❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2014

Pyon! <3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 augusti 2014 21:02

Pyon pyon~<3 

Mitt nya favorit ord~ ^^

Bara så ni vet~ x'3

Dagen började med elevesnval, och jag valde bild och fick det :,3

Målade alltså, men ni får se vad jag målade när den blir klar för du ser den helt werid ut xD

MEN VARFÖR MÅSTE JAG VARA  BLYG TILL NYA MÄNISKOR? D: 

Det finns tre tjejer, som jag tror gillar anime & manga, o japan~

Jag såg en av dom tjejerna måla manga på lektionen och omg, i wanted to talk so badly to her ;^; 

Hon är ett år äldre än mig, det är alla av dom~

What should i do? ;-;

När jag åker på konventer, så vill jag ju ha några otakus med mig D,x 

Vi får se när jag får mod och säga hej till dom~ >////< 

Men! Jag såg en tjej i vår klass som hade en "sushi teckning" eller något sådant, det var sushi och manga stile ok? xD

Och vi satt nära på spanskan och jag frågande henne om hon var intresserad av japan!

Hon svarade lite~

Och så svarade jag, att jag var det ochså, fast mycket xD 

Så jag är på rätt väg, hoppas jag nu xD

Pyon~

  

Igår han jag titta på de senaste avsnitten av akame ga kill!

Spoliers!

-

-

-

Ska alla dö? D,:

I don't want that! Dx

Om man ska vara ärlig, så har det hänt något med akame ga kill o.o

De första avsniten var ju helt awesome men nu...så fattas der något o.O

Det är fortfrande jätte bra men, det saknar något...Vi får se hur det kommer bli~

JO, JAG SCREENSHOUTADE EN SÅDAN KAWAII SCEN! IT'S LIKE THE NEW MIRAI NIKKI :D

typ...xD

 

 
 
Bakaneko

Bakaneko

29 augusti 2014 09:15

SÅ ROLIGT! Bli vän med dem! :3
Jag vet att det är svårt att bara ta kontakt med någon man inte känner, men bara du lyckas få något sagt så kommer ni säkert bli jättebra vänner x3

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

29 augusti 2014 20:59

Waaah, Senpai ;^;
I'm going to do my best! x'3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards