❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2014

VARNING, SPOLIERS FRÅN MANGAN VAMPIRE KNIGHT!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 augusti 2014 19:16

Idag så tog jag mig samman.

och började läsa mangan,

Vampire knight.

Animen som rev sönder mitt hjärta.

Bara på grund av att...

Jag shippar Yuki x Zero för mycket.

;_;

Så mycket så det gör ont ;^;

Har typ redan spolierat eller hur man säger det på svenska, sönder hela mangan, men man måste ju vara säker xD

MEN MAN BLIR JU TVUNGEN ATT SE DEN DÄR SCENEN IGEN SOM REV SÖNDER MITT HJÄRTA!

Spoliers!

-

-

1. Kaname kyssar Yuki, Zero ser allt.

2. Yuki blir till en vampyr.

3. Hon dissar Zero

Men! Det är inte det som var värst, det var denna scenen ;-;

  

OH MY GOSH, FUCK YOU YUKI, YOU BROKE MY HEART!

Jag som älskade så mycket Yuki, och nu så förvandlas hon till en bitch vampyr ;_____;

Men jag tror ändå att i mitt broken heart så gillar jag fortfarande henne ;-;

MEN ZERO, JAG KOMMER ALLTID FINNAS PÅ VID DIN SIDA! 

Stakars Zero, den personen som han mest älskade, förvandlades till det han mest hatar ;___;

Inte nog med det, så händer det ju en massa hemska saker mot Zero ;-;

Sluta plåga honom nu, please ;^;

Och så har vi ju den där Kaname...

Jag totalt hatade honom i animen men nu, vet jag inte längre >.<

Jag shippar ju totalt för mycket Yuki x Zero och med alla dessa Kaname x Yuki scener....

DET FINNS JU MER KANAME SCENER ÄN ZERO! D:

Dom totalt bombar sönder mig~

Why.

MEN NU FÅR VI OCHSÅ PRATA LITE BRA OM VAMPIRE KNIGHT

Älskar hur den är tecknad.

Säkert bland dom finaste och bästa tecknande manga serier som jag har läsit, eller finns.

Jag är seriös, love it <3

Och om det nu sitter några vampire knight älskare och läser detta, och tänker "är det allt?"

så vissar jag er denna bilden.

Jag kan nog inte vara ärlig med mig själv, att jag älskar denna mangan ändå.

 

Pffft, jag försår inte längre mig själv xD

 
 
Julia

Julia

30 augusti 2014 21:03

Håller med om att Matsuri Hino är sjukt bra på att rita >w<
Har du läst Merupuri? Matsuri har gjort den också och den är sjukt bra och gullig! ^-^

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

31 augusti 2014 19:10

Waaah! Merupuri? :3
Har nog hört tallas om den! Men inte läst den ;-;
Undersökte merupuri på MAL och mangafox, och tror att jag kan hitta lite tid och läsa den! :D
Tack för tipset~ ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards