❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2014

Summer end~ ;_;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 augusti 2014 18:39

Sommarlovet är slut, och dags att skriva om hur det var...

MEN SERIÖST, VARFÖR ÄR SOMMARLOVET SLUT NU!

JUST, WHY?

Sommarlovet 2014= Kortaste sommarlovet ever

VARFÖR SÅ SNABBT?

Det gick så snabbt, och nu är det över ;^;

Det var ju inte min bästa sommar precis, hela sommaren hade vi några byggare hos oss och det var inte kul~

Det bästa sommarlov minet som jag har i år, var när jag var i göteborg och gick in i sci-fi bokhandeln ;w;

Hela nerevåningen, fylld med manga ;3;

Har aldrig fangirlat så mycket som då x'3

  

JAG MÅSTE ÅKA DITT IGEN ELLER NEJ, JAG SKA ÅKA DITT IGEN!

Ska panta en massa och köpa en massa manga <3

Sen så har jag ju inte målat så mycket, om man inte ska tänka på min serie...

Min serie...

Serie...

...

JA JUST DET, JAG ÄR KLAR MED MIN SERIE ÄNTLIGEN!

JAG ÄR SERIÖS, DEN ÄR KLAR EFTER EVIGHETER! 

DEN MÅSTE KOMMA UPP PÅ BLOGGEN SÅ SNABBT SOM MÖJLIGT!

Bara så ni vet xD

Ehm, sen så har jag ju varit mycket med kompisarna under sommarlovet :3

Och bästa mangan under sommarlovet var Skip beat och animen Gintama som jag fortfarande tittar på xD

Men, jag har skrivit om hela min sommar och om varje dag redan :3

Så om ni vill läsa om den, så är det bara att kolla in menyavdelningen "akrvi" och kolla in alla "sommar månader" och läsa ;3

Jag har inte precis längtat efter skolan men, what are you gonna do about it, bro? xD

Ska träna lite på läxorna nu~

De gammla hemska dagarna har kommit tillbaka, med läxorna ;-;

 

Skulle nog aldrig tänka mig att detta är gintama xD

 
 
Ingen bild

Linnea

24 augusti 2014 18:55

Guuud jag måste få se din serie nu! NUNUNUNUNUNUNUUUU!

『 ᗪ丨ᗪ丨』

25 augusti 2014 16:32

Waaah!~ Den kommer så snabbt som möjligt upp på bloggen! :D

 
Bakaneko

Bakaneko

24 augusti 2014 19:31

DEN DÄR BILDEN
ALLA BÖCKER
GE MIG
Blir så himla hypad när jag får se bilder på många böcker, jag vill ha allihop ;w;

Din sommar verkar ha varit alldeles underbar, OCH SKIP BEAT OCH GINTAMA, high five för bästa serierna :333

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

25 augusti 2014 16:36

Då skulle du bara gå in på sci-fi bokhandel i göteborg, du skulle bli galen ;w;
Hela nerevåningen, nästan bara manga och en massa figurer och allt möjligt ;3;
OM DET INTE VAR FÖR GINTAMA OCH SKIP BEAT, så skulle sommaren inte vara så bra xD
*high five* x'3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards