❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 17 mars 2016

" Vad ska jag blogga om idag? "

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 mars 2016 18:58

Sitter här och funderar vad jag ska blogga om.

Tänkta att jag kunde blogga om det.
Jomen få se imorgon ska jag stå i skolan cafeteria hela dagen men det skriver jag mer om imorgon...or wait imorgon är det ju friday special men då blir det väl kortfattat på lördag om jag minns det men well om jag nu glömmer av det som jag nog gör så berättar jag att jag och Amanda ska stå i skolkiosken imorgon och vår musiksmak kommer typ locka bort alla kunde.
*host host* min musik *host*
Ny spanska lärare kan man väl blogga om nejmen det är ju inget speciellt ehm...ska ja ha några kamoji i inläggen jomen de är ju så roliga och fabulösare till inläggen men jag orkar inte för man måste klistra hit och ditt och så försvinner allt nejmen fy.
Ska jag bara ha bilder? Nää sparar det till kris då jag inte har tid att blogga...var ett tag sedan jag skrev om anime...kanske vilka anime I wanna följa? Men då måste jag ju följa de men väntar in när alla avsnitt har kommit ut på ossumatsu eller vad den heter...ack orkar inte kolla upp det minns ju aldrig vad de heter men ERASED ska jag ju nog följa och sen blir väl de som hamnade på toppen när alla dessa " top 10 vinter 2016 anime" inläggen börjar komma~
Vad kan jag blogga om hmmmmm Nao-chan gjorde ju en sådan bra film inlägg kanske kan man göra något sådant fabulöst på denna bloggen men uguu orkar inte nu kanske på påsklovet herrejösses vad jag är lat.
Och det där men att göra fina inlägg med glitter och glamour SPARKLE SPARKLE jag anfallare ju inläggen med alla gif.
I just like

Men okej Sandra klockan är mycket vad ska du blogga om.
Kolla igenom bildgalleriet och kolla efter inspiration.
...
Amen jag har ju en bra bild här men hur ska jag göra så att denna bilden passar in texten för det kan ju inte vara så att jag skriver om att våren är på väg och sedan en bild på en kanelbulle...
Och om jag ska kolla efter bilder på internet så laddar jag ju bara ner en massa mer onödiga bilder har ju redan 836 bilder måste ju göra någonting åt dom...
Undra vilka smiley jag ska ha, med dom som alltid? Men förstår man dom eller inte nejmen vi väntar med det.
Men klocka är ju så mycket now och annat ska göras men detta blir bra då så publicerar vi denna och så får vi se~
Ja just det och så en bild men då tar vi denna som jag ville.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards