❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 7 september 2015

Fladdrande hår in the sky~~~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 september 2015 18:48

ACK ROMEO KOM IDAG TILL SKOLAN EFTER ATT HA VARIT I TYSKLAND OCH I MISSED HER WERY MUCH ;u;
Vi spelade FIFA 15 och skrek tillsammans för våra målvakter gjorde självmål all the time och sen så kände vi oss väldigt badass när vi skulle gå och köpa något att dricka och vi satte på låten " I'm sexy and I know it" med LMFAO och gick när håret fladdrade och hade typ catwalk på gatorna, vi kände oss fab xD
Sen på SO lektionerna filmar vi in Anne Frank dokumentär film och detta blir ju brutalt när Jag, Romeo och Amanda gör vårt bästa för att vara serisösa men hur det än blir så kommer det sluta med en komedi film istället för en seriös dokumentärfilm för vi skrattar ju hela tiden c':
Det var inte så mycket prat om gårdagens Party/kalas/disco/fest herrezeus varför finns det så många ord bara till ett ord.
Människan har ju för många alternativ att välja bland D:
Men som sagt var det blandat och några tyckte det var trevligt och några mindre so yeeeeees~
JA JUST DET POTATIS
NU PÅ ONSDAG
OM TVÅ DAGAR
OCH IMORGON SÅ KOMMER JAG SÄGA IMOGON FÖR DÅ ÄR DET ONSDAG
SÅ BÖRJAR TEATERN
OCH JAG SKA PROVA PÅ I DET
HALOJ BEFOLKNINGEN LETS TALK ABOUT THIS
Jag har ju slutat i fotboll och ska prova på teater nu i skara och JAG KÄNNER INTE NÅGON DÄRIFRÅN D:
Jag ska börja i en grupp med folk i min ålder och jag är inte nervös men jag är ju så förbaskat blyg av min till nytt befolkning :C
Så jag hoppas verkligen att jag kan vara mig själv och inte låter blyga mig ta över mig~
MEN JAG HOPPAS ATT JAG FÅR NYA VÄNNER ;w;
OCH TÄNK OM JAG VERKLIGEN FÅR NYA VÄNNER
NEJMEN NU ÄR JAG I TÅRAR VAD GLAD JAG SKULLE BLI OCH TÄNK OM DET FINNS EN OTAKU DÄR ELLER OM JAG FÅR EN KRAM
OKOKOKOK, inga för stora förhoppningar men det skulle ju verkligen vara hur jätte kul som helst att lära känna några och kanske bli kompis c':

 
 
Ingen bild

Farmor~

8 september 2015 15:22

HOPPAS DU TRIVS PÅ TEATERN ^.^ Sara och Jen går på en dramakurs/teaterkonst gjej här och de tycker det är jättekul! Hade du funderat på att börja dansa med?

『 ᗪ丨ᗪ丨』

8 september 2015 17:55

TACK GUMMAN :'D
Är verkligen taggad nu på teater för att se hur det blir ^.~
Jag hade funderat att börja på en disco grupp eller musikal dans men alla grupper och kurser var upptagna som jag var intresserad i...Sen så har jag alltid vara intresserad av teater å ville prova på det och kanske träffa nytt folk i skara nu :3
Så jag ska inte börja i dans ännu men herrezeus jag ska minsann pröva på det för That's is just so fabulös c':
Så maybe om jag inte kommer gilla teater så ska jag satsa på dans ^-^
BTW, ÄR I FULL FART MED ATT SVARA PÅ MINA UNDERBARA MAIL :'D

 
Ingen bild

Farmor~

8 september 2015 18:38

Med tanke på dina videos på YT kommer du bli perfekt som framtidens skådespelerska :3 På tal om det, älskade din nyaste! Haha, det är bara att ta det lugnt med mejlen, skriv när du har tid! Och gärna ditt Skype namn också (man.kan.ju.ha.råkat.snarare.lyckats.ladda.ner.skype.oopsie)
Och AKHGSFKIG vad din teckning av Canada var fiin! O.O

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 september 2015 21:45

Ack ack Sandra the skådespelerska man vet aldrig xD
NAAAAW TACK VAD GLAD JAG ÄR! TACK SÅ JÄTTE MYCKET! :'D
OMG SKYPE
JAJAMEN SKA SE TILL ATT SKRIVA NER MITT NAMN I MAILET THIS GONNA BE SO AWESOME xD
Äntligen kan man börja använda Skype igen, alla laddar ner nu KIK och allt möjligt och när de frågar vad jag har för något then I just " Skype :D"
Och jao samtalet slutar där med en tystnad xD
THANK YOU C':
CANADA HUGS :'D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards