❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 augusti 2014 19:52

Ignorera rubriken.

Kollade igenom alla mina kategorier på bloggen idag och tyckte att det bar lite tomt på lika anime karaktärer (lika som bär) xD

Så ja, man kan väl fixa ett inlägg antar jag :3

Okej, jag har inget annat att blogga om ja jag vet xD

Vi börjar med en liten rolig bild~

  

Den stunden när du cosplayar någon och du inte visste det.

Lol.

Okej, dags att bli en aning seriösare nu xD

Är det bara jag som har märkt det eller...Men dessa två liknar varandra?

Kazehaya (kimi ni todoke) & Kou ( ao haru ride)

 

Kom på det just nu att det liknar varandra o.o

Alltså, ögonen och håret....Det finns något som dom har båda två men jag kan inte sätta fingret på vad det är xD

 

Pfffft, hittar bilden på google och man blir ju bara tvungen x,D

Edgar (earl and fary) & Tamaki (ohshc)

 

OMG, NÄR JAG BÖRJADE TITTA PÅ EARL AND FAIRY OCH SÅG EDGAR SÅ SKREK JAG "ÄR DET DU TAMAKI?"

I mean, just look at dose two!

Jag var helt förvirad när jag tittade på Edgar xD

Well, jag älskar båda och ja, handsome~ ;3;

 

Dessa två tvilingar från Clannad och två tjejer från animen lucky star~

Och som vanligt har jag glömmt namnet på dessa~

Seriöst, titta på deras ögon O.O

Jag blir ju helt förvirad >^<

MEN DET VAR ALLT FÖR NU SÅ SKA JAG TITTA PÅ ANIME! <3

Ni får en kawaii bil på Rin x Len, becuse we heart it ;w;

  



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards