❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2014

Bonsai! :D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 augusti 2014 19:03

Har just nu en fluga som stör mig

Känner på mig att jag måste eleminera den snart.

Anywayyyyy~

Just nu så regnar det hos mig~ Men ingen åska som tur :D

Ehm, ja vad har hänt? xD

Jobbar som en galning med min serie, läser rebirt och ska titta på gintama~ 

Det vanliga kan man väl säga :3

Eller wait! Igår fick jag en ny kompis owo

Mina damer och herrar, får jag presentera min nya kompis Bonsai!

  

Vad håller jag på med? xD

Bonsai är en växt eller mer som ett litet träd som växer ^^

Ignorera min fula tapet i rumet, ska göra om mitt rum i vinter xD

Och så skämde min mamma ut mig totalt i affären när vi köpte den -.-'

Hon frågade vad den kostade men, precis över oss så stog det en jätte stor skylt vad den kostade -.-'

Den kostade 100 kr som är otroligt o.o

Ville köpa en sådan tidigare men, 250 kr minst kostade en bonsai o,o'

Mamma hon bara:

"Menar ni det! Det var ju jätte biligt!"

Och sedan så började hon prata att bara en sådan svart kruka kunde kosta 100 eller mer -.-'

Jag bara var där och hoppades att ingen skulle märka mig, min mamma är en väldigt bra att skäma ut mig ._.'

Och så blev det lite krig vart den skulle stå, i mitt rum eller finrumet~

Jag vann som tur~

Fast nu så kommer hon fråga hela tiden om jag har vattnat den...Eftersom alla andra blommor i mitt rum har dött typ xD

 

 
 
Bakaneko

Bakaneko

9 augusti 2014 20:05

Omg Bonsai-kun so hawt

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

10 augusti 2014 15:55

x,D

 
Ingen bild

Linnea

10 augusti 2014 17:57

Häftig växt!

『 ᗪ丨ᗪ丨』

10 augusti 2014 21:36

Wieeee~
Thank you xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards