❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 5 september 2014

Friday special: Random cosplay time! :D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 september 2014 19:35

 

Friday special: Random cosplay time :D

Alltså, i omröstningen så vill ni ha cosplay Fridas special xD

Och omg, jag måste ju byta omrötning nu~

Aja, det fixar jag sen x3

Men sedan så kommer ju den där frågan, vad vill ni ha för cosplay inlägg? xD

Bilder från google-sama eller videos från youtube-sama? , eller mina super dåliga o random baka cosplay? Eller gif? x'3

Pratade lite Svenjapa där~

Svenjapa= Sven- svenska, Japa- Japanska xD

Min dåliga humör. Slå den.

Just nu är det så här, att jag ska köpa necropop så snabbt den kommer ut, och sedan med dessa pengar jag har över ska jag vänta till höst marknaden i stan! :D

Där finns det en massa peruker~ Så ska shoppa los~ frågan är bara när den är~ den borde vara snart :o

Så, idag kommer bara några simpel videos på cosplay xD

Och L är så awesome~ 

He is like " to kawaii to livet to sugoi to die" ;w;

Och nu så måste man bara erkänna detta,

Naruto cosplayen är så otrolig gullig så jag dör xD

Just fangirling u know xD

Wieee~ 

Har ni cosplayt någon så får ni skriva vilken, för nu vill jag vara social~

pyon pyon~

 

El endo~

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

5 september 2014 20:15

fufuf >^<
kawaii L
men jag gjorde ju en lucy cosplay, och så en ciel~
:3
pyon~ >^<

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 september 2014 19:14

Du måste fortsätta cosplaya, i just love it, pyon ;w;

 
Bakaneko

Bakaneko

5 september 2014 22:47

So sugoii~
Alltså varför lyssnar jag på Inori just nu
Jag kommer gråta

Åter till ämnet, JAG COSPLAYAR ENGLISH SCHOOLGIRL OCH SABER, sistnämnda fick jag av min farmor vilket var en väldigt bra överraskning :3

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 september 2014 19:20

Lyssna inte på Inori.
För då kommer jag lyssna på det.
Och gråta.
OMG, DU MÅSTE BERÄTTA HUR DET GÅR!
Det låter amanzing pyon! ;w;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards