❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 6 september 2014

Waaah >///<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 september 2014 18:58

Har läsit klart Vampire knigh idag~

Är lite broken heart nu~

Och nu blev jag det ännu mera, för jag måste skriva om den och slutet.

Omg, kommer nog inte klara det.

Nä, nu byter vi tema innan jag börjar gråta igen.

Hej! :D

Idag hade jag en jätte trevlig dag c:

Vi åkte till stan på morgonen kan man börja xD

Vi skulle köpa skor~ 

Men, när jag väl var i affären...Omg My heart, doki doki >///<

Jag kollade på några skor, och tittar bredvid mig och där sitter en kille, och jag var 90% säker att det var en kille från vår klass och jag gick direkt därifrån, och gömmer mig och kollar igen på honom om det verkligen var han, det var det inte ;w;

Men de var jätte lika o.O

Jag som fick panik, att det var han >///<

Och jag som var typ 2 meter ifrån honom >///////<

Tänk om det skulle vara han....oh My gosh >^<

   

Waaaaah! Nu byter vu tema!

Wilma och jag gick en trevlig promenad idag när vädret var så fint :3

Seriöst, det var jätte roligt och mysigt efter att ha suttit timmar och läsit vampire knight xD

Men nu så ska jag titta på Tokyo ghoul :3

...

Ja just det, vi fick ja läxa i matte..för vår klass var så långsam...

...

NO WAY, LÄXA I MATE D:

MEN SERISÖT, HUR SKA MAN HINNA MED MED ALLT "DETTA" UNDER 45 MINUTER?

 

JAPP, DOM HATAR OSS ._.

Och så har ju No labbraporten, världen vill inte att jag ska titta på anime ;_;

 
 
Ingen bild

Nellie

7 september 2014 07:55

Vem såg killen ut som? :O

『 ᗪ丨ᗪ丨』

7 september 2014 17:42

Som en söt kille C:

 
Alexx

Alexx

9 september 2014 07:12

God morgon human! C:
Känner verkligen igen mig när det gäller skolarbetet, världen håller mig från mina serier </3
A

http://youngdreamer.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 september 2014 17:11

Hejsan, Human! :D
Visst är det så, inte nog med att man måste halva dagen vara i skolan, så måste de också ta ens fritid ;-;
Skola hela tiden, om det inte är skola är det läxor D:

 
Ingen bild

Nellan

19 september 2014 11:04

Du sa ju att det såg ut som en i stan men nu ser jag ju att det står att det är lik någon i vår klass...
Dont lie to me ;^;

『 ᗪ丨ᗪ丨』

19 september 2014 22:20

Waaah, i don't lie to you, never! D:
När jag var i stan, så såg jag en snygg kille okej? Kände inte honom eller något, han var bara snygg xD
Och du vet, att i vår klass så finns en person som jag tycker är söt, men inget mera!
Men efter lägret, så har jag nog inte några speciela känslor för "den" personen lägre C:
Låt mig bara sägs detta, jag är inte kär i någon xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards