❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 december 2014 20:05

Har för en stund gjort ett inlägg på BOBO om dagens dag, det var julmarknad och skrev lite om hur det var xD
Så nu vet jag inte vad jag ska skriva om xD
Snart är Donden ni warau slut och jag är redan död.
Senaste avsnittet
Det plågade mig ända till slutet.
Ugh.
FÖR MYCKET PLOT TWIST D:
Sedan så har jag kollat på alla dom andra nya avsnitten förutom shirobako, tycker faktis den är rätt boring -.-'
NEJMEN, dom andra animera har mer action i sig Cx
MEN NU GÅR VI ÖVER TILL NÅGRA BILDER SOM JAG BARA MTE FÅ UT MIG NU~~~

Och så måste jag bara lägga ut våran konversation mella mig och Ida om unicorns xD

SEDAN SÅ ÄNDRADE HON HELT TEMAT TILL DIVERGENT BÖCKERNA.
HUR KAN MAN KOMMA FRÅN UNICORNS TILL DIVERGENT?
Well, nästa vecka komme Ida med en unicorn iallafall <3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 december 2014 22:08

 

Friday special!: Youtube #3

Jag har varit upptagen hela dagen, och i skolan så hände bara en massa otrevliga saker men som sedna löstes~

Vänskap u know~

Sedan när jag kom hem så fick jag fortsätta att plocka bort alla saker i mitt rum så nu är det helt tom, bara en säng som jag nu ligger i~

Sedan gjorde jag ett inlägg hos BOBO och så SMS:ade jag med Ida om unicorns~

Men Idag så har det hänt awesome händelser med! Har en ny mobil och MIN NAGISA TRÖJA HAR KOMMIT OCH JAG FANGIRLAR IHJÄL MIG :,D

Så mer info kommer senare~

Nu över till de väldigt randomliga youtube klippen~

 

end.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 december 2014 17:25

DET ÄR FÖRSTA DECEMBER IDAG :,D
Äntligen ;w;
Och som ni ser har jag fixat en vinter header OwO
Kändes rätt sorglig för den andra var rätt ny och jag ägnade så mycket tid åt den xD
Men denna blev bra och färglad~
Även en ny profilbild och sådant~
HOPE YAH LIKE IT~~~~

OCH NU ÖVER TILL BOBO!!!
Okej, det är så här att....
BOBO
Är
En
Tidning
Och
En
Hemsida
Jag ska blogga för.
:D
BOBO är en ungdomstidning och första numret kommer ut i januari, men nu så har dom även en awesome hemsida men några SUPER COOLA BLOGGARE/VLOGGARE :3
12 personer är med och jag är en av dom~
Alltså, omg ;w;
Jag har knappast bloggat i ett år och nu så vill BOBO att jag ska blogga för deras hemsida och de ska ha en intervju med mig nästa år ;W;
SÅ NU BLOGGAR JAG ÄVEN HOS BOBO~~~
OCH VA SÄKRA ATT KOLLA IN BOBO HEMSIDAN FÖR BOBO KOMMER TA ÖVER VÄRLDEN~
http://hejbobo.se
Och dom har insta Twitter och sådant socialt ;3;
Och om ni vill läsa mitt inlägg är det bara att klicka här eller hitta i BOBO xD
http://hejbobo.se/hej-hej-d/
Men det som skrämmer mig mest är att jag nu får göra minst 9 inlägg per vecka!
Alltså, läxor xD
Undra om jag hinner det x,D
WELL, THIS HAPPINESS
THANK YOU

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 november 2014 20:31

Ughh~
VI HADE FOTBOLLS CUP IDAG OCH JAG ÄR HELT SLUT D:
Klockan 7 fick jag vakna från min underbara dröm och sedan åka på cup i stenstorp~~~
Om vi ska kortfatta allt, så kom vi till seriefinalen eller vad det kallad "det är typ att två lag spelar för att komma till finalen xD) och då dog jag~
Vi spelade mot våra "erkäfinneder" och omg~
Det blev 0-0
Och det betydär en sak.
Straffar.
...
DET ÄNDA OCH DÅ MENAR JAG DET ÄNDA JAG INTE VILL HA VAR STRAFFAR OCH KUNDE DET BLI SÄMMRE MED LAGET SOM VI FÖRSÖKER MOSSA?
Men nu kommer glada nyheter~
JAG TOG ALLA BOLLARNA I MÅLET OCH VI KOM TILL FINALEN :,D
Var totalt överlycklig ;w;
Fast sedan var jag totalt slut, det är en sådan press när cirka 150 människor tittar på en i en total tystnad ;^;
Ni skulle bara se hur jag skadade >^<
Nu till dåliga nyheter
Sedan finalen då, och förlåt, det kunde faktis bli sämmre~
Det blev igen straffar.
Och denna gången lyckades jag inte ta så många att vi kunde vinna hela cupen.
Så vi kom två.
Om ni vill veta mina feels så var jag totalt utmattad och deprimerad~

Nu så är jag i sängen och mina ben dödar mig, likaså mina nya jätte fina blåmärken överallt~
FAST SNART ÄR DET FÖRSTA DECEMBER OCH ADVENT OCH VI HAR KÖPT EN JULKALENDER MED CHOKLAD I ;W;
Man blir aldirg för liten för det, jag älskar det lika mycket varje år OwO
JAG KAN LOVA ER EN SAK, VINTERN OCH JULEN MED SANDRA BLOGGEN KOMMER BLI TREVLIG~
SKA GÖRA MITT BÄSTA DEM SISTA DAGARNA~
Btw.
Snart så kommer Bobo.
OwO
SNARTSNARTSNARTSNART~~~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 november 2014 20:45

ÅMAJGAD, HAJJJJ :D

IAM ALIVE IF YA WONDER~

AND I WILL LIFE THE REST OF MAH LIFE!

I HOPE.

:,D

Alltså, det är ju så här att min älskade ipad-chan har inte kommit än till min famn och kristaltklart så kom det hinder på vägen till internet och jag blev ofline några dagar och har lidit~

   

Super vacker teckning som jag målade på mitt paper när jag tränade till spanskan~

Rekommenderar starkt för er som vill vissa hur mycket man gillar läxor~

Men sedan så har jag haft fullt upp med bobo :3

Nejmen, det är ju inget jobbigt för bobo är ju helt underbar x,3

Wait, vet du inte vad bobo är O.O

Omg, du borde veta det.

Becuse, 

Bobo will take over the world

Bobo kommer ut om 3 dagar och jag ska vara med i bobo~

Mer om bobo kommer senare men you better preapere or whatever you ready >:D

   

Den bilden passade ju så bra xD

smällter jätte bra in Cx

Sedan så har det väl inte hänt så mycket, för utom att någon typ stalkade sönder mig under tisdagen.

Det ringde 20 freaking gånger på min mobil.

av ett hemligt nummer.

Alltså, det var skit creepy.

o.o

Hen hade ringt många i klassen, nellie ringe perosnen 2 gånger och några i andra klassen oxå~

Men seriöst, jag blev anfallen från stalkern under lektionstid och va andre minut~

Och alla ville ju svara och skälla ut stalkern, men alltid när man svarade var det tyst~~~~

I MEAN, LOOK AT THIS, 20 GÅNGER ÄR FAKTIS INTE 1 GÅNG.

DET ÄR 20 GÅNGER.

 

Sedan så har det väl inte hänt så mycket förrutom att vi ska ha 4 prov~

ALLTSÅ, SO, MATTE, NO OCH SPANSKA.

VAD MER VILL NI HA FRÅN MIG INNAN JAG KAN NJUTA AV JULLOVET?

inte nog med det så är det 0.4 minus grader ute och jag är orolig om ja göverlever denna vintern~

DET ÄR JU SÅ KALLT SÅ MAN INTE KAN JÄMNFÖRA DET MED NÅGOT TYP D:

Och ändå är det "bara" 0.4 grader ute, jag kommer inte överleva 20- i år~

Måste avsluta nu, det är typ rena miralken att jag hade tid art blogga idag xD

WELL SEE YAA SOON :D

  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 september 2014 17:51

I'M HOMEEEEE!!!~

WIEEE!

HAVE U MISS ME, BRO? :,D

Cuz, i have miss u ;-;

Pyonu Pyonu C,:

Ni vet vart jag var eller? xD

Klassoreso~~

Weiii~

Gött att vara hemma~~~

NÄÄ, MEN DET ÄR KIND OF UNDERBART ATT VARA HEMMA MEN ÄNDÅ INTE! Dx

Sorry, är på så där konstig humör igen, how should i caling it~~~ " random humör?" " lol humör?"

Well, whatever ^-^

Det hände väldigt mycket positivt på lägret, men även en hel jäkla negativa saker >^<

Det är så mycket som har hänt, och jag vet inte vart jag ska börja! Så vi kör på det enkla saken, imorgon så får jag skriva om det xD

OMG, IMORGON KOMMER DET BLI ETT JÄÄÄÄÄTE LÅNG INLÄGG JU D,:

Ni får överleva, ok?

Ville bara meddela att jag är hemma ;w;

Och att imorgon är jag ochså hemma~ Mohahaha, ni kommer få ett lång inlägg owo

Roligt eller hur? Hoppas jag, om jag inte kommer glömma av allt Cx

När jag kom hem, så tittade jag på anime o sådant! Och så har jag bestämt mig att jag ska titta på HAL nu ;3;

Hoppas att jag hinner måla nu bara xD

Fösrt måste jag kolla igenom alla 473 meddelande från dA och kommentarer C:

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 september 2014 15:00

Detta är ett tidsinställd inlägg~

För imorgon så slutar vi sent skolan och sedan har vi borta match och kommer hem sent :o

Så för säkerhetens skull~ 

OCH NU SÅ SKA JAG BOMBA ER MED BILDER! 8D

Alla dessa bilder, " skulle vara med i inläggen" men blev det aldrig~

Japp, har inget atT skriva om just nu och vill bara fortsätta läsa min necropop <3

So yeh, pyon pyon~

                               

Wieeee~ <3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 augusti 2014 19:46

Målade lite på min serie och går jag in på youtube och lyssnad på min clear spellista med 52 låtar från clear, och så hittar jag en låt som man inte har hört förut.

Och efter några sekunder så är man förälskad.

Little traveler [clear]

NI ANNAR INTE HUR MYCKET JAG GRÄT TILL DENNA, DEN BROKE MY HEART!

Den är så vacker ;^; 

Hur många gånger jag än lyssnade på den, älskar den lika mycket ;-;

FEELINGS!

CLEAR, I FREAKING LOVE YOU!

LYSSNA PÅ DENNA LÅTEN!

OCH HOPPA INTE ÖVER DEN, MAN KAN VÄL OFFRA NÅGRA MINUTER OCH LYSSNA TILL DENNA ELLER?

BLÄDDRA INTE NER UTAN ATT INTE LYSSNA PÅ DENNA!

HAR DU LYSSNAT? O.o

Bra ^^

Ni får en kaka som belöning >3<

* give a cookie*

Waaaah, i love you so clear ;^;

AND REMEMBER, HE'S IS MY HUSBANDO! 

  

Mina favorit artister~

Clear

Nano

Neko96

My family.

Clear är min husband då, Nano är våran underbara dotter och Neko96 är vår katt :3

Jag vill ha en hund istället för en katt men, what are you going to do about it? xD

MEN VET NI VAD, DET FINNS INGEN BILD PÅ ALLA TRE TILLSAMANS!

SÖKTE IGENOM HELA GOOGLE, TUMBLR OCH DA MEN DET FANNS INGET!

*crying*

DER FINNS EN MASAA PÅ JUSTIN BIBER OCH HANNS JÄKLA MAGRUTOR MEN DET FINNS INTE EN BILD MED CLEAR, NANO OCH NEKO96 TILLSAMANS!

This is not right :/

SÅ MAN BLIR JU TVUNGEN ATT MÅLA NÅGOT SNABBT ENSAM SÅ ATT MAN VET ATT DET FINNS EN BILD SOM EXISTERAR MED DOM!

Japp, gjorde en helt oseriöst bild på alla och mig xD

När jag blir klar med min serie så får jag fixa en seriösare bild på alla xD

  

I LOVE YOU ALL! <3

På tal om teckningar, look what my senpai-sama have draw to me ;3;

Om ni inte vet vem min senpai-sama är, så är det ju såklart soraya-chan som är min senpai-sama <3

Senpai has notice me.

My senpai-sama is the best~

 

This is so beautiful ;^;

Thank you so much ;w;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards