❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2014

Friday special!: Question to my followers 4#!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 augusti 2014 20:12

  

Friday special!: Question to my followers! 4#

Hur länge var det sedan jag gjorde detta? Minns ni det fortfarande? :D

"Question to my followers" är trea på omröstningen på vad ni vill ha på friday special inläggen och ja, antar att man kan fixa detta inlägget till alla som röstade på det :3

Och såklart ni som inte röstade på det, kan ju självklart vara med ochså :,D

Alla kan vara med! Ju mer svar ju roligare blir det ju! ^^

Har ni varit med på dom andra delarna av "Question to my followers?" Här kommer länkarna om du inte har varit det ;3 

-friday-special-question-to-my-followers/

-friday-special-question-to-my-followers-2/

friday-special-question-to-my-followers-3/

Så här kommer det se ut:

Jag ställer frågor till er och ni svarar genom att komentera! 

Tex:

Qusetion 1: Hur mår du?

Då skriver ni siffran på frågan. 

Tex:

1: Jag mår bra.

Om ni inte vill svara på en fråga så skriver ni " inga komentarer

Ni behöver inte göra så om ni inte vill eller förstår inte ;3

Men! Det absolut viktigaste är att ni komenterar! Annars så har inlägget ingen mening ju xD

Gilla inlägget om du vill ha flera!

Hoppas ni kommer gillar inlägget och frågorna! 

So, let's get started!


Question 1: Favorit artist eller artister?


Question 2: Hur gammal är du? (du behöver inte svara på denna frågan om du inte vill! :D)


Question 3: Har du något dröm job?


Question 4: Favorit Mangaka/Författare?


Question 5: Sämsta animen & mangan som du har stött på!(ni kan varna för dåliga animer & manga, så att jag inte stötter på dom xD, tack!)

Om du inte gillar eller tittar på anime/manga så svarar du på denna frågan istället!!:

Question 5: Favorit sport?


Question 6: Några syskon?


Question 7: Hur ser din klädstil ut? ( radom question~)


Question 8: Animen som fick dig mest i tårar!

Om du inte gillar eller tittar på anime så svarar du på denna frågan istället!:

Question 8:  Favorit Film?

 

Question 9: Bästa sommar minnet än så länge


Question 10: Hur hittade du min blogg?

(är så nyfiken nu, var det någon som tipsade eller kanske ren slump? xD)

Alright, det var alla frågorna! Hope you liked it! :D

Kommentera ditt svar och gilla inlägget om du vill att del 5 ska komma ut, och så hörs vi! 

 

End.

 
 
Julia

Julia

8 augusti 2014 21:43

1. Jag har egentligen ingen speciell, men jag antar att jag lyssnar mycket på Avril Lavigne.
2. Jag är 16 år.
3. Jag skulle vilja bli författare eller/och jobba på ett bokförlag som översättare.
4. Matsuri Hino, mangakan till Vampire Knight och Merupuri är min favvo!
5. Hmm, ja, "he is my master" är inte så jättebra... annars har jag som vana att inte titta på dålig anime ¤-¤
6. Jag har en syster och en bror.
7. Jag har ingen speciell klädstil ~ men jag skulle kanske vilja gå åt mer gothic lolita hållet.
8. Öhhh, nu fick jag hjärnsläpp. Jag kan typ börja gråta till alla animes, beroende på vad det är för scen.
9. "En geishas memoarer" och BBC:s version av "stolthet och fördom" (fast det är ju nästan en serie...)
10. Jag letade efter anime-bloggar och sökte på bloggplatsen sökmotor. Turligt nog hittade jag din blogg då ♥

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 augusti 2014 17:11

Nu när jag tänker efter så har jag bara läst vampire knight från Matsuri Hino o.o
Hon målar ju helt amazing, måste kolla upp vilka mer manga serier hon har tecknat xD
Tack för dinna svar! ^^
Panda hugs~

 
Lollo

Lollo

8 augusti 2014 22:39

1. Ingen aning .-.
2. 16 och ett halvt'
3. designer
4. har ingen favorit mangaka xD
5. Minns inte namn men den var dålig främst för att enda animationen var att deras munnar rörde sig och att de blinka ibland
6. jupp 5st. 2 äldre och 3 yngre
7. emo/rockig/scene typ mycket svart iaf
8. Attack on titan tror jag xD inte sett så många som fått mig gråta
9. Ett ord: Närcon
10. från rampljuser :3

http://lollolarsson.bloggplatsen.se/l

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 augusti 2014 17:19

Ugh, det låter som en dålig anime när animationen är så lat D:
Om man ska fixa en anime så måste man ju jobba lite mera med den Dx
Yey, tur att jag skrev det på rampljuset xD
Tack för dinna svar! ^^

 
Ingen bild

Linnea

8 augusti 2014 23:17

Intressant!
1- Laleh
2- 13 ½
3- Nej inte direkt...än!
4- J R R Tolkien, Ingelin Angerborn (fast hennes böcker kunde vara längre)
5-Sova. Nej seriöst haha, jag dansar. Annars är boboll, ishockey, innebandy och vollyboll i skolan väldigt kul.
6- Jo, en 8 årig bror och en 4 ¾ årig syster.
7- Jag gillar stickade tub halsdukar, allt för stora hupparis (munkjackor, vet inte om ni använder ordet huppari i Sverige), tygskor, stickade tröjor och härliga spetsklänningar och tröjor. Ballerinaskor och skatershirts.
8- PotC 1,2,3 & 4, Harry Potter (men intresset inte längre så stort), LotR och Hobbit.
9-Ååh, svårt! Allt å lite till. Möjligen de härliga stunderna med kusinerna på villan i skärgården.
10- Jag sökte efter bilder av manga, och råkade trycka på en av länkarna under. Och den ledde till din blogg! :D! Jag är inget stort fan av anime/manga men headern som är så amazing lockade mig att stanna!

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 augusti 2014 17:26

Varför finns det ingen "sova sport"? xD
Man måste röra sig till alla sporter, så det kanske borde finnas någon sport som är lite lite lugnare~
Wow, då älskar jag din stil :3
Det låter jätte snyggt! ^^
Aldrig trodde jag att header kunde hjälpa till att få besökare! xD
Tack! :D

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

8 augusti 2014 23:46

1: haha~ alla vocaloids :3 och BIGBANG och Paramore <3 och och och~
en massa J-rock och -pop~ The Gazette
2 : fifteen~
3:mangaka~ eller illustratör~ voice actor, cosplayare och modell för japanska stilar~xD well a girl can dream right?
4:Rumiko takahashi (inuyasha), Hiiro mashima(fairy tail, Moyoco anno(sugar sugar rune)~ men jag älskar aldeles för många ;3
5:asså, jag har inte sett några dåliga~ för jag läser "descriptionen" så...~ men DO NOT WATCH: boku no pico... just stay away....
6:4 småsyskon <3 -.- 4, 7, 10 och 14....
7:hehe~söwt kankse? lika random som frågan~
8: angel beats. kankse clannad, men jag tycker angel beats är sorgliggare <3
9:NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRCOOOOOOOOON <3<3<3<3
10: I don't know...
tror du kommenterade på min blogg, samtidigt som du hajpade precis när du hade börjat eller nåt? xD
I don't remember <3

haha~fabulos frågor~

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 augusti 2014 17:51

* hige five for paramore* ;3
Man kan drömma så mycket som man vill men, vilket du än nu job väljer så måste jag be få en autograf av dig xD
Okej, googlade fram boku no pico och ja...Tack för varningen....I'm not going close that anime...
Måste verkligen hitta tid och titta på angel beats ;^;
Wieee~ Thank you~
Tack att du var med! :D

 
Nelly

Nelly

9 augusti 2014 03:58

1: ingen aning xd
2: 14 år
3: Faktiskt inte...bara jag får rita såå..xd
4: Hiro Mashima
5: One Piece
6: en lillebror
7: Den ser tråkig ut ):
8: Clannad och Anohana (kan inte välja en, för båda fick mig att gråta lika mycket ): )
9: Närcon
10: Genom en annan blogg xD

http://nekomimichan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 augusti 2014 18:15

Anohana? :o
Har aldrig hörts tallat om den animen förut! :3
Kollade upp den på myanimelist, och den ser rätt bra ut xD
Tack att du var med och för dina svar ^^
Panda hugs~

 
Bakaneko

Bakaneko

9 augusti 2014 20:13

1. SPYAIR, no doubt ;w;
2. 5 gånger 3 år ouo
3. Jag vill bli författare~
4. Natsuki Takaya och CLAMP >w<
5. Naruto
6. En syster (biologisk då) c:
7. Just nu har jag i princip bara på mig linnen och shorts xD
8. Kanon 2006 är jag rätt säker på ;-;
9. Åhhh… Sommaren jag spenderade framför Gintama NEJMEN
10. Du hade den inskriven på Skype och jag var ju tvungen att se vad min lilla kouhai-chan hade hittat på x'3

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

10 augusti 2014 16:14

Natsuki Takaya ;^;
Vem kan inte älska henne? x,3
Hoppas verkligen att någon underbar mäniska kan översätta mangan Liselotte to manor no mori ;_;
Man skulle ju bli överlycklig ;-;
Naruto.
...
Never ever in my life.
Sommaren 2014= bästa sommaren.
Eftersom man är bara hemma och tittar på gintama. Inget mer behöver man göra. Gintama wins everything.
Tack för att du var med, senpai! x'3

 
Ingen bild

Hilma

9 augusti 2014 22:56

1: Nagi Yanagi (Hon sjunger så sjukt fint >////<)
2: 14~ (men det verkar som om jag är 10)
3: Att bli manga artist (mangaka) eller bildlärare :3
4: Junko
5: Jag har sett än del dåliga anime men bara för att så kommer jag inte ihåg någon vid detta tillfälle Dx
6: 3 brorsor och 2 systrar
7: som en påkörd kalkon :)
8: Uhh... Anohana
9: När jag fick komma tillbaka till min precious dator efter att ha varit 1 månad i umeå
10: Jag bläddrade bara förbi några bloggar och såg att din handlade om anime, manga osv. Saker som jag är intresserade av alltså och ''it turned out'' (vad heter det på svenska? xD) att vara en riktigt bra blogg så jag fastnade helt enkelt för den :)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

10 augusti 2014 16:38

Samma här!
Ensam är jag 13 år men det verkar som om jag vore 10 år x,D
Waaaah! *high five for mangaka and "bildlärare"!* ^^
Utan sin dator under en månad o.o
Jag avgudar dig som klarade det! x3
Jätte roligt att ha dig här! :D Panda hugs! ^^
Tack att du var med :3

 
Ingen bild

Nästan Hanna

10 augusti 2014 12:55

1. One Republic och min kära kändiscruch Facundo Gambande
2. 13 som du kanske vet ;)
3. Programledare tror jag
4. Susann Collins tror jag.
5. Alla är så konstiga, man läser ju typ uppåner xD
6. Nej
7. Ja har rätt mycket t-shirts i typ Hollister, men min själva stil är väll inte speciellt utstickande
8. The Hunger Games, nåt du måste kolla på!
9. Från i sommar är det nog Stockholm, annars från hela mitt liv är det lätt när jag var i Uddevalla med Agnes
10. Vi går i samma klass såååååå;)

/u know who

『 ᗪ丨ᗪ丨』

10 augusti 2014 16:45

Omg.
Is that you...Nellie? o.o
O my gosh, du kollad in bloggen! < 3
Thank you~
Panda hugs attack~ ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards