❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 9 september 2014

We kind of heart it~ 8D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 september 2014 16:37

Just nu bredvid mig så har jag läxor~

De skriker typ "Du har läxor att göra, mohahaha~ >:D"

Och jag är bara " Please, i know~ Let me be happy a bit longer D,:"

IMORGON BORDE MIN NECROPOP KOMMA! :D

Wieeee ;w;

Men alltså idag...så hade vi håltimme och sov~

På toa golvet hos Idas farmor~ xD

Men vi var hos hennes farmor, och hon hade golv värme i badrummet så vi la oss på golvet, och halv sov ;3;

Det blev bara en aning trångt xD

OCH NÄR JAG ÅKTE HEM SÅ RENGNADE DET SÅ MYCKET OCH JAG BLEV JÄTTE BLÖTT D:

Not funny~ 

VI HADE NO IDAG D:

vi skulle vara 2 o 2 och jag hamnade med Elmer i andra klassen, och vi ska bygga något tillsammans ;^;

O jag och han är inte så bra överens, och han gör ingenting~ Eller jo, han fick borra hål :3

Fast ja...Vi kommer inte få något gjort tror jag >^<

And don't you dare ship me and him, Sandra x Elmer.

Don't you deare...

 

Sen så kommer en massa awesome animen ut under november månaden :3

Får kolla lite på trailer och bestämma vilka jag ska titta på~ C:

Och så ska jag läsa "Ookami shoujo to kuro ouji" för att den animen kommer ut i november Cx

Ehm, ska träna på engelska nu och titta sedan på en av dom roligaste animera jag har tittat på~

Gekkan shoujo Nozaki-kun.

Trodde ni att jag skulle skriva gintama? xD

Nejmen gitama ÄR den roligaste animen jag har tittar på~ <3

MEN GEKKAN SHOUJO ÄR SÅ ROLIGT SÅ MAN DÖR JU LITE NÄR MAN TITTAR PÅ DEN x,D

Bättre än Mahouka koukou no rettousai, som jag tycker är bland dom sämsta i sommar~

JAG KAN DROPPA DEN NÄR SOM HELTS

Animationen är så lagsam, hate it, och så pratar det hela tiden~

Bara några episode kvar, får hålla kvar lite~ 

Och så kommer snart nya episode av free! :D

pyon pyon~

 

 
 
Ingen bild

Anonymous

14 september 2014 16:19

Sandra <3 Elmer, vet att du är lite kär i hnm Duu;)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

14 september 2014 20:10

NEJDÅ! JAG ÄR INTE KÄR I DEN DÄR GALNINGEN, OCH OMG TROR HAN ATT JAG ÄR DET!?!?!? NO WAY D:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards