❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2014

Call me maybe ^-^

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 augusti 2014 16:22

Kom hem för 15 min sedan.

Så jag skriver detta inlägget klockan 4.

Ja klockan är 4 när jag skriver det här.

Och ja, vi slutar kl halv fyra.

Men det tar 15 minuter för mig att cyckla hem till mig, för jag ät långsam okej? xD

Och så har jag träning snart.

Nejmen, nu räker det med allt matematik xD

Så ni vet, att på måndagar och torsdagar kan inlägget komma rätt sent, efter skolan direkt efter som nu eller efter träningen, och då är det runt 7-8 tiden~

DAGS ATT SLUTA BABBLA OCH TILL SAKEN! 

Saken är alltså skolan, och vad har hänt idag då?

...

Ja, vi var ju hemkunskaps lärare kan man säga xD

6:an skulle ha hemskunskap och vi gick in till salen och bad vår kära lärare att gömma sig och att vi skulle ta hand om lektionen~

Det gick ju jätte bra x,D

Vi var där cirka 10 minuter för vi hade språkval snart så, vi vissade vart alla saker var och sedan var vi tvungna att gå~

Läreren var säker jätte glad för att hon kunde villa lite~

Så behöver ni någon hemskunskpa lärare är det bara att säga till mig, Nellie, Wilma och Ida och vi kommer ditt >w< 

  

Sist på dagen hade vi engelska och då skulle vi berätta om någon resa och ha det i en "mail form" och allt möjlig, och då skrev jag att jag skulle åka till japan xD

Men come on, fantasi~

Skrev att jag åkte till japan och där vann jag på ett cassino or whatever, och köpte en hel manga & anime affär :3

Och så Ida som sitter bredvid mig, hon skulle åka till USA men då så tittade hon på TV och såg mig att jag vann och allt möjligt så hon åkte ochså till japan i sin berättelse xD

O så skrev jag att hon träffade en kille i japan och hon blev kär i honom och hon blev så sur på mig xD

Så jag skrev att Ida eleminerade honom i mitt skrivhäfte och så skrev Ida i sin att jag dog i berättelsen o.o

Ni fattar nog inte så mycket vad jag skrev där xD

Den borde komma upp på bloggen anyway~

Och min serie, måste fixa detta~ En massa bilder och sådant~

ANYWAY, LOL!

 

DETTA HAR HÄNT SÅ MÅNGA GÅNGER! OCH JAG KAN MEDDELA ATT FÅ EN SURFPLATTA PÅ NÄSAN GÖR RÄTT ONT! D:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards