❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 24 april 2016

/ GINTAMA 2016 \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 april 2016 21:06

  

Can we just like talk about Gintama 2016?
Samlade Ihop mina feels och tog åt mig att kollade klart på gintama och låt mig påpeka detta.
Alla gintama säsonger är på top 10 på myanimelist.
Just look.

If gintama falls, every anime Will fall.
Gintama 2016, alltså the epicness and the feels where overflowing 120%
Gintama är väl mest känd för hur människan gråter över alla humoristiska joke men kan ta allt upp och ner och bli helt feelings fylld, it is like the best thing ever, ingen anime har någonsin klarar av det.
Och nu, denna säsonger var det ju...helt obeskrivligt förstår inte hur jag tänker fixa detta inlägget när inga ord till meningarna passar in.
Denna säsongen, det sista här var något som slog in i the anime historia för något sådant har vi aldirg sett förut. Om du har trott att du har sätt det mest episka striden så ska du vänta med att säga den meningen tills du har sett gintama, för gintama har något som ingen annan serie har
Avskyr du feministiska karaktärer i anime?
Well Dude gintama serverar en helt annan meny härifrån för med hela mitt hjärta och med alla som har sett gintama måste väl hålla med mig att när jag skriver att gintama har de bästa kvinno karaktärerna så är det inte mer än bara sant.
Även de mänskliga är typ the best man and husbando ever.


XJOWDBJOXDAJOXBDWX MEN TILL STORYN VAD JAG TYCKTE FÖR EN
RECESSION ÄR DETTA INTE FÖR DET ÄR JAG SÅ USEL PÅ~ >->
Det fick alla att tappa balansen för nu blev gintama rätt allvarlig och en våge med feels kom OCH DIREKT EFTER DEN BRUTALA FEELS ATTACKEN EFTER ASSASSINATION ARC SÅ KOM DIREKT ÄNNU EN BRUTALARE FEELING VÅG TRO MIG ELLER EJ MEN DEN VAR MER BRUTALRE, FAREWELL SHINSENGUMI ARC OCH DEN VAR SÅ NSOBXODNXBODNBXALN WAKABOFI JUST DO IT, JUST WATCH IT.

Gintama kan vara trögt i början, har dock aldrig hänt mig för var inne i den direkt men många säger att 30+ ep är var trögt för dom men sedan så älskade de den, det var som om man kämpar sig upp för en uppförsbacke och när man är uppe så faller man ner för backen och rullar fram, och det bara fortsätter och även om du vill stanna är det för brant och du fortsätter och fortsätter och du är så glad att du lyckades kämpa dig fram för backen för som belöning fick du trippel så stor nedförsbacke.
Så är det med gintama, typ. De 30+ ep är tröga med resten är masterpice, och det sista i gintama 2016 är som en stor belöning att du orkade med dessa enstakade 30+ ep och som ett tack i att du hängde med i äventyret ;;u;;      

So yeash, animationen är oslagbar och alla op och end låtar hamnade i topplistan hos mig ofc, gintama är helt klart den bäst animen som finns där ute och denna säsongen övertygade alla, anime News network, MAL, crunchyroll everyone was like wow, man this it the best.
Planerar såklart läsa mangan men än så länge med cirka 67 volymer bör jag läsa ut allt annat som ska läsas c8
Senare planerar jag självklar kolla på de som andra tycker är mästervärk like hunter x hunter och Naruto, fullmetal alchemist och mer som jag vet är otroligt omtyckta för vet ensam hur mycket jag avskyr när något pratar om hur bra en anime är och så har man inte sett andra mästerverk men well, med mina cirka 5 år av anime fandomen and like 200+ anime serier rekommenderar jag med hela mitt hjärta mest gintama c':

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards