❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 juni 2015 19:31

Låt oss hoppas att det är bara jag som märker att de senaste inläggen är rätt sent.
Äh, det är nog bara jag :D
Jag har nu på allvar blivit 101% besatt av adventure time och man kan säga att det ända jag gör är att titta på den 8D
Och faila såklart
Som idag
Efter SO lektionen så gick jag som en hyfsat normal människa till mitt skåp, la alla mina böcker i ryggsäcken som ska hem och tar på mig jackan~
Men lite konstig för det var bara jag som betedde mig på det visset och ingen annan gick till skåpet för att ta sina stuff bara såg deprimerande ut D:
I mean, vi slutat ju nu så det var ju lite konstigt att det inte fanns någon glädje :C
Och Amanda gumman flumrade runt i korridoren tills hon kom and i was just wut are u doing? o.o
- Vart ska du?
Mattan frågade med en förvånad röst och blicken i hennes ögon gav en fundersam blick
- Va?
Sa Sandra helt obekymrad och visste inte att den mening skulle bli sagd...
- Vi slutar inte än! xD
Sa Matta och håller i sina engelska böcker och börjar skratta brutalt.
- VA!?!?
Mormor kunde inte bli mer deprimerande den engelska lektionen som kom och Matta kunde inte skratta mer än vad hon gjorde~
VISST BLEV DET INLEVELSEFULL MED MIN SVENSKA GRAMATIK C8
Men yes, det var hårt för mig och mycket sårsam.

...
Sårsam...
.....
Jag klarar inte av att säga denna meningen
Våra IPads
Sommar
Forever alone
,..
VI SKA LÄMMNA IN VÅRA IPADS TILL SKOLAN UNDER SIMMARLOVET
Dom vill döda mig
Mitt liv är på min Iphad
Och dom ska ta den
Dom ska ta mitt liv
Jag lider
BloggenRPGsenpaianimemangaadventuretimeyoutubean
imeaminosptitfymylifeisdead

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 maj 2015 21:48

Friday special!: 2 kawaii OTPs 4 me
SISTA FREDAGEN I SKOLAN IDAG INNAN SOMMARLOVET
YEY
TAGGA VERKLIGHETEN NU FÖR FÖRSTA GÅNGEN :D
Idag fyller min pappa år så jag fick ta en inlägg som jag gjorde på min Anime amino och ja, det får väl bli på engelska och hoppas ni hänger med i flowet C:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

http://aminoapps.com/p/ixakz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Well Hi there unicorns, potatoes, humans or what creature you and are! :D
Today I will show you some of my absolute adorable OTPs and ships who I just can't stop fangirl over~!
And well....You know...The feels
When you ship someone with a girl/boy who is still a "child" and a "adult"?
Well.
Hello there~ C':
Lolicon right?
Actually I don't know if I can even call this "Lolicon" cuz...I dunno the feels tell me that Lolicon isn't the right word xD
I don't really like that much Lolicon but I'm not a hater, and sometimes it happens that you ship someone who is older with a child right? xD
But you know, I don't really care cuz u ship whoever I want and here comes the ultimate kawaiiness OTPs :D
~ Sesshomaru X Rin ~
Anime & Manga: Inuyasha
This is far to cute for me, ohmygosh.
I was crying when I watched some of the shipping moments in Inuyasha.
If Sesshomaru don't want to marry me, Sesshomaru should marry Rin.
WHO CARES ABOUT THE AGE, FU*K THAT
I SHIP IT

Accelerator X Misaka
Anime & Manga: Toaru majutsu no Index & Toaru kagaku no raligun
THE KAWAIINESS
I CAN'T TAKE IT
I stalked so many times YouTube and when I find a video with these 2 I watch it while screaming.
So if u wonder what the sound was right now, it was me and my fangirl~

Garry X Ib
Game: Ib (RPG)
I love the game Ib.
And If Ib becomes a anime/movie/manga then I will die of happiness, but before I die I must seen anime/manga/movie Ib.
I love Garry and he deserves the best, Ib.
...
WAAAAAH I DYING HERE, NDEOJVWNDLJWCBJONWDJWD SO CUTE AND ADORABLE I JUST CAN'T TAKE THE FEELS ANYMORE

Anime amino: The fab otaku

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 maj 2015 19:20

Friday special!: Casual cosplay #3
På allvar
Jag måste göra ett sådant inlägg ensam
Med min inspiration
...
Well, man har ju alltid internet och kan få inspiration xD
I dunno how it works with u men jag personligen som Sandra den första potatisen går med dessa outfits och funderar lite på morgonen, lite långsamt dock men några gånger i veckan går jag med kläder i i inspirerade från andra serier :D
Fast ingen märker det.
Och dom feels.
More forever alone then ever.
Sen så Idag va jag så hoppas smart och tog med cosplay från olika serier och inte bara anime så praise me unipans :'3
Om ni unipans eller potatisar eller enhörningar eller vilken creature du än är och har en egen casual cosplay så kan du alltid ta bild på den och säga karaktären, och skicka till bloggens felstavade mail C:
Sen får ni säga om ni vill att jag ska lägga ut den på bloggen eller nope :'3
sandrai.bloggplasen@gmail.com
...
Ja det ska vara bloggplasen och inte bloggplaTsen för jag skrev fel när jag gjorde kontot ok? c8

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 maj 2015 16:49

Det var verkligen inte så att jag hade tänkt göra ett fandom inlägg idag men igår så chattade jag med swedish Otakus sent sent och hann inte fandoma eller något b-baka! >^<

Men hey, när man har drogat och stalkat på youtube så har man faktis hittat fabulös stuff? x'3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 mars 2015 17:30

  Mitt paket skulle ha kommit idag
Men vi pratar ju om mig
De skickade ett sms där det stog "brevet har skickas nu" och det var vid 11 tiden
Men såklart så kom det inte fram
Och imorgon kommer jag knappast ha tid att läsa
Ugu
D:
Det är något självklart att det ska komma sista dagen eller? xD
Sen så har vi ju dagens fail...
Okej, så efter lunchen så hade elevrådet en säkerhet vandring eller något liknande~
Så jag pratade rätt mycket om vad jag tyckte och säkerheten and stuff like that~
Sen så på spanska så kollade spanska läraren jätte konstigt på mig~
Och mina klasskompisar också~
När skolan är slut så säger Wilma och Nellie "Vad har du mellan tänderna? x'D"
Och jag stannade till
Undersökte på mobilens kamran
Nej
Nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej
njenjexbfeijbdkhwvcqjosbbxih
Hade något svart mella tänderna efter lunchen och eftersom mina underbara kamrater sa ingenting så skämde jag bara ut mig lite framför rektorn, hela högstadiet (vi var i deras klassrum) och lärarna~
Det var hemskt ok?
Det såg ut som snus eller något jag hade mellan tänderna och jag plågades när jag fick reda på det
Det gjorde väldigt ont
Such a fail
Senare hade jag och Romeo en sådan fin chat med rosor är röda och violer är blå saken så man kan väl viss upp det då xD
Lite heartbroken blev den ju med en massa feels~
Amanda skrev den där med klämman och jag var bara wut? xD
Bra där Amanda 8D

Bra sätt att ta ut sin ilska, skriv dikter och så blir att bättre
Sandra rekommenderar
Fast jag var inte sur precis~
Lol
På fredag så ska vår klass ha pyjamas dag och alla ska ha pyjamas~
You know vår klass, vi är så smarta att vi kom på detta :'3
Ska kanske läsa några One shot för att dränka ner min sorg så vi ses~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 mars 2015 21:31

Friday Special!: Journey! #2
Vad har hänt?
http://mobil.sandrai.bloggplatsen.se/2015/02/27/11031479-friday-special-journey/

Det körde sten sax påse på vem som skulle få den bästa, Åskviggen och Nellie vann, så Sandra fick nöja sig med Rensoparen. "Beredd?" Frågade Nellie, "självklart" svarade Sandra som redan var i luften, nellie sparkade ifrån och var inte långt efter Sandra när de var precis under molnen.
Tyvärr var det kort restur, bara över engelska kanalen och kvastarna var snabba så det gick fort att köra över vattnet. Nu var det bara det svåraste kvar, att landa, vi hade för länge sedan kommit över vattnet och var fortfarande högt uppe i luften. Nu var vi tvungna att störtdyka för att inte missa London. Vi vinklade kvastarna neråt utan att tänka vart vi skulle landa. Snart började Londons konturer visa sig, det hade börjat bli kväll med var inte mörkt för det. London lös som en julgran. Nu började vi se folk som rörde sig, tåg som åkte hit och dit och bilar som tutade.
Nu började det bli panik - var skulle vi landa? Vi störtade ner mot Kingscross.
Åskviggen började sakta in men inte Rensoparen, nellie sträckte sig efter baken på Sandras kvast och fick precis tag i den innan hon skulle störtat rakt ner mot asfalten, men hon hann inte ta ett stadigt grepp om skaftet så hon flög rakt fram i luften och greppade tag om en visare på klockan som satt utanför Kingscross sation. Men Rensoparen gled ur Nellies grepp och flög mot Sandra, så hon kunde hoppa på. Hon flög livrädd ner mot marken. Nellie följde efter ner, och till deras förvåning stod där en Hogwartsklädd kvinna. "Haha oh My god jag trodde för en sekund att du var Neville när han för första gången åkte kvast!" Sa hon på engelska och log. Nellie och sanda såg oförstående på varandra. "Jag heter Bellatrix Karkaroff och jag jobbar inne på Harry potter butiken, Station 9 3/4 ni vet" sa hon sedan och visade vägen in. Som två stora potterheads är detta inget vi vill missa. Vi följer henne in i butiken och våra emotions börjar komma, men tillslut kommer vi ut med Hogwartsuniformer och var sin trollstav. Men nu var vi trötta och började ge oss av mot hotellet, imorgon skulle vi äntligen nå vår slut destination - Irland. Vi tog underground från Kingscross Sangt Pancras till Euston, när och bra. Vi checkade in på hotellet och gick och lade oss. Det var väldigt svårt att sova för det åkte polisbilar och ambulanser å det var väldigt livligt. På morgonen var vi pigga och glada och bestämde oss för att äta en klassisk engelsk frukost.
Den Engelska frukosten är vida känd och är en riktig festmåltid. Här inleder man med exempelvis flingor och mjölk för att sedan gå över till varm mat som bröd, ägg i olika utföranden, grillade tomater, korv och bacon och stekta champinjoner. Bönor i tomatsås är en annan klassisk syn på frukostborden i London. Mindre vanliga, men fortfarande förekommande, är stekt njure och en slags havregröt med kött, ?White pudding?. Afternoon tea är ett annat mycket välkänt begrepp som också är en mycket gammal brittisk sed. Teet dricks mellan 15-17 och har smörgåsar med pålägg som ägg, fiskröra och skinka, samt kakor som tilltugg. Vi gick mätta och belåtna därifrån, vi hade lämnat våra kvastar mot bra betalning som souvenirer på Harry Potter butiken, så nu skulle vi kunna resa riktigt fint men miljövänligt. Vi tog tåget ut till Wales, till en liten stad som Aberaeron. Vilket inte var så genomtänkt, för där stod vi, på stranden och tittade ut mot St George Channel, på andra sidan skulle Irland ligga. "Detta är hopplöst, ska vi simma dit eller?" sa nellie och suckade.
Hon kollade bort mot Sandra som hittat något svart som flytit i land på stranden. Nellie kollade bort.
"Varför ska vi simma när vi kan ta den där" sa Sandra och satte på sig det hon hittat, Nellie kollade bort mot henne igen. Sandra hade en Pirathatt på sig och stod och pekade bort mot något lite längre bort. Där stog, helt övergivet, ett stort vackert piratskepp med hissad flagga, inte med en döskalle på utan på Irlands flagga. Grön, vit och orange. Vi sprang mot skeppet och klev ombord. Sandra gick mot ... men istället för en ratt satt där en iPad. "scríobh pé áit is mian leat dul" stod det med stora bokstäver över ett engelskt tangentbord. Hon fattade direkt och hävde upp sin iriska lexikon ur väskan. "Skriv vart du vill åka" fick hon det sedan till och skrev in Irland, fast på iriska. Helt utmattade av alla konstiga fenomen som hänt på dessa dagar satte de sig ner på en bänk på skeppet och tittade ut över havet, skeppet åkte som en motorbåt och vi snart framme. Vi anlände till en halvö, till en stad som kallades Howth. Vi klev av, med lite seperationsångest eftersom vi var tvungna att lämna skeppet här. Men vi begav oss in med bussen till Dublin, på bussen hittade Sandra en mycket intressant faktatidning om Irland.

FRIDAY SPECIAL EXTRA~!
En serie som jag har målat med inspiration från serien " Bland band" i BOBO!
"Bland band i manga style"
Hoppas att ni gillar idéen x'D
http://hejbobo.se/bland-band-manga-style/

To be continued...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 januari 2015 19:33

Jag har ingen energi left att träna till engelska provet imorgon ;_;
Idag på No provet gick det faktis helt Ok, men märkte att jag jag la alldeles för mycket tid på saker som faktis inte kom upp på provet D':
Fast det är inte mitt fel, hoppas jag.
Shit happends :D
Och till engelska provet imorgon har jag faktis inte tränat alls mycket på, och när jag jag väl började träna på det så hände detta istället:

Jag började måla pandor.
Det var jätte kul faktis att måla pandor 8D
Ska nog måla lite mera senare~~~~
BTW.
BOBO
FÖRSTA NUMRET AV BOBO ÄR UTE ;u;
Tycker verkligen att om ni ser en BOBO tidning i en affär eller i biblan att ni kan kolla igenom den för detta är en stor händelse :'3
Cuz BOBO Will take over the world.

20 vackra exemplar på BOBO som jag fick med posten idag~
Dags att sprida vidare tidningen 8D
Kommer bli värsta business Women känner jag x'D
MEN NU ÄR DET DAGS ATT TRÄNA PÅ ALLVAR KÄNNER JAG



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards