❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 10 november 2017

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 november 2017 17:41

 

/ If you stumble, make it part of the dance \


När en firma ringer upp en och erbjuder jobb inom skådespeleri, sänker priset på medlemskapet samt nämner att få roller i Netflix och man bara ehm

Wut

Nämen det var ju trevligt, hade förra sommaren fixat ett konto på en sådan ” söker efter skådespelare ” sida och nu efter mer än ett år så ringer någon kvinna upp mig.

Och man bara o m g

Men senare när man inser att man kommer ligga efter gymnasiet, all stress och att man fortfarande måste betala för medlemskap och bara tanken hur Sandra ska orientera sig Göteborg och Stockholm…(och betala för resan)…

Det där med Netflix, man måste ta ett helt år ifrån skolan verkar det som

Är redan jätte glad att dom ringde upp mig men alltså, kommer inte ha tid och vill inte stressa upp mig, samt kan jag ju lika gärna börja i en till teater grupp där jag garanterat kommer få vara uppe på scenen utan att betala

( och dom hade en hel del klagomål på deras forum )

Så jag tackade nej 

Även köpte jag idag ett årskort på ett gym så liteee försent xD

Men kanske och framtiden, hon sa att det var ok ifall jag ville kontakta senare i framtiden!

Är en underlig 16-åring ja, jag håller med er fullkomligt vem är jag.

Det där med ett år på ett gym var lite random men jag gillar att träna,

blir super sprallig efteråt och mår helt enkelt bra.

Jag går heller inte i någon ” sport ” och ville bara röra mig mera, samt har min mamma också ett kort så vi kan var sådär ” Goals ”. Mamma och hennes dotter som går tillett gym, jag menar vi båda ser ut som två söta muffins som försöker lyfta 1 kg liksom hur goals är inte det? c;

Bildresultat för muffin tumblr gif

Jag förstår mig inte på november, varför mår alla skit?

Okej, logiska förklaringar är ju:

1. Höstlovet är slut

2. Mycket skolarbete och stress

3. Det är mörkt

Visst är det mysigt när det är mörkt men… Att vakna och gå till busshållplatsen i mörker och komma hem när det börjar bli mörkt. . .Yey.

Klockan är lite efter 17.00 när jag skriver detta inlägget men om klockorna inte skulle fungera så skulle jag lätt kunna tro att det är mitt i natten. Såklart påverkar detta humöret och man har ju inte vant sig till allt mörker än.

Men ni vet hur det är, mår några/nån av dina kompisar dåligt blir du ju också påverkad för man vill ju allas väl. Därför tackar vi julen som kan tagga upp alla och 1: advent som är något man ser fram emot. 


Jag själv mår ganska bra, alltså jag blir ju påverkad av andra men man får så stadigt och inte ramla in om ni försåtr vad jag menar. Är ganska orolig för att min väldigt nära kompis har gjort slut med sin flickvän och dom har varit ihop i 3 år och man bara ” oh shit ”.

Och han bor i Egypten och man bara pls svara på mina meddelande jag dör ju av orolighet här i kalla Sverige. 

Distance friendship is hard dude.

Och lite drama I skolan men alltså I don’t really care cuz I’m a cow ( don’t question cuz I don’t have a explanation ).

Proven kommer rullandes mot mig och dags att ta ett djupt andeteg och ta sig igenom höstterminen med somehow bra betyg!

Har nog inget mer att säga men jag hoppas att ni alla mår bra även om vi är inne i november

Ha det underbart buddies and travelers, ta hand om er!Relaterad bild



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards