❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 13 februari 2016

HOW 2 SURVIVE: ALLA HJÄRTANS DAG

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 februari 2016 21:29

ALRIGHT IMORGON ÄR DET ALLA HJÄRTANS DAG

OCH ALLA BARA OMFG
MEN VET NI VAD
För mig finns det inte längre något som kallas " alla hjärtans dag"
Från förra året raderade jag ur alla kalender denna dagen.
och det förblir så.
Den 14 feb läste jag ut Harry potter
Ouch
All the feels

MEN JAG HAR VARIT I DESSA SKOR 

FOREVER ALONE DAGEN
OCH HAR FORTFARANDE SAMMA STORLEK
SÅ LÅT MIG PRESENTERA
HUR MAN ÖVERLEVER ALLA HJÄRTANS DAG

Undervik alla sociala medier, Facebook, instagram , Snapchat, ask och allt sådant.

Det är där alla potatisarna gömmer sig och lägger ut sina mysi mysi bilder puss puss och allt sådant.
Just ignorera it.
Göm dom apparna längst bak, kolla inte på dom, tänk inte på dom.
Du kommer tacka mig senare.

Begrav dig i all choklad u have och glass, jordgubbmjölk och pizza.
De finns alltid vid din sida

Kolla på någon film, om du är en riktigt hater rekommenderar jag någon tragiskt kärleks film där alla dör och olyckligt slut. 

Om du inte är en sådan hater så kan du utmana dig på någon Disney eller pixar film, valet är ditt om du kör på någon hardcore kärleks prinsessa å prins film eller något like upp eller modig c8
Eller kör bara på Netflix.
Bara va försiktigt med vilken film du väljer bro.

Lyssna på hårdrock eller rock cx

Like så många mästerverk det finns på alla möjliga språk *^*
Eller så gör du ditt bästa och försöker glömma av dagen.
vakna som en normal människa, avsluta dagen som en normal människa. Don't let anything struggle you, live you life, haters gonna hate, lovers gonna love and potatoe gonna potate c:<   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards