERKAR SÅ NICE >^<
haha älskar hur alla fangirlar över killar med vitt hår~(mew two~)
och när de har öron ;v; man bara "WHY U NO REAL D:"
men sen tycker jag att han med Saken och ärret ser fett chill ut >^<
+ att han har två färgat hår *Q* ~
men altsååå~ why is it not oktober yet? D:

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

18 september 2014 18:42

JA, VISST SER ALLA SÅ NICE UT? ;w;
Dessa killar med vitt hår, de har något i sig som väcker upp fangirlen hos en~ C,x
Så som Tomoe, Kamisama kiss ;^;
LET US BELIEVE THEY LIVE SOMEWHERE IN THE WORLD!
Ja, det gör han ju OwO
Weiii~ owo
Man vet att man kan överleva oktober nu med dessa animer ;w;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards