❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 15 juni 2016

/ COSPLAY: HETALIA POLAND #01 \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 juni 2016 21:01

 Now if there is some cosplayers here they will be like wow

she did it

eller bara wut
HUEHUEHUEEHUE JOMEN HERREGUD VAD JAG ÄR TAGGAD ATT SKRIVA DETTA INLÄGGET 
JA 
FÖR EN GÅNG SKULL SÅ HAR RUBRIKEN RÄTT
Har varit borta från bloggen ett tag right, men liksom this is a excellent ursäkt. 
MIN ALLDELES EGNA ( 67% ) COSPLAYUYY 
FUSHU YES
NBQDXLWNDBCKWDNBCKWFNBC VART SKA JAG BÖRJA PRAISE ME SENPAIIIII
Min absolut helt egna cosplay, jag har aldirg köpt en egen cosplay eller sytt en, förutom now ;u; 
Och ni som har varit på bloggen kanske minns " hen vill jag cosplaya, någon gång...i livet..." inläggen and now I'm here oWo
LÅT OSS DRA DENNA STORYN, STORYN OM SANDRAS FÖRSTA COSPLAY OCH HUR DETTA HÄNDE ATT HON TOG TAG I DETTA 

Hon gav ifrån sig ett tung suck.
Framför henne låg en tom sida från klotter boken som hon hade tänk skulle bli täkt av random saker men istället var den helt tom.
I hennes " ska göras lite " har puknten - Måla varit kvar i en vecka men den har inte genomförst.
Hon kollade på sin lista igen, hon brukade göra sådana listor för annars kom hon typ ingenstans i livet.
Kolla på anime...svara på alla meddelanden på hennes sociala medier innan de kom och hembesökte henne...hon bör ju skriva något i sin blogg och sen det vanliga, anime, läsa, youtube och sådant.
Hon kollade ner på pappret igen och hade en liten önskan att när hon tittade bort så skulle pennan måla av sig själv.
Efter många försök under veckans gång hade hon verkligen försökt måla ihop något för det bliev bara mindre och mindre av hennes teckningar...
Hon bläddrade lite i boken och kollade vad hon hade skapat för mästerverk.
En förskräcklig klänning hade hon gett sig på att måla och designen var rent ut sagt hemskt. Men egentligen, hon skulle vilja designa något själv och måla lite kläder och sådant, det var ett bra tag sedan~! 
Okej, hon tog tag i pennan och lät kontoret i hjärnan börja jobba. 
Kanske en desig av en karatär från någon anime? Kanske kunde hon göra ett hyfsat bra försök med att skissa upp en cosplay och sådant, sånt som professionela gör innan de börjar sy? 
Bestämt! Det behöver ju inte bli någon cosplay men det blir iallfall ett par extra sidor i klotter boken... 
Men okej, Vem? 
Ugh...Så många...Men hon har ju alltid viljat cosplaya Polen från hetalia, så varför inte göra ett försök? 
Hon älskade deffinitivt hetalia och kunde bara inte vänta då när sverige och polen kom in i serien. Och det blev ingen besvikelse heller när karaktärerna kom upp. 
Hennes pappa, som är nog den mest stoltaste polacken ever pratade alltid om polen under anda världs kriget, hur tyskland kom och stred mot polen och hur nästa polen vann vinsten innan rysland attackerade polen från andra sidan. Hur många gånger polen har försvunnit ur kartan och kommit tillbaka för att kämpa att få sin plats på kartan och hur de lykades. Hetalia serien visade inget av det men på google fanns det en hel kategori av fanart på Polen 1939.  
Innan hon märkte av det hade hon skapat på det tomma papret en hel skiss på hela polens cosplay. Hon kollade på bilder hur kläderna såg ut på de polska soldaterna och tog bort lite från orginalet och fixade eget.

HUEHUEHUE DEL 2 E PÅ VÄG oWo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards