❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 3 november 2017

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 november 2017 20:31

 

/ Pumpkin spice and everything nice \

Halloween har svept förbi och vi tackar allt som oktober gav oss och välkomnar in november~ 

Tiden går oroväckande snabbt liksom märkte att jag har inte bloggat sedan två veckor tillbaka. Innan man hinner lägga märke till det så är 2017 snart slut! 

Jag har varit ganska upptagen med mig själv och gymnasiet och nejdå, allt är bra med mig men you know, skolarbetet influerar verkligen vardagen och fritiden. Jag skulle ljuga om jag erkände att jag älskar min klass men samt är det inte så dåligt. Det fungerar, man tar ett djup andetag varje dag och låter det bli som det blir! Tur att man redan i förväg visste att alla dessa klassiska shoujo manga är samma som fantasy xD


Har nyligen kollat på Over The Garden Wall och om ni vill kolla på en riktig bra höst cartoon är detta perfekt för er! Går snabbt att kolla igenom de 10 avsnitt som är ca 12 mins långa, och för att verkligen njuta av hösten 100% så ska en mugg med te vara bredvid dig och tända ljus~


Okej, nu till höjdpunkten i denna inlägget.

Stranger things säsong 2

Asså

Andaaaaaaas Saaaaaandraaaaa

Nope

DEN ÄR SÅÅÅÅÅ BRA HELT SJUKT!!! JAG FULLKOMPLIGT ÄLSKAR STANGER THINGS 

Säsong 2 kom ut förra veckan och det fanns ingen chans att inte köra en maraton på alla 9 avsnitt.

Jag är ganska att ni har på något sätt hört tallas om serien och ni som inte har kollat på den, plz.

Ja, ni missar något.

Något väldigt stort.

Orden sviker mig när jag ska berätta hur a-w-e-s-o-m-e denna serien är.

Och ni som inte var så förtjusta i säsong 1, ge en andra chans för att säsong 2 var bättre och jag älskade säsong 1 så säsong 2 var helt djchlanksjnvkjsnv

Vänskap, skräck och ett bra skratt samt en flod av tårar.

Rekommenderar starkt Stranger things på Netflix, där alla säsonger btw.

Ha det bra buddies and travelers, take care!~

Bildresultat för stranger things 2 gif



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards