❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 oktober 2014 20:13

  

Friday special!: Fabulouse zombie~

WAIT ÄR DET HALLOWEEN IDAG?

JAG TRODDE ATT DET VAR IMORGN!

Så lät det här Hos mig för några timmar sedan när två killar kom och ringde på dörren med sin bus eller godis.

Som då skrämde livet ur mig för jag hade ingen aning att det var idag.

xD

Så direkt när dom gick med våra kanelbullar så var man ju tvungen att klä ut sig med owo

Japp, ni hörde rätt OwO

Det var ju ingen cosplay precis men, försökte måla mig till en docka eller en zombie, det blev en zombie x,D

#pinkhair

#awesome.

Sen så måste jag säga Detta också, att när jag blev klar så kom det 3 barn och ringde på, och när jag öppnade så skrämde jag nog livet ur dom ;-;

Skulle gissa på 2,5, 4 år gamla och deras föräldrar tittade på mig och sa "HERREJÖSSES" och skrattade x,D

Så man kan säga att när dom så skämmde jag dom istället.

men dom fick en massa godis och bullar som förlåtelse :3

SEDAN SÅ GJORDE JAG GIF!

SO HERE WE GO! :D

OCH MOBBA INE MIG PLS D:

Hello~

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dogtb.gif" alt="" />

peace out! :D

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/doh0n.gif" alt="" />

#tired

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/doh38.gif" alt="" />

Snart börjar skolan igen, Yey....

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohaq.gif" alt="" />

attack on titan anime:

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohdg.gif" alt="" />

Gintama anime:

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohfq.gif" alt="" />

*trying look creepy*

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohgu.gif" alt="" />

EVERYONE ARE FABULOUSE!

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohvh.gif" alt="" />

What's up?

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohx6.gif" alt="" />

HA EN BRA HALLOWEEN! >:D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 oktober 2014 20:00

Alltså, ughh ._.
Min iPad vissar hela tiden att jag har för lite minne ._.
Och det är inte sant har jag undersökt men ändå måste jag radera en massa saker ;^;
Bilder och videos, alltså det är ju än rätt stor del av mitt stakars hjärta som rivs långsamt ner ;___;
Alla dessa fanart, anime manga bilder...dem korten man tog när vännerna hade konstigaste facet ever....och alla videos med feels...;____;
ALLTSÅ, VARFÖR FINNS DET SÅ MÅNGA HATER RUNT OMKRING MIG ELLER? D:
Kommer aldrig fattad det >^<
Well, idag var jag i biblioteket och läste bleckmossen~
Bleckmossen for the win forever~
Men gissa vad jag hittade...
NEJMEN, SERIÖST TITTA VAD JAG HITTADE! :D

SWORD PRINCESS AMALTEA!!! :,D
Det är en svensk manga, som jag då har inte läst men har hörts talats om den en massa gånger ;w;
OCH JAG HITTADE DEN HÄR I VÅR BY BIBLIOTEK
I VÅR BILIOTEK HITTADE JAG DETTA.
Nejdå, jag fangirlad verkligen inte i bibblan när jag hittade den, varför trodde du det eller? x,D
Jag, fangirla i biblan? 'xD
I vår bibblan, finns bara conan 1-16 som jag måste tacka bibliotek tjejen för ;3;
I mean, om jag inte hittade dom längs ner i hörnet på bokhyllan mitt i ingenstans så skulle jag kanske inte veta vad manga var x,D
För conan var min första manga som kom från Japan you know, och om jag inte hittade den skulle det ta längre tid för mig att veta vad manga var, och anime då också >^<
Och så finns ju Bleckmossen-böckerna, nejdå jag har verkligen inte rekomenderat böckerna till biblan att dom skulle köpa in dom.
Pfffft.
IALLFALL, JAG ÄR ÖVERLYCKLIG.
BIBLIOTEKET ÄR INGEN HATER, DET ÄR EN LIKER/LOVER
Måste nog ändå först läsa klart harry potter bok 1 innan jag börjar på den Cx
Btw, den äger.
JA JUST DET, JAG BÖRJADE LÄSA MANGAN MERUPURI IDAG!
Och avslutade den också btw xD

Det är då neko, från inuneko bloggen som rekommenderande den <3
THANK YOU NEKO -3-
Det var som ni ser Matsuri hino- sama som har tecknat den~
Hon som tecknade vampire knight~
Well, Killen där på bilden som jag såklart inte minns nament på liknande verkligen Kaname o.o
Jag minns nament på karakätärer som jag "mindre gillar" men inte namnet på killen jag jag faktis gillade mycket.
Wow, mitt minne.
Avgudar ju det ibland.
-.-
Anam, Aman...Något sådant D:
Den var bra iallafall, läste ut alla 4 mangas (ALLTSÅ HUR SÄGER MAN FLER MANGA PÅ SVENSKA ELLER?) (MANGOR, MANGAS OR WHAT?) på morgonen xD
Fattar bara inte varför det var så många haters i den animen mot Airi (OMG, JAG TROR ATT JAG MINDES NAMNET PÅ HON), serri, en massa haters
Den var bra Anyway :3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 oktober 2014 18:41

Hela mitt inlägg raderades.
Så nu har jag inte lust att blogga.
Alltså, bloggplatsen är en hater.
Bara jag som har märkt det? :o
WELL, JAG HAR LÄSIT KLART TONARI NO KAIBUTSU-KUN.
OCH JAG ÄLSKA DEN.
HELT UNDERBAR.
OCH ÄNTLIGEN ETT BRA SLUT.
Det behövde jag xD
Förts, så gick det väldigt trögt att läsa mangan för dem gick så snabbt!
Om man jämför animen med mangan, så gick det hemskt snabbt o.o
Men, sedan så kom man in i den och förälskade sig ;3;
Mangan är en fortsättningen från animen och omg.
Mangan är så otroligt mycket bättre än animen, om man tycker att Tonari No kaibutsu-kun är en sådär anime så ska ni verkligen läsa mangan! :D
Tycker att det är rätt synd, animen var helt ok och det finns nu en massa som kollar på animen innan läser mangan, och så kanske man inte vill läsa mangan för man tyckte att den var så dålig, men mangan äger.
OCH HARU ÄR SÅ FREAKING KAWAII SÅ JAG FANGILRADE JU HELA TIDEN!
KAWAIINESS OVERLOUD! >3<

Waaaah, han var min favo karaktär i mangan~
Suzuki gillade jag med, så jäkla mycket bättre en hel del andra shoujo manga karaktärer -.-
Alla är typ "omg, varför går mitt hjärta doki doki?" "I''m so shy But EVERYONE love ME~
STÖR MIG SÅ MYCKET PÅ SÅDANT~
Men, Suzuki var ärlig med sig själv ;w;
Och det händer inte ofta i sådana manga xD
OCH OMG.
HARU OCH SUZUKI.
HARU x SUZUKI FOREVER.
I MEAN JUST LOOK AT THESE~
Btw,
SPOLIERS SPOLIERS SPOLIERS SPOLIERS~

THEY ADORABLE!
;w;
Det var så många moments med dom två i mangan så detta blev bara för bra >3<
Asako x Sasahara gillade jag med -3-
SPOLIERS~

FOR THE WIN~
Haru storebror, yuzana eller något sådant, mitt minne med namn xD
Well, han var underbar med, så kawaii med sina sötsaker Cx
OCH SUZUKIS LILLEBROR ÄR SÅ COOL.

OCH NI SOM HAR KOLLAT PÅ ANIMEN
GISSA VEM DETTA ÄR?

OCH NU SÅ KOMMER MER SPOLIERS.
WIEEEEE!
ALLTSÅ, JAG VARNAR ER SPOLIERS!

GISSA VILKA SOM GIFTER SIG? :,D
OM NI VILL VERA DET, LÄS MANGAN.
REKKOMENDERAR DEN! <3
Ja, det var allt, ni får en kawaii bild på haru igen xD

STAPH IT HARU.
U SO KAWAII.
Ja just det, borde kanske skriva vad den handlar om.
Vi kör det en annan gång.
:D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 oktober 2014 17:17

Heyyy, bro~
Bro, today I have finish my horrible homework, now only 4 left and 3 "prov"~
Waiting for the new anime, and listening random music~
Let Me share My happiness with some good pic xD
NO, WAIT BRO DON'T GO AWAY, I DON'T DO THIS BECUSE I HATE YOU!
I PROMISE, I JUST ENJOY SAVE RANDOM PIC FROM GOOGLE AND I HAVED SO MANY SO I WANTED TO SHARE IT WITH YOU BROS! D:
I HEART U BROS AND YOU FREAKING KNOW IT! :D

KAWAIINESS OVERLOUD!
GANDALF, DON'T LEAVE ME ALONE!

Det där har hänt så många gånger x,D

THAT'S RIGHT!

Light, någon kommer en gång få den pennan i ögat...^^'

När jag hör ordet Facebook, blir jag alltid orolig hur någon menar...x'3

Okej, den där la jag upp för min senpai ska man ju erkänna xD

Sailor-domo-sugoi...x,D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 oktober 2014 20:04

Friday special!: fabulouzing anime/manga characters! #2
Whois, glömmde skriva #2 på bilden, hoppas ingen märker det~
Eftersom jag har så roligt med detta har har några på lager gör vi ännu en gång detta~ xD
Kommentera vilka ni skulle vilja se fabulousa~ ^^
WE START!
1: Mario- Mushroom!
Before:

Mario svampen xD
Den ser så Simpel ut, lite mer feelings skulle inte skada :D
Och lite mer creppy~
Now:

Så ja, lite mer coolare och badass blev den ju :3
Måste ju fixa en kawaii look på den ochså!
Pyon pyon, i'm Pround and random :,3
2: Special A- Kei
Before:

Wow, han var bland mina första crush x,D
Men, han ser så allvarlig ut och rätt tråkig, sover du ofta också kei? O.o
Han ser så trött ut -.-'
Alltså Kei, jag vill måla Något väldigt random nu så du blir offret xD
Now:

EN VAMPYR! :D
Efter allt mitt kloter, så bestämde jag mig för en vampyr :3
Inte så lyckad kan man ju meddela~
Och en rätt stor fail, för vampyrer kan ju inte vars ute under dagarna när solen är uppe, och "bakgrunden' passar alltså inte så bra då....xD
3: Kaichou wa maid-sama!- Usui.
Before:

I mangan ser han bättre ut.
Jag ver att det är svårt att föreställa med jag är allvarlig.
Now:

Det går inte, Usui är redan 100% Faboulous.
Shit.
Detta gick ju bra~ x'3
4: Inu x Boku ss- Soushi.
Before:

OMG, DETTA BLIR SÅ SVÅRT.
I LOVE YOU~~~~
Seriöst, under hela animen så fangirlade jag hela tiden xD
Han är wonderful.
Men jao, en sådan wonderful person föreställer ju en lite urgullig gumma ;w;
Jag vet att min fantasi är galen men, så gosig som han är passar han väl som en mormor eller något liknande? ^^
Now:

So kawaii and fabulouse, blev så nöjd <3
Jag tror att jag har alldeles för kul med detta :D
Man jao, röda läppar och lite makeup fick han ju ;w;
5: Clannad- Fuko.
Before:

Fukt är urgullig, och när hon kommer in i sin egna värld så hänger jag med henne alltid ;w;
Så nu ska ni följa med in tills Fuko världen, Where all the true fabulouse things hide~
Now:

Omg, Fuko what has happen with you hair? D:
Man var ju tvungen att prova på det, kort hår på Fuko tycker jag ändå passar o,o
Och ögonen, u are so fab~ OwO
Tyvärr passar den där lila kniven inte in i bilden, men det blir bara så :,3
Bakgrunden blev jag förvånad med, den blev bra xD

Det var alla! Hoppas ni gillade detta och vi ses snart~
Weiii, do not forget that everyone have theirs fabulouse side!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 september 2014 18:38

Hela mitt inlägg raderades >^<
Nu måste jag ju skriva om allt ;^;
Ugh, okej jag gick med en promenad med Wilma idag och hade trevligt~
Och avslutade animera zankyou No terror, Glasslip o Makouka koukou No rettousei~
Zankyou No terror älskade jag, men slutet älskade ja inte lika mycket ;^;
Jag grät verkligen inte ögonen ur mig, nejdå.
...
Men jag älskade iallafall animen ;w;
Och Twelve, i love you~ <3
Fanart to u My love~

JAG VET ATT JAG INTE KAN MÅLA HÄNDER OKEJ? D:
Glasslip:
Okej, nu behöver någon skriva en lååååång kommentar till mig och berätta hur det slutade xD
Eller nej, vad det egentligen handlade om x,D
För jag fattade inget o.o
Det var såhär, att man hade en sådan känsla att nästa episode kommer bli awesome eller något liknande, och det fortsätter så och ingent awesome händer O.O'
Eller det kan bara vara jag som inte fattar, mycket möjligt Cx
MKNR:
Omg, jag är överlycklig att den är slut nu.
*glädjetårar*
Som sagt.,kändes det att jag kunde droppa den när som helts, tråkiga karaktärer,
Förutom Tatsuya, han var Badass.
Nejmen, det gick så lååååångsamt och animationen var hemsk, action scenerna var ju ok -.-
Men jag skrek seriöst "FINALY" när den var över ;w;

Så ja, kollad även på akame ga kill o Sword art online, men på tal om AKG så ÄLSKAD jag de nya medlemmar<3
Mest Chelsea, blev en sådan fangirl på första ögonblicket, hon verkar awesome ;3;
Om hon nu är det, så skriver jag upp henne i "ska cosplaya Karaktärer" x'3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 september 2014 20:33

Friday special! Fabulouzing anime characters!
Okej, när jag var in skolan kom jag på denna galna idén xD
Det går ut såhär, att man väljer en anime/manga karaktär och gör den fab owo
Enkelt eller hur? xD
Nu som är pewdiepie's bro, ( btw, *brofist*) då kanske ni känner igen detta, när han photoshopar andra människor Cx
Jag vill ochså bara nämna detta, att jag gillar verkligen dessa karaktärer ( alla förutom en då xD) och jag gör bara detta för nöjets skull, så snälla acceptera detta ;^;
Fast här använde jag anime karaktärer och använder ett program som heter "ibispaint X" istället C:
SÅ LÅT OSS BÖRJA!
1: Death note- L
Before:

Jag älskar verkligen L <3
Han är jätte söt men, såklart kan man förbättra detta C:
Now:

Naaaaw, x,D
L med blont hår? Nja, det var värt ett försökt OwO
Men L borde lee mera och ha mer kawaii scener med i animen och mangan :'3
2 Fruits basket- Kyo
Before:

JAG ÄLSKAR KYO OKEJ?
Han är underbar ;w;
Fast du vet ju Kyo, du kan aldrig gömma dina kattöron OWO
Now:

Ofc, More kawaiines.
Fixade lite hans söta leende, och att han rodnade mera ^-^
Believe me Kyo, you are always fab.
3 Full metal panic!- Sousuke
Before:

Love u bro~ <3
Mer serri, vi måste fixa den där munnen så att det blir ett leende för det första.
DAGS ATT BLI SERIÖST, DETTA ÄR ETT ALVARLIGT UPPDRAG!
Now:

Så ja :3
Håret svart, blåa ögon och sådant, inte så mycket för han är redan fabulous x'3
Och ofc, fixade vi ett leende :D
4: Uta No Prince-sama!- Ren
Before:

Ren ren ren, alla tjejer älskar dig och fangirlar när dom se dig men, ändå den tjejen som du älskar mest kan inte falla för dit utseende.
Men Ren, jag vet vad problemet är och jag kommer hjälpa dig.
Lita på mig.
Now:

Det ända du behöver är en mustasch!
Ser man på, nu Kommer ALLA falla för dig <3
Med din mest fabulousa mustasch och lite skägg, så kommer din darling falla för dig ^^
Rosa ögon och ett hjärt örhänge, kan det bli mer fab?
Du fick till och med en liten krona på köpet C;
5: Mahouka koukou no rettousei- miyuki
Now:

Ugh, dig gillar jag definitivt mindre -.-
You just " oh, onii-sama~<3" and i just " oh, shut the fu*k up~<3"
Alla tycker att du är så söt ja, men varför gör vi dig inte lite mer sötare? c:

Så ja, gå nu till din kära Onii-sama och vissa dig ^-^
Lite skägg här och där, ny ögonfärg och UNIBROWN!
DU KOMMER TACKA MIG SENARE ELLER TIDIGARE!
Mohahaha~ u so fab ^^

Det var alla! Hoppas att ni gillade denna galna idéen och fick kanske lite skratt? xD
Jag älskade att skriva detta inlägget, hoppas att nu gillade att läsa detta inlägget!
Gilla gärna då, och kommentera vad ni tyckte, o vilka ni vill jag kan fabulouza näsa gång OwO

End.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 september 2014 20:35

Tittade på sista avsnittet av Free season 2 idag. ;^;

Jag grät ju nästan lika mycket som i clannad ;_;

 ~SPOLIERS~

HÄR SITTER JAG OCH LYSSNAR NÄR HARU SÄGER ATT ALLT KOMME ORDNA SIG, OCH GRÅTER TILLSAMANS MED NAGISA OCH REI! D,:

MAKOTO! HUG ME TOO D:

 ~~~~

So many feels, om ni trodde att free var en bara en anime som alla simmar och vissar upp sina sexiga magrutor, tänkte ni fel Dx 

Free har en massa känslor och man älskar alla karaktärer. ;w;

Men vid sista avsnittet, OMG jag grät all the time >^<

Haru, Makoto, Nagisa, Rei, Rin... 

I love you, forever and ever.

  

Det det var det första jag var tvungen att nämna, det har inte hänt något idag förutom som ni vet var det ju studiedag xD

Oh just det, studiedag...Jag har nu matte prov imorgon.

Nejmen oj vad trevlig att man kom på det nu :,3

Så trevligt så :3

Har målat klart min Twelve fanart nu ochså, ska lägga upp den snart på dA c:

SEDAN SÅ SKYPADE AMANDA MIG EN TECKNING SOM HON HADE MÅLAT TILL MIG OCH JAG ÄR ÖVERLYCKLIG. 

JAG ÄLSKAR FANART, SÅ NU SKA JAG MÅLA NÅGOT FABULOUSE TILL HENNE <33

  

Kan inte fatta att hon målade detta till mig.

I love you.

Kommer krama sönder dig imorgon, bara så att du vet. 

;w;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards