❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2014

I'M ALIVE!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 augusti 2014 17:17

GUESS WHO'BACK?

Mounting created Bloggif 

ME! 

OMG, NI ANNAR INTE HUR MYCKET JAG HAR LÄNGTAT!

SANDRA ÄR TILLBAKA TILL LIV!  

Väldens bästa intro EVER! xD

  

Har ni längtat efter mig? xD

FÖR JAG HAR LÄNGTAT EFTER ER! ;w;

Känns så underbart att vara tillbaka till liv~

Och antar att ni vill ha en förklaring VAD och VARFÖR jag inte har kunnat blogga! ^^' 

Först fick jag " internet förbjud" och sedan så började vårt internet krångla~ 

SÅ JAG HAR INTE VARIT VID INTERNET NÄSTAN PÅ EN HEL VECKA U KNOW!

INGEN ANIME OCH INGEN MANGA HELLER!

JAG ÄR FORTFARADE FÖRVÅNAD ATT JAG LEVER!

Men, mycket har hänt kan man säga~

Sommarlovet är slut och skolan har börjat....;^;

Har ingen aning vart jag ska börja! >.<

Jag kanske borde fixa ett inlägg om sommarlovet och så~

Men vi kan ta lite snabbt om skolan antar jag :3

  

Vi började på en tisdag och ja, var en zombie när jag vaknade~

Så skolan hembesöktes av en zombie på morgonen~

...

Till saken.

Vår nya klass var sammlad i klassrumet och ja, känns som om detta kommer bli galna nya år på skolan xD

Men just nu är alla extremt blygga med vår nya klass~ Vi ska på klassresa den 16 september så vi kommer ju lära känna varandra mera då xD

Och första dagen i skolan gick ju bra ;w;

Det var normalt kan man säga, MEN VI FICK JU MATTE PROV FÖRSTA DAGEN I SKOLAN!

De nya lärarna skulle titta hur bra vi är i matte och vad som vi behöver träna på~

Det gick dåligt för mig för jag hade glömt av hälften hur man räknade Dx

AV ALLA ÄMNEN SÅ VAR VI TVUGNA HA ETT PROV JUST PÅ MATTE!

*crying*

Vad har mer hänt de senaste dagarna i skolan, vi skulle välja två nya elevråd representanter  i vår klass och vet ni vad, jag blev vald igen ;w;

Andra gången blev jag vald att sitta och vara med i elevrådet ;3;

Thanks everyone~ <3

KOMMER ÖVERTALA REKTORN ATT KÖPA IN MER MANGA I SKOLAN! 

Mitt nya mål i elevrådet xD

Sen så går vi ju till halv fyra på måndagar och torsdagar...Hate it.

Och vi fick tre läxor til nästa vecka.

Men ja, skolan har börjat och nu kommer väl skol inlägg :3

OCH JAG ÄLSKAR ATT KLOTRA I SKOLKALENDERN!

 

Så ja, kommentera vad ni har gjort och allt

Och allt sådant som man inte ha kunnat göra utan internet xD

Panda hugs and power to everyone~

 


 
 
Julia

Julia

23 augusti 2014 17:46

Neko-hug!
Jag är glad att du är tillbaka ^J^

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

24 augusti 2014 17:48

Neko-hug back! >w<
Nu, när jag är tillbaka kan jag äntligen läsa eran blogg ;w;

 
Ingen bild

Linnea

23 augusti 2014 19:25

Aww yey! Har saknat dig, gmn! När min lågstadie skola började med elevkår/elevråd blev jag framröstad två år i rad med:) (det var typ i trean) Man fick bara vara med två år i rad, och sedan var det någon annans tur. Men nu i sjuan funderade jag på om jag skulle anmäla mitt intresse, men tänkte att jag måste vänja mig med alla rutiner o.s.v innan. Så det blir troligen i åttan jag anmäler mig.

Jag har gått runt med huvudvärk samt trötthet varje dag efter skolan så nu ska det bli skönt att få sooova ut och bara lata sig! I skolan har det inte märkts, men så fort jag kommer hem slår det till:(

Ditt dataförbud var ju rätt tajmat-på samma gång som datakrånglet.

『 ᗪ丨ᗪ丨』

24 augusti 2014 17:56

HAR SAKNAT DIG MED! :,D
Wieeee ^^ * high five for "elevrådet"*
Hoppas att du blir vald till elevrådet i 8:an! :3
Nää, det är ju hemskt ;_;
Att vara trött och ha huvudvärk nästan varje dag, stakars dig ;^;
* give panda power*
VISST VAR DET, JAG TRODDE INTE ATT DET VAR SANT!
Internet, den har något imot mig :/
Av alla dagar, just då -.-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards